De hoeveelheid vrouwen in Q.'s liefdesleven is ook verwarrend. Ik begrijp het ook al niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had het me toch wat eenvoudiger voorgesteld.. Ik haal nu de personages al door elkaar
Lui kreng.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:41 schreef nectarientje het volgende:
Goedemorgen!
ambtenaar met ADV hier![]()
Ik snap het zelf niet eens meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hoeveelheid vrouwen in Q.'s liefdesleven is ook verwarrend. Ik begrijp het ook al niet meer.
Oeh, waar en wanneer? Ik heb er ook een hoop gezien, want ik was gister nog in Amersdorp...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Ik heb gisteren allemaal mensjes van het bedrijf waar jij werkt gezien, Air.
Schrijf er een boek over.quote:
Bij het afstudeerpraatje en -borrel van een niet nader te noemen langharig persoon in Enschede.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, waar en wanneer? Ik heb er ook een hoop gezien, want ik was gister nog in Amersdorp...
Vork?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:07 schreef Q. het volgende:
Bij het afstudeerpraatje en -borrel van een niet nader te noemen langharig persoon in Enschede.
quote:
Ik heb al een heleboel excuses gehoord om onder een tandartsbezoek uit te komen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:08 schreef nectarientje het volgende:
Nou moe.. ze is met vakantie!
Ik heb toch echt dinsdag een afspraak met haar gemaakt.. maar goed, ze hadden me voor het gemak dan maar ingepland bij een collega van haar door wie ik niet behandeld wil worden. Snel klaar dus.
Daarom matchen we ook zo goedquote:
Dit is best een goede tochquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:09 schreef Litpho het volgende:
Ik heb al een heleboel excuses gehoord om onder een tandartsbezoek uit te komen...
Absoluut. Ik heb 23 april dan ook direkt in de agenda toegevoegd zodat ik kan zien waar je dan mee aankomtquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit is best een goede tochHet pleit dan wel weer voor me dat ik direct een nieuwe afspraak gepland heb toch
Ow, dan heb je voornamelijk de contactgestoorden gezien...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:07 schreef Q. het volgende:
Bij het afstudeerpraatje en -borrel van een niet nader te noemen langharig persoon in Enschede.
Ik vermoed een ADV-dag die op die datum niet door kan gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef Litpho het volgende:
Absoluut. Ik heb 23 april dan ook direkt in de agenda toegevoegd zodat ik kan zien waar je dan mee aankomt.
Moest jij niet leren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn pak koekjes gaat razendsnel op hier
Correct. Niet-contactgestoorden komen het hele UT-terrein niet eens op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, dan heb je voornamelijk de contactgestoorden gezien...
Ben je er in ieder geval even uit geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:08 schreef nectarientje het volgende:
Nou moe.. ze is met vakantie!
Ik heb toch echt dinsdag een afspraak met haar gemaakt.. maar goed, ze hadden me voor het gemak dan maar ingepland bij een collega van haar door wie ik niet behandeld wil worden. Snel klaar dus.
23 april herkansing
met haast ook nog he..quote:
Had men je pas drie uur van tevoren verteld dat je een afspraak had?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
met haast ook nog he..
ladder in panty getrokken, haar zat niet, geen tijd meer voor lenzen, shit, tanden poetsen is ook een puik plan, achterband leeg, snel oppompen, het-hoeveelste-straatje-rechts-was-het-ook-alweer, kut-het-was-de-volgende, hoi-sorry-dat-ik-iets-te-laat-ben-hijg-hijg-ik-heb-een-afspraak
hou je mond jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
Had men je pas drie uur van tevoren verteld dat je een afspraak had?.
Nu sta je tenminste weer op scherp.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
met haast ook nog he..
ladder in panty getrokken, haar zat niet, geen tijd meer voor lenzen, shit, tanden poetsen is ook een puik plan, achterband leeg, snel oppompen, het-hoeveelste-straatje-rechts-was-het-ook-alweer, kut-het-was-de-volgende, hoi-sorry-dat-ik-iets-te-laat-ben-hijg-hijg-ik-heb-een-afspraak
*insert zwaar Russisch accent* 'maar zij is met vakantie'
![]()
Weer een bewijs voor mijn fantastische walskwaliteitenquote:
ik ben nu wel heel wakker ja!quote:
Da's een Brabanderquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef TwistedDarling het volgende:
De onderbuurman van mijn onderbuurman heeft Extincezo hard aanstaan dat ik het hier kan horen mên.
Die kunnen ze je niet meer afpakken iigquote:Op vrijdag 11 april 200811:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Zoooo, dat tentamen ging voor 2/3 best goed geloof ik. Voor m'n portfolio voor dit vak, waar ik veel te laat aan begonnen was en op het allerallerallerlaatste moment mee begonnen was vorige week had ik toch maar mooi een 7,5. w00t. [afbeelding]
Jammer dat ik de keuken zo nog moet schoonmaken en m'n spullen moet pakken voor ik kan vertrekken. [afbeelding]
Gisteren de hele dag in de zon gezeten, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik ben nu wel heel wakker ja!
Hoewel in de zon zitten met een spinnende kat op schoot er wel rap voor zorgt dat ik weer inkak
Kaal of kammen? Of is dat weer een andere rapper?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Zoooo, dat tentamen ging voor 2/3 best goed geloof ik. Voor m'n portfolio voor dit vak, waar ik veel te laat aan begonnen was en op het allerallerallerlaatste moment mee begonnen was vorige week had ik toch maar mooi een 7,5. w00t.
Jammer dat ik de keuken zo nog moet schoonmaken en m'n spullen moet pakken voor ik kan vertrekken.
Dat is'm! Extince!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:35 schreef Pheno het volgende:
Kaal of kammen? Of is dat weer een andere rapper?
Hij wil niks drinken van je, dus wat moet 'ie dan van je...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Kaal of kammen is een tof nummer Annie, heerlijk nostalgisch fout.
Een potje dammen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil niks drinken van je, dus wat moet 'ie dan van je...
Verkeerde afslag, verkeerde keelgat...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Een potje dammen?
Wat ze hierboven zeggen, zegt mij dan weer niets.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou er niet trots op zijn.
En zand erover!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Iedereen petje af!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |