Volkskrantquote:ROTTERDAM - Het Rotterdamse EuroCollege heeft een student van deze particuliere school gestuurd, omdat die zich onzedelijk heeft gedragen bij de wereldberoemde Taj Mahal in India. Bij het 17de-eeuwse mausoleum haalde hij zijn geslachtsdeel uit zijn broek en zwaaide daarmee in het rond.
De onderwijsinstelling voor evenementen- en hotelmanagement spreekt van ‘onfatsoenlijk en onacceptabel gedrag’. Zij verwijderde de zogenoemde ‘swaffelaar’ op staande voet van school. ‘Dit hebben we nog nooit meegemaakt’, aldus een woordvoerder woensdag.
Tijdens de studiereis in India filmden medescholieren de ‘ontheiliging’ van het liefdesmonument. Zij plaatsten beelden op internet. Te zien is dat de student zijn jongeheer tegen het grafmonument slaat en vrijbewegingen maakt. Het EuroCollege kreeg dit onder ogen.
De reis was juist bedoeld om niet-westerse culturen te leren kennen en deze te respecteren. De leerlingen waren goed voorbereid op de negendaagse reis. ‘Wij zijn zeer ontstemd’, verklaarde de woordvoerder.
Ik denk het wel. Waarschijnlijk staat er in de statuten wel iets over eerbaar gedrag, goede zeden, respectvolle opstelling o.i.d. en dat heeft meneer duidelijk niet laten zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gaat het factor respect echt werken in de rechtzaal als die jongen er een zaak van maakt?
Gelukkig voor d'r is ze ind it forum een user en geen modje.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede OP en TT zeg. En dat voor een modje!
ik voorzie een reeks!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:51 schreef Adelante het volgende:
What's next: Keesje swaffelt de klaagmuur?
Keesje swaffelt de Ka'abaquote:
ik zou dit dus echt wel op m'n CV zettenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:03 schreef Flurry het volgende:
wordt grappig als ie een baan gaat zoeken
Een leuk paint- topic zou dat wel kunnen worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |