Oh, dan ga ik er ook niet eerder zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ik er ben, misschien pas rond half 9.
Verdorie.. ben ik een keer in Utrecht..quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Q. het volgende:
Helaas elke twee weken. Vandaag en over twee weken weer.
Uhm... Overstappen van de ene trein in de andere?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer in een kutstad als Leiden doen?
ze doen het expres!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Verdorie.. ben ik een keer in Utrecht..
Ik wil wel met je meeten volgende week woensdag.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En wat wordt het?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
Zo, net al even bij de IKEA mijn toekomstige aankopen zitten te bewonderen.
Dan kom je hier toch buurten?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Again... in Leiden of all places?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... Overstappen van de ene trein in de andere?
Maar ik begrijp dat ik dus gewoon een nep-Q. heb gespot....
Zelfs in de Florin, voor de quiz-sfeer.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meeten volgende week woensdag.
En Q vast ook wel.
Gaan we gewoon de kroeg in zonder quizquote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil wel met je meeten volgende week woensdag.
En Q vast ook wel.
GMTAquote:
Kliekjesquote:
It's a date!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan we gewoon de kroeg in zonder quizEten heb ik namelijk al voor gezorgd
Hooray!quote:
Weet je ook eens hoe Airwin zich voelt.quote:
Er is geen enkele stad in Nederland waar ik zo weinig kom als Leiden.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had toch gekund... ik moet ook in Leiden overstappen![]()
.
"Haags" ?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe Airwin zich voelt.
Air date ook wel 3 vrouwen! In rokje ook nogquote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Weet je ook eens hoe Airwin zich voelt.
Laat nog maar even weten hoe laat ik waar wordt verwacht, okay?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hooray!
Ik ga een dagje rondslenteren op de SupportbeursGoed voor de contacten
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Air date ook wel 3 vrouwen! In rokje ook nog
Airwin is een pro.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Air date ook wel 3 vrouwen! In rokje ook nog
het stukje 'waar' zal je zelf moeten verzinnen aangezien ik utrecht niet kenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Laat nog maar even weten hoe laat ik waar wordt verwacht, okay?
Ik reserveer de woensdagavond iig alvast.
schubbekutteveen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen enkele stad in Nederland waar ik zo weinig kom als Leiden..
Nou ja, mysterie opgelost dus...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen enkele stad in Nederland waar ik zo weinig kom als Leiden..
Dan is het ontmoetingspunt op utrecht Centraaal gewoon het handigst lijkt me.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
het stukje 'waar' zal je zelf moeten verzinnen aangezien ik utrecht niet kenMaar de hoe laat kan ik tzt wel melden natuurlijk
Dat kan ik vast vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan is het ontmoetingspunt op utrecht Centraaal gewoon het handigst lijkt me.
Bierquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier met gerookte-zalm-smaak? Nee, lijkt me niets.
Even rekenen, hoe laat moet ik dan weg om CL net toevallig tegen te komen?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef CherryLips het volgende:
*weg
Punani koekjesquote:
Oracle cookiesquote:
quote:
Met jou kan ik praten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |