Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....quote:Op donderdag 10 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Als die berichten op de vorige pagina, over Koevermans en Bouma, nou waar zijn he. Dan zijn we dus niks opgeschoten met van Basten. Waarom oude (ex-)PSVers halen. Ga gewoon eens scouten naar fatsoenlijke spelers en niet die half om half spelers
Koef en Bouma kosten niets?quote:Bovendien zwerft er ergens nog 30 miljoen aan transfergeld rond, benut dat dan ook eens

Ja jeugd inpassen dat moet gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.

quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef DANILXL het volgende:
van basten moet zich maar eens bezig houden met bondscoach zijn
ik zit toch ook niet tijdens mijn werktijd werk voor een andere baas te doen

Bouma is toch transfervrij?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....
[..]
Koef en Bouma kosten niets?

Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.quote:[b]Op donderdag 10 april 2008 09:49 schreef Breach
Als ie transfervrij is mag ie voor mij komen voor de breedte, maar dat zal ie zelf niet willen

Vertonghen is de jeugd.. En hij zou gratis zijn... We blijven wel Joden hequote:Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.

Colin ook (zonder goed)quote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef denthemen het volgende:
Bouma speelt wel gewoon (goed) in de premier league hé

Norwich City ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die kwam uit het Championship, toch?

Das een beste goal idd.quote:
 .
.

Ik had de doelpunten tegen De Graafschap nog niet meegenomenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef Remote het volgende:
[..]
Huntelaar
2877 minuten
32 doelpunten
89,9 minuten per goal
Koevermans
1218 minuten
13 doelpunten
93,7 minuten per goal
Verklaar je nader? Statistieken zijn lichtelijk verouderd maar voor het gemiddelde maakt dat niet zo veel uit.
 . In ieder geval scoort Koevermans gewoon redelijk in verhouding met wat hij speelt, best belangrijke goals ook nog. Bij Ajax hoef ik hem in ieder geval niet; ik wil combinatievoetbal zien en dat kan niet met zo'n type spits (met Huntelaar trouwens ook niet optimaal).
. In ieder geval scoort Koevermans gewoon redelijk in verhouding met wat hij speelt, best belangrijke goals ook nog. Bij Ajax hoef ik hem in ieder geval niet; ik wil combinatievoetbal zien en dat kan niet met zo'n type spits (met Huntelaar trouwens ook niet optimaal).

De 2 seizoenen dat Colin er zat, speelden ze een divisie lager.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
Die hebben ook Premier League gespeeld dacht ik

Ach, als ik Bojan wekelijks uit zie blinken bij Barcelona... Die werd ook aan Ajax gelinkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:06 schreef JohnnyH het volgende:
Maar serieus, een 17 jarig talentje hier een jaar stallen schieten we natuurlijk helemaal niets mee op. Hopelijk zet van Basten niet al zijn geld op dit soort samenwerkingsverbanden en huurt hij alleen spelers die echt een toevoeging zijn voor het team (iemand als Alex dus) en geen bankverwarmers die de eigen jeugd in de weg zitten.

Dat wel, maar toen speelde Colin nog bij NAC Bredaquote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
Die hebben ook Premier League gespeeld dacht ik
 .
.

Van der Vaart speelde als 17-jarige al de sterren van de hemel en was ontzettend belangrijk, toen al. Echte talenten kunnen het best aan, al lijkt het mij wel lastig voor een jonge speler om in het buitenland een goede indruk achter te laten. Andere taal, andere omgeving, 17 jaar...quote:Op donderdag 10 april 2008 08:06 schreef JohnnyH het volgende:
Maar serieus, een 17 jarig talentje hier een jaar stallen schieten we natuurlijk helemaal niets mee op. Hopelijk zet van Basten niet al zijn geld op dit soort samenwerkingsverbanden en huurt hij alleen spelers die echt een toevoeging zijn voor het team (iemand als Alex dus) en geen bankverwarmers die de eigen jeugd in de weg zitten.

Bojan, Giovani en Walcott zijn inderdaad spelers die ook op hun 17de al het verschil kunnen maken in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, als ik Bojan wekelijks uit zie blinken bij Barcelona... Die werd ook aan Ajax gelinkt.
Zulke spelers mogen echt wel komen.

Ze speelden zelfs ooit nog tegen NAC in de UEFA-cup toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar toen speelde Colin nog bij NAC Breda.

Ik hoop dan ook dat het om die categorie gaat. Niet om de categorie 'Colinnetjes van Arsenal'.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bojan, Giovani en Walcott zijn inderdaad spelers die ook op hun 17de al het verschil kunnen maken in de Eredivisie.

Nee, denk dat je in de war bent met Vitesse. Die speelden iets van 15 jaar terug tegen Norwich in de UEFA Cupquote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze speelden zelfs ooit nog tegen NAC in de UEFA-cup toch?
Maar toen voetbalde Colin wsl in de D'jes ofzo.
 .
.

Die statistieken zijn ook niet te vergelijken. Als je elke wedstrijd 90 min. speelt of je doet elke wedstrijd de laatste 20 min. mee scheelt dat wel veel. Aangezien er in de laatste 20 min. het meeste gescoord wordt.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had de doelpunten tegen De Graafschap nog niet meegenomen. In ieder geval scoort Koevermans gewoon redelijk in verhouding met wat hij speelt, best belangrijke goals ook nog. Bij Ajax hoef ik hem in ieder geval niet; ik wil combinatievoetbal zien en dat kan niet met zo'n type spits (met Huntelaar trouwens ook niet optimaal).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |