Je moet spelers niet te snel brengen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Walcott zijn ze al 2 jaar aan het "brengen". Maar om de een of andere reden breekt hij niet door.
Hij is wel razendsnel, daar staat die om bekend.
Zekerquote:
Ik denk dat hij volgend jaar echt door gaat brekenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Walcott zijn ze al 2 jaar aan het "brengen". Maar om de een of andere reden breekt hij niet door.
Hij is wel razendsnel, daar staat die om bekend.
Buiten zijn eigen 16 meterquote:Op woensdag 9 april 2008 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoezo begon zijn actie iets buiten de 16, het begon notabene op eigen helft!!!
Ik ben ook van mening dat je ze niet te snel moet brengen, maar bij een andere club had hij goed meer kunnen spelen. 2 jaar bij Ajax voetballen had hem vast goed gedaanquote:Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je moet spelers niet te snel brengen.
Kijk maar naar Van Persie, dat heeft ook een tijd geduurd.
En Walcott is net 19 geworden, heeft dus nog de tijd
Heb 't maar even veranderd, al wist iedereen wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoezo begon zijn actie iets buiten de 16, het begon notabene op eigen helft!!!
Precies, plus dat men over een jaar als Walcott een gevestigde naam is, ze deze actie niet klakkeloos meer voor de geest kunnen halen!quote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 't maar even veranderd, al wist iedereen wat ik bedoelde.
Maar nu leek 't een solo van niks
Ik denk dat v Nistelrooy niet aan het aantal goals van Kluivert in Oranje gaat komen. Waarom roepen ze Kluivert niet gewoon op als pinchhitter.quote:Op donderdag 10 april 2008 06:03 schreef tong80 het volgende:
Van Nistelrooij is net zo oud als Kluivert. Toen de carriere van Kluivert minder ging had ie al 50 interlands gespeeld. Toen maakte van Nistelrooij zijn debuut. Net als met Owen..... was ook al jong briljant.
Iets buiten zijn eigen zestien? Volgens mij was het van eigen helftquote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de return van de kwartfinale Champions League begint hij iets buiten zijn eigen zestien te rennen, ontwijkt onderweg de spelers van Liverpool, om vervolgens de bal op de achterlijn pas terug te leggen op Adebayor.
Zijn eigen zestien ligt toch op eigen helftquote:Op donderdag 10 april 2008 17:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iets buiten zijn eigen zestien? Volgens mij was het van eigen helft.
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn eigen zestien ligt toch op eigen helft
Niet alleen in het eerste elftalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik denk dat hij dit seizoen zijn kans gaat grijpen in het eerste elftal
altijd heel typisch engelsquote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Netjes hoor - alleen zijn de superlatieven in Engeland helemaal niet meer aan te slepen nu natuurlijk.
quote:'Onderbetaalde' Walcott in belangstelling Real en Chelsea'
Datum: 5-jan-2009 15:10
Het irriteert Theo Walcott (foto, links) dat Arsenal de contractbesprekingen met hem op een laag pitje heeft gezet. De negentienjarige aanvaller, momenteel uit de roulatie met een schouderblessure, is met een weekwedde van 20.000 pond de slechtst betaalde international.
‘We hebben slechts één aftastend gesprek gevoerd,’ mokt ‘iemand uit de kringen’ van Walcott tegenover News of the World. ‘Dat was in oktober, Arsenal wilde eerst kijken hoe hij zou presteren. Theo accepteerde dat, want hij heeft veel respect voor manager Wenger. Sinds zijn blessure is er echter niets gebeurd op het ‘contractfront.’
Walcott kan over achttien maanden Ashburton Grove transfervrij verlaten. Een maas in de FIFA-wet maakt het mogelijk dat hij komende zomer z’n contract kan afkopen voor één miljoen pond. Real Madrid, Chelsea en Manchester City zouden de situatie met argusogen volgen. (MA)
Dat laten ze toch niet gebeueren dat hij voor een schijntje de deur uit kan lopen? Aan de andere kant het zijn natuurlijk maar geruchten maar waar rook is is vuurquote:
Hij wil gewoon een beter contract. Zie hem zo snel niet weggaan, je weet het natuurlijk nooit zeker maar als Arsenal hem gewoon een verbeterd contract aanbied is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dat laten ze toch niet gebeueren dat hij voor een schijntje de deur uit kan lopen? Aan de andere kant het zijn natuurlijk maar geruchten maar waar rook is is vuur
Kijk, zon Walcott is al een stuk interessanter dan een knuppel als Pennant.quote:
oei wat klinkt dat zuurquote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
Zwaar overschatte voetballer, alleen maar snel en verder niet bijzonder.
Jij ziet al z'n wedstrijden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:51 schreef Rejected het volgende:
Heeft potentie maar speelt ook veel slechte wedstrijden.
Natuurlijk speelt iedereen weleens slechte wedstrijden. Maar sommige spelers doen het wat vaker dan anderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Jij ziet al z'n wedstrijden?
Bovendien, ik zie wereldtoppers ook wel een baggerslechte wedstrijden spelen. Niet echt een argument om gelijk hem maar op te beoordelen, bovendien is hij nog maar 19 jaar.
En dit klinkt niet zuur?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef ktnxbye het volgende:
Christiano Ronaldo zou de beste speler ter wereld moeten zijn, maar wat hij dit seizoen laat zien is uitermate bedroevend, eigenlijk beschamend.
Het gaat niet alleen om de voorzetten, ook de afwerking en passing. Bij dit soort spelers zit daar vaak weinig verbetering in. Maargoed, wie weet komt dat bij Walcott wel, dan zou hij natuurlijk wel een hele gevaarlijke speler worden.quote:Dus ja, laten we Walcott dan maar die mislukte voorzet vergeven, nietwaar?
Niet alle maar wel veel. Zorgt naar mijn mening voor veels te weinig dreiging.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Jij ziet al z'n wedstrijden?
Bovendien, ik zie wereldtoppers ook wel een baggerslechte wedstrijden spelen. Niet echt een argument om gelijk hem maar op te beoordelen, bovendien is hij nog maar 19 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |