Ik denk dat het bewijs van het tegendeel al lang geleden geleverd is, maar alsnog gecondoleerdquote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
En dan lig je in bed, word je gebeld dat een erg goede kennis overleden is, plotseling. Goodbye nachtrust.
Kutzooi, als ik die God eens tegenkom zal ik eens vragen of ie wel goed snik is.
Beetje tot rust kunnen komen daardoor?quote:
Hier niet echt, tijd vliegt weer. Weer gebeld met oa KPN en een leverancier, lekker druk weer geweest hierquote:Op donderdag 10 april 200815:17 schreef mrbox het volgende:
Ondanks het mooie weer is dit toch een best paupere slome en futloze dag [afbeelding]
Rouwkaart gehaald in Nijmegenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beetje tot rust kunnen komen daardoor?
Oh ja, daar heb ik er ook nog 43 van. En dan heb ik eind april begin mei een week vrijquote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Bastard!Maar waarom heb je nu al weekend? Ik dacht dat je zuinig moest zijn op je vrije dagen.
Zie je wel. Altijd dat domme MBO volk dat niets kan.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, heeft er iemand véél drank voor me?
Zojuist ging ik bijna voor enkele miljoenen het schip in.Maanden voorbereiden en op het moment surpreme maakt mijn secretaresse een kapitale fout.
En dan had ik ervoor op mogen draaien.
Heerlijk 20 minuten in de zon vanaf station naar huis gefietst...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie je wel. Altijd dat domme MBO volk dat niets kan.
Tofquote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef dawg het volgende:
Oh, en ik heb mijn tentamen klinische psychologie gehaald!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |