nee, een agressieve pik in je ava is alles?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op man, je bent al 15.. Bijna 16.
Je mag je inmiddels wel gaan interesseren in vrouwen meisjes en je fascinatie voor Pikachu is dan wel een beetje gay.

quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op man, je bent al 15.. Bijna 16.
Je mag je inmiddels wel gaan interesseren in vrouwen meisjes en je fascinatie voor Pikachu is dan wel een beetje gay.
 jij zal een goede vader zijn
 jij zal een goede vader zijn  

Het gaat meer om het berichtje er achter.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:02 schreef toma het volgende:
[..]
nee, een agressieve pik in je ava is alles?

en trots dat ik er op benquote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dan WIske met dr pijpbekkie.

Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij moet eerst aan Nederland wennen. En zou hij dan voor Huntelaar moeten spelen?

Hij zou dan wel echt onder hoede van één van zulke spelers genomen moeten worden, want vergeet niet dat hij 17 is. Dan heb je dus nog 0,0 levenservaring en is het toch moeilijk om je in een vreemd land thuis te voelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.

Is het buitenlandse programma ook al bekend?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees net dat Ajax, net als in 2004 in de voorbereiding, naar Rijssen komt tegen Excelsior'31 te oefenen. Laat ik maar even kijken dan.

Ik geloof niet dat het team en de club hem zomaar alles laten uitzoeken, hij wordt gewoon goed begeleid zoals alle spanjaarden.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zou dan wel echt onder hoede van één van zulke spelers genomen moeten worden, want vergeet niet dat hij 17 is. Dan heb je dus nog 0,0 levenservaring en is het toch moeilijk om je in een vreemd land thuis te voelen.

Manier van voetballen, en hij zou dan in Amsterdam gaan wonen. Vergeet niet dat ie 17 is, dan zijn de meeste Nederlanders niet verder dan hun stadsgrenzen geweest. Een paar maanden wennen zal er vast wel inzitten, en op een jaar is dat veel.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.

Dat ie 17 is zou vast en zeker betekenen dat hij in een gastgezin komt, 1 probleem opgelost. En als hij komt wordt hij niet direct voor de leeuwen gegooid aangezien we aanvallende opties genoeg hebben om hem rustig te laten komen. Maar dit is een nonsens discussie aangezien hij nooit meer komt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Manier van voetballen, en hij zou dan in Amsterdam gaan wonen. Vergeet niet dat ie 17 is, dan zijn de meeste Nederlanders niet verder dan hun stadsgrenzen geweest. Een paar maanden wennen zal er vast wel inzitten, en op een jaar is dat veel.
Alle spelers, en dan vooral aanvallers, moeten eerst wennen als ze in Nederland zijn

Maar voor Bojan kan je ook ieder ander talent van 17 neerzetten dus het is wel relevantquote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat ie 17 is zou vast en zeker betekenen dat hij in een gastgezin komt, 1 probleem opgelost. En als hij komt wordt hij niet direct voor de leeuwen gegooid aangezien we aanvallende opties genoeg hebben om hem rustig te laten komen. Maar dit is een nonsens discussie aangezien hij nooit meer komt.

Lijkt mij ook niet heel onwaarschijnlijk dat spelers zelfs 2 seizoenen gehuurd worden. Zeker niet op zo'n leeftijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar voor Bojan kan je ook ieder ander talent van 17 neerzetten dus het is wel relevant
Je moet hem natuurlijk rustig brengen maar als je dat doet is wel het jaar alwer voorbij
Ergo; huren voor een jaar is te kort.

quote:ArenA en Ajax gaan praten over kunstgras
Amsterdam ArenA-directeur Henk Markerink zal binnenkort gaan praten met Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, om te bespreken of kunstgras in het stadion een optie is.
Het gesprek volgt op de uitspraken van de nieuwe coach Marco van Basten, die tijdens zijn officiële presentatie liet weten dat er wellicht voortaan op kunstgras gespeeld zal moeten worden vanwege de slechte staat van het veld in de ArenA.
Uiteindelijk bepaalt Ajax welke grasmat er in het stadion komt te liggen. "We hebben met alle trainers van Ajax gepraat, en iedereen had een andere mening. Louis van Gaal en Co Adriaanse zagen er wel wat in, maar Ruud Krol en Jan Wouters waren bijvoorbeeld fel tegen", aldus Markerink in Ajax Life.
"We moeten een beleidsplan maken voor de komende jaren. Kunstgras is wat mij betreft zeker bespreekbaar", stelt de stadiondirecteur.

Weet wat je roept vriendquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou het echt niet aan kunnen zien Ajax op kunstgras, dan nog liever 3 jaar op een rij van Feyenoord verliezen maar geen kunstgras.
[..]

He gappie!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou het echt niet aan kunnen zien Ajax op kunstgras, dan nog liever 3 jaar op een rij van Feyenoord verliezen maar geen kunstgras.
[..]

quote:Tahamata blijft gewoon bij Ajax
Simon Tahamata heeft met Ajax overeenstemming bereikt om zijn aflopende verbintenis als jeugdtrainer met vier jaar te verlengen. Eerder kwam het nieuws naar buiten dat de voormalig topvoetballer zijn carrière bij het Duitse Alemannia Aachen zou voortzetten.
"Ik heb geen idee hoe dat de wereld is ingekomen," zegt Tahamata tegenover ELF Voetbal. "Ik las het op diverse websites en was er zelf behoorlijk verbaasd over. Het is namelijk echt complete onzin. Er is totaal geen sprake van dat ik naar het buitenland ga."
De oud-international peinst er niet over om weg te gaan uit Amsterdam. "Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin. Het is geweldig werken bij Ajax. Er loopt veel talent rond, waar ik nog lang niet klaar mee ben. Ook Wim Jonk, met wie ik een goed duo vorm, staat op het punt zijn contract te verlengen. Overigens kan ik het met alle collega's binnen Ajax goed vinden. Het is gewoon een prachtige club."

Wilt mag ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar dan nog is het "doe er mee wat je wil". Onregelmatig werkwoord enzo..
 Het is zelfs formeler.
 Het is zelfs formeler.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |