Is dat niet die Van Der Aat?quote:

Van Der Aat is interim, Uri word dus waarschijnlijk voorzitter en Keje Molenaar zou dus algemeen directeur kunnen worden. Het is niet ter sprake geweest dat Keje voorzitter zou wordenquote:

Jij wil liever een lekker strak afgetraind buikje? Homoquote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef de koef met zijn dikke lichaam niet in een ajax shirt te zien eigenlijk...

Omdat wij een betere selectie hebben, dat we geen kampioen worden is een zwakte. Maar dan zijn we als team toch beter dan psv, daar had Vertonghen het ook overquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet ik helaas weer ff reageren. Op einde van vorig topic zegt dennis dat ajax beter is dit seizoen dan psv. maar een reden heeft die niet gegeven. waarom denkt hij dat dan /

Hij is gewoon te log, kom op... Ik denk dat als hij afvalt dat zijn motoriek en logheid er niet op vooruit gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 16:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij wil liever een lekker strak afgetraind buikje? Homo

Van der Aat blijft misschien.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Van Der Aat is interim, Uri word dus waarschijnlijk voorzitter en Keje Molenaar zou dus algemeen directeur kunnen worden. Het is niet ter sprake geweest dat Keje voorzitter zou worden

Niets mis met de persoon, maar hij brengt helemaal niets. Misschien wil hij wel net zo'n cultheld status als Urzaiz krijgen?quote:

quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Aat blijft misschien.
Overigens linkt het AD Oleguer aan Ajax als opvolger van Heitinga.

Bron over Van der Aat?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Pfoe, dat weet ik niet meer. Kwam een aantal topics geleden ter sprake. Dat Van der Aat en Bassie het al helemaal gehad hebben met Van Geel en dat de samenwerking Van der Aat en Ajax bevalt. Denk Telegraaf, als ik toch iets moet roepen. In ieder geval een serieus medium.quote:

Oke, toch lijkt het mij niet gebeuren als Uri voorzitter word, in zijn rapport staat toch iets van "De algemeen directeur word het boegbeeld van de club, iemand met zelf voetbal historie"?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Pfoe, dat weet ik niet meer. Kwam een aantal topics geleden ter sprake. Dat Van der Aat en Bassie het al helemaal gehad hebben met Van Geel en dat de samenwerking Van der Aat en Ajax bevalt. Denk Telegraaf, als ik toch iets moet roepen. In ieder geval een serieus medium.

quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Vorige week was Van Basten voorral als bondscoach bij Arsenal. Hij zag in de Champions League-kraker tegen Liverpool met Van Persie, Babel en Kuyt drie potentiële EK-gangers aan het werk. Als vanzelf kwam ook zijn komende dienstverband bij Ajax aan de orde.
Er staan voorlopig geen nieuwe gesprekken tussen Ajax en Arsenal op de rol. Eerder gaf Van Basten al aan dat hij wil proberen zijn relaties aan te spreken bij FC Barcelona en AC Milan. Bij die twee grootmachten is Ajax al gelinkt aan voetballers zoals de Fransman Gourcuff en de Spanjaard Oleguer. De laatste zou centraal achterin een waardige vervanger zijn van de vertrekkende John Heitinga.

Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe vandaag naar Eindhoven geweest met een chick. Eigenlijk is het toch wel een leuke stad om er in te wonen. Lekker mooie gezellige winkelstraatjes, aardig volk. Leuke gebouwen mwah het beviel me wel van wat ik zag
Zou der best kunnen wonen

Prachtig oud centrum ook zegquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe vandaag naar Eindhoven geweest met een chick. Eigenlijk is het toch wel een leuke stad om er in te wonen. Lekker mooie gezellige winkelstraatjes, aardig volk. Leuke gebouwen mwah het beviel me wel van wat ik zag
Zou der best in kunnen wonen
 Het is potdomme het Almere van Brabant.
 Het is potdomme het Almere van Brabant.

Vreemd elke dame die ik tegen kwam sprak gewoon normaal AN, als je even de accenten eruit filtert. Waar ik overigens wel een gruwelijke hekel aan heb is inplaats van het dag of doei zeggen houdoequote:Op woensdag 9 april 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonen

Het enige leuke aan Eindhoven is het STRP festival.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Zie jij Pienaar van nu weleens op de buis? Fantastische speler en een spil van Everton tegen vrijwel elke ploeg!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ThanksLaat Pienaar maar lekker wegblijven

Maar salaristechnisch gezien waarschijnlijk onbetaalbaar, nu hij in de EPL speelt en in de belangstelling staat van clubs als Newcastle United en Arsenal.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie jij Pienaar van nu weleens op de buis? Fantastische speler en een spil van Everton tegen vrijwel elke ploeg!

eindhoven leuke stad noemenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Zeker zeker, zondag weer naar het kampioensfeest toequote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Kees woont dan ook in het mooiste gedeelte van Eindhovenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Eindhoven is het STRP festival.
En Kees met zijn kankerkachel.

quote:
 Ik had trouwens mijn Ajax thuisshirt mee moeten nemen en ter plekke aan moeten doen.
 Ik had trouwens mijn Ajax thuisshirt mee moeten nemen en ter plekke aan moeten doen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |