abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 13:46:03 #76
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57956520
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef mymoodfentje het volgende:
een buurjongen met een vriendin die nooit wil seksen...:')

NEE NIET DOEN, NEE NEE. NEE DAT MOET IK ALTIJD DOEN, NEE NEE NEEEEEEEEE

lol wat een stumper
She's gonna get raped.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_57957384
In mijn vorige studentenhuis woonde ik boven een 40-jarige, werkloze alcoholist. Die scheet in de aardappelschilbak omdat het zo ver lopen was naar de wc (lees: één trap op). Daarnaast hebben we ook regelmatig schijt aan de lichtknop in de wc gehad (letterlijk). Dan was er weer iets mis gegaan met billen afvegen In de weekenden jatte monsieur onze koelkast leeg, dan was al onze kaas ineens weg, en wist maestro nergens vanaf. En als de arbeidsinspectie langskwam om hem weer eens te keuren, zat ie een week vantevoren in de rats: "Misschien word ik wel goedgekeurd, maar ik kan écht niet werken!" En als zijn móeder langskwam, en naar de plee ging, mochten wij niet op de gang komen, want anders kon zijn moeder niet schijten/pissen. Hij was echt de belichaming van een loser.

'Voor straf' heb ik in een dronken bui geprobeerd bij hem in te breken en een drol voor zijn buitendeur gedraaid.
pi_57962968
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef VonHinten het volgende:
In mijn vorige studentenhuis woonde ik boven een 40-jarige, werkloze alcoholist. Die scheet in de aardappelschilbak omdat het zo ver lopen was naar de wc (lees: één trap op). Daarnaast hebben we ook regelmatig schijt aan de lichtknop in de wc gehad (letterlijk). Dan was er weer iets mis gegaan met billen afvegen In de weekenden jatte monsieur onze koelkast leeg, dan was al onze kaas ineens weg, en wist maestro nergens vanaf. En als de arbeidsinspectie langskwam om hem weer eens te keuren, zat ie een week vantevoren in de rats: "Misschien word ik wel goedgekeurd, maar ik kan écht niet werken!" En als zijn móeder langskwam, en naar de plee ging, mochten wij niet op de gang komen, want anders kon zijn moeder niet schijten/pissen. Hij was echt de belichaming van een loser.

'Voor straf' heb ik in een dronken bui geprobeerd bij hem in te breken en een drol voor zijn buitendeur gedraaid.
Waarschijnlijk had ie niet eens door dat ie niet van hem was.
Boentekaf die grote foentebak
pi_57963139
Echt een TVPokkeburen waard
pi_57963441
Bij mijn zus in der studentenhuis stond laatst een naakte vent in de kamer.
Gelukkig alleen een discussie gehad, bij iemand anders is hij later die avond op het bed gaan springen !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 10 april 2008 @ 19:22:14 #81
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57963521
Ik had ooit een overbuurman die iedere ochtend, stipt kwart over acht, met een blik bier z'n herdershond ging uitlaten. En maar schelden op dat beest. "Vuile kankerhond, hou je grafmuil eens, tyfusbeest" en altijd maar dreigen dat 'ie 'm op je af ging sturen.
"Hij bijt hoor! Ik stuur 'm zo op je af." En dan kwam die hond kwispelend op je af gedribbelt, dan gaf je 'm een aai op z'n kop en dan liep 'ie weer naar z'n baas.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_57963736
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Locusta het volgende:

* De buurman van mijn ouders (waar ik nu even tijdelijk woon) is altijd aan het klussen en ze wonen al zo'n 12 jaar naast elkaar. Op zich niet raar, klussen. Maar gisteravond ook weer, om 10/11u hoorden we nog geklop van de hamer. Als hij thuis is, doet 'ie echt niets anders. Het moet me een paleisje zijn daarbinnen
De buurman bij mn ouders boort al 8 jaar lang (sinds ze er wonen) zo'n drie keer per week gaten. Ook op de meest onmogelijke tijdstippen (Vooral ochtende in het weekend). Volgens mij heeft hij de grootste pennenbak ter wereld
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 10 april 2008 @ 20:12:55 #83
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57964650
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had ooit een overbuurman die iedere ochtend, stipt kwart over acht, met een blik bier z'n herdershond ging uitlaten. En maar schelden op dat beest. "Vuile kankerhond, hou je grafmuil eens, tyfusbeest" en altijd maar dreigen dat 'ie 'm op je af ging sturen.
"Hij bijt hoor! Ik stuur 'm zo op je af." En dan kwam die hond kwispelend op je af gedribbelt, dan gaf je 'm een aai op z'n kop en dan liep 'ie weer naar z'n baas.
Vroeger wisten we nooit hoe snel wij met zn allen op het klimfort moesten komen als dat gebeurde.

Het ergste hier is een buurman die, als hij gaat boren, het altijd doet vanaf 23:00.
Best kut als je net een film aan het kijken. Vooral als je geen ondertiteling hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_57966034
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef Roi het volgende:
Bij mijn zus in der studentenhuis stond laatst een naakte vent in de kamer.
Gelukkig alleen een discussie gehad, bij iemand anders is hij later die avond op het bed gaan springen !
Whaha, over vreemde vent in je kamer gesproken....was keertje met n clubje lui uitgegaan. Komen we na het uitgaan op de kamer van een van de lui uit ons groepje, hij doet de deur van zn kamer open....ligt daar een wildvreemde jongen te slapen op het matras wat hij al op de grond had klaargelegd voor de logees (in boxershort. zo zagen we later toen hij onder de dekens vandaan werd geplukt, en hij al ballenkrabbend nog even rondliep).

Bleek er een duplicaat van zijn sleutel in omloop te zijn (waar hij zelf geen weet van had) en het doodnormaal te zijn dat eigenlijk elk weekend dat hij er niet was (en het was nu ook weekend, alleen was hij er nu toevallig wel om het zelf te aanschouwen ) iemand in zijn kamer bleef crashen.
(Hij woonde in een huis voor corpsballen, als enig niet-studentenvereniging lid. En daar was dat doodnormaal.) Arme jongen uit ons groepje was totaal verbijsterd , -wel grappig om te zien - en terecht natuurlijk. Hij heeft er niet lang meer gewoond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')