abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2002 @ 00:56:47 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3399909
Ik ben de laatste paar maanden nogal een paar kilootjes aangekomen (familietrekje ) en wil die nu wel eens kwijt en liefst een beetje snel, om nog deze zomer een beetje fatsoenlijk op het strand te kunnen liggen zonder het risico te lopen door Greenpeace in zee getrokken te worden.

Het probleem is alleen dat ik al nauwelijks snacks eet, geen suiker in de koffie doe en cola light drink. Wat kan ik nu verder nog doen om ff snel te scoren?

Ik ontbijt nooit, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik kook trouwens ook zelden, maar dat is ook geen doen voor een één persoonshuishouden. Wat nu?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 6 maart 2002 @ 01:03:30 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3399978
Gewoon sporten, en volgens mij is een regelmatige (gezonde) maaltijd ook belangrijk (dus geen ontbijt overslaan).

Ik heb hetzelfde probleem, volgens mij zie ik er over 10 jaar uit als het Michellin-mannetje.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_3400011
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 00:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ontbijt nooit, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik kook trouwens ook zelden, maar dat is ook geen doen voor een één persoonshuishouden. Wat nu?
Wel doen dus

Ontbijten, lunchen en avondeten maken. En meer niet. Gewone maaltijden niet overslaan en gezond koken, dus geen Mac/BK enzovoorts.
Ook de cola light wegdoen en geen biertjes ().

woensdag 6 maart 2002 @ 01:09:12 #4
15080 static
pi_3400035
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:07 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

geen biertjes ().

K*t.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 6 maart 2002 @ 01:12:01 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3400066
Aangezien ik af en toe flinke vreetbuien kan hebben qua snoep enzo, zijn er andere dagen dat ik het even rustiger aan doe. Ontbijten doe ik eigenlijk nooit, maar ik drink wel altijd een glas vers vruchtensap 's ochtends, zodat ik toch een beetje het gevoel heb dat ik wat binnen heb. Op mijn rustig-aan-dagjes neem ik dan tussen-de-middag zo'n maaltijdreep (te verkrijgen bij supermarkt of drogist) met lekker veel water erbij. 's Avonds eet ik normaal, maar licht (Maaltijdsalades werken prima! ). Verder eet ik eigenlijk nooit aardappels, maar alleen rijst of pasta (dat schijnt ook te schelen, maar voor mij is het meer dat ik gewoon niet van aardappels houd )

Cynix, ik woon ook alleen en koken voor jezelf is prima te doen hoor! Koop een paar koelkastdozen en kook voor twee, waarbij je de helft invriest (als je geen zin hebt twee dagen achtereen hetzelfde te eten) of in de koelkast zet. Buiten de deur eten is inderdaad dé manier om veel meer te eten dan je eigenlijk nodig hebt.

Tjonge, wat klink is als een ontzettende health-freak nu, terwijl dat wel het laatste is dat ik ben!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2002 @ 01:14:45 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3400096
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Ook de cola light wegdoen en geen biertjes ().
Bier drink ik doordeweeks nauwelijks, alleen als er bezoek is. Solo zit ik dus aan de cola light. Maar waarom moet die cola ook de deur uit?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_3400113
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:14 schreef Cynix ® het volgende:

Bier drink ik doordeweeks nauwelijks, alleen als er bezoek is. Solo zit ik dus aan de cola light. Maar waarom moet die cola ook de deur uit?

Geloof niet in light-produkten!

Ik ben ook geen health-freak, maar voor mezelf alleen koken doe ik alle avonden. Je kan het Cynix!

† In Memoriam † woensdag 6 maart 2002 @ 01:22:45 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3400157
Hmmm, je zult wel gelijk hebben. Laat ik maar eens met eenvoudige maaltijden beginnen dan. Dit gaat een lijdensweg worden, ik voel het.
  woensdag 6 maart 2002 @ 01:28:32 #9
15080 static
pi_3400201
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, je zult wel gelijk hebben. Laat ik maar eens met eenvoudige maaltijden beginnen dan. Dit gaat een lijdensweg worden, ik voel het.
Welcome to the Real World.
  woensdag 6 maart 2002 @ 10:00:21 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3401347
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:16 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Wat is er nou eigenlijk mis met light-producten dan? Ik bedoel, meestal drink ik spa of water, maar als ik toch trek heb ik wat zoets is een cola light ook lekker.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 6 maart 2002 @ 10:02:55 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3401368
quote:
om nog deze zomer een beetje fatsoenlijk op het strand te kunnen liggen zonder het risico te lopen door Greenpeace in zee getrokken te worden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2002 @ 10:39:30 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3401623
Ik heb voor het eerst sinds jaren maar eens ontbeten, 2 stukkies brood met rouwkost. Het geeft wel een beetje een averechts gevoel om op dieet te gaan en dan te beginnen met een extra maaltijd. Afijn, afwachten maar.
  woensdag 6 maart 2002 @ 10:47:39 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3401709
quote:
Ik ben de laatste paar maanden nogal een paar kilootjes aangekomen (familietrekje ) en wil die nu wel eens kwijt en liefst een beetje snel, om nog deze zomer een beetje fatsoenlijk op het strand te kunnen liggen zonder het risico te lopen door Greenpeace in zee getrokken te worden.
ROFLOL!!!!
(ziet het zich helemaal voor me, komt ervan als je een levendige voorstellingsvermogen hebt)
The Internets, I needs it..
pi_3402101
Ja hoor ook ik probeer het ieder jaar weer afvallen alleen helpt niet meer, sporten waarschijnlijk wel maar daar ben ik te lui voor. Gevolg ik zie er beter uit met een paar kilo meer en strak in mijn vel dan met blubbervellen. Houd mezelf dan maar weer voor dat ik bijna 40 ben en geen 17 jarige gevolg ieder jaar een kilo of zo meer waar ik eerst problemen had met 63 kilo heb ik dat nu bij 67 waar houd het ooit op ?
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:41:37 #15
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3402254
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren maar eens ontbeten, 2 stukkies brood met rouwkost. Het geeft wel een beetje een averechts gevoel om op dieet te gaan en dan te beginnen met een extra maaltijd. Afijn, afwachten maar.
goed zo, ontbijt is belangrijk, namelijk op het moment dat jij ontbijt zet je lichaam de stofwisseling weer in werking.. Dus altijd ontbijten al is het maar een beetje..

en natuurlijk ook meer bewegen

pi_3402404
quote:

Het probleem is alleen dat ik al nauwelijks snacks eet, geen suiker in de koffie doe en cola light drink. Wat kan ik nu verder nog doen om ff snel te scoren?

Gewoon iedere avond net doen alsof BB nog op de TV is...en dat half uurtje heen en weer blijven rennen...tussen de kamer en de studeerkamer...
Eneh....snoepen is ook niet goed voor je als je wilt afvallen..
( moet je horen wie het zegt

Suc6

woensdag 6 maart 2002 @ 12:31:30 #17
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_3402720
De truuk is om je stofwisseling opgang te houden. Aanjagen liever gezegd. Je lichaam heeft namelijk een soort aan/uit vertraging en daar kun je van profiteren.

Je begint je dag met het aanzetten van je stofwisseling, ontbijten dus. Maakt niet uit wat, maar denk er aan dat als je hoog volume eet je lichaam er ook langer overdoet om het te verteren. En dat wil je niet, je wilt namelijk gebruik maken van de vertraging in het afremmen van je stofwisseling. Je eet, je lichaam denkt 'mooi, we gaan weer aan de slag' en gaat aan het werk. Het eten is al snel op maar je lichaam denkt nog even dat het energie walhalla voorduurt je verbruikt dus meer calorien dan je binnen krijgt en dat is de bedoeling van het spelletje.
Op een gegeven moment denkt je lichaam 'ahh, de koek is weer op, nou we gaan weer op non actief dan maar' en je schakeld over op een laag energieverbruik. Je eet weer wat en het hele spel begint weer van voor af aan.

Door je stofwisseling dus op te jagen verbruik je meer energie dan je binnen krijgt omdat je lichaam denkt dat het die energie wel binnen krijgt en er dus niet zo zuinig mee omspringt. Het is dus ook zaak om je stofwisseling zo lang mogelijk aan te houden, dus vlaak voordat je gaat slapen, nog snel even een boterham met pindakaas ofzo.

Works for me anyway

woensdag 6 maart 2002 @ 13:34:08 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3403465
Ik heb een heel ellendig woord voor je: Regelmaat.
Zorg dat je regelmatig eet, dus dat je netjes je 3 maaltijden op een dag wegwerkt. En heel veel water drinken, min. 1.5 ltr per dag.
En ga regelmatig sporten. Pak de fiets eens vaker. Ga weer eens zaalvoetballen. Schrijf je in bij een sportschool (voor mij de bekende stok achter de deur) en laat je goed adviseren door een instructeur. Enz.
Gaat helemaal goed komen met je Cynix! Je kan het!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 6 maart 2002 @ 17:25:28 #19
20398 Creator_DTH
Cést le ton qui fait la musiqu
pi_3406383
Vruchtensap als ontbijt?

Als je jus d'orange neemt op een lege maag is dat, net als aspirine, mega slecht. (Voor je maag dus)

Niet doen dus, eet gewoon eerst een paar bruine boterhammen met hartig beleg...

woensdag 6 maart 2002 @ 17:32:39 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3406449
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 17:25 schreef Creator_DTH het volgende:
Vruchtensap als ontbijt?

Als je jus d'orange neemt op een lege maag is dat, net als aspirine, mega slecht. (Voor je maag dus)

Niet doen dus, eet gewoon eerst een paar bruine boterhammen met hartig beleg...

Ik ben niet zo van de bruine boterhammen... Ik maak het zelfs nog erger dan sinaasappelsap, want meestal drink ik grapefruitsap! Maar ik vind het heerlijk en heb echt nooit last van m'n maag ofzo...
  woensdag 6 maart 2002 @ 17:39:48 #21
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_3406491
Veel water drinken liters water.........
To Know Me Is To Love Me
pi_3406647
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Solo zit ik dus aan de cola light. Maar waarom moet die cola ook de deur uit?

gewone cola bevat ongeveer 100 kilocaloriën per glas, cola-light ongeveer 40 Kcal. dat is nogal een verschil. er zit echter allebei veel te veel zoetstoffen in en dat is erg ongezond.
ik ken iemand en die denkt verstandig te drinken en drinkt iedere pauze een halve liter cola. en dan denk t ie dat ie gezond bezig is, maar dat is dus zeker niet waar, drink liever veel water.

geloof me als je er eenmaal aan gewend bent valt het best mee en is het ook lekker!
stoppen met de cola en andere koolzuurhoudende dranken en neem liever water of als je toch iets anders wil, rivella (15 kcal per glas) of (gewone) thee of druivesap.
karnemelk is trouwens ook erg gezond en werkt ook nog eens huidzuiverend.

woensdag 6 maart 2002 @ 18:17:48 #23
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_3406804
wil je er goed uitzien ? dan geen gelul, maar:
-regelmatig eten
-GEZOND eten
-sporten !!!!

geloof me dit is de enige manier, en hou dit maar eens vol tot de zomer...wie mooi wil zijn moet pijn lijden !

Nb. mijn inziens is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag, je hebt net namelijk 8 uur ofzo niets meer binnengehad !

It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
  woensdag 6 maart 2002 @ 18:48:22 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_3407104
Heeft het ook niet iets met metabolisme te maken?

van een of andere belgische site:

quote:
Alcohol bevat 7 kilocalorieën per gram. Veertig gram alcohol (wat overeenkomt met vier glazen pilsbier) bevat evenveel calorieën als 70 g suiker. Ter vergelijking, vier glazen frisdrank (vb. cola) bevat evenveel calorieën als 132 g suiker, dat is dubbel zoveel als vier glazen pilsbier. Bieren met een hoger alcoholgehalte bevatten meer calorieën. Wijnen en sterke drank bevatten meer calorieën dan bier. Het caloriegehalte van bier wordt bepaald door de hoeveelheid gefermenteerde suikers en door de alcohol en varieert doorgaans van 30 tot 45 kcal per 100 ml. Dit is in vergelijking met andere dranken eerder weinig.
Ik drink zelf dagelijks bier en wijn, begin de dag met sinaasappelsap en fruit, (Daarna vaak wel een paar boterhammen met kaas.) eet over het algemeen 's avonds een magenetronmaaltijd met rauwkost of een pizza....
...en zit zowel tijdens mijn werk als thuis continue op m'n reet.
En ik ben al jaren op een 'normaal' gewicht voor mijn lengte.
Zelfs iets te mager waarschijnlijk.

Alleen als ik erg gespannen ben verlies ik gewicht.
Stressen dan maar?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_3407353
Hmm...alleen bij mij is meestal het probleem dat ik het sporten en gezonde eten meestal nooit volhou
  woensdag 6 maart 2002 @ 19:36:59 #26
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_3407584
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:14 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hmm...alleen bij mij is meestal het probleem dat ik het sporten en gezonde eten meestal nooit volhou
tja..
sommige mensen hebben trouwens gewoon mazzel. Een vriend van mij sport nooit en eet echt alles wat slecht voor je is (fastfood, snoep, koolzuurdrankjes,etc.) maar heeft echt het lichaam van een jonge god. Grrrrr...
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_3415172
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef dethoom het volgende:

[..]

gewone cola bevat ongeveer 100 kilocaloriën per glas, cola-light ongeveer 40 Kcal. dat is nogal een verschil. er zit echter allebei veel te veel zoetstoffen in en dat is erg ongezond.

dat klopt niet helemaal, in cola-light zit ongeveer 0,1 Kcal per 100 ml..

probleem is voornamelijk dat het voornamelijk bestaat uit chemicalien en die troep vertraagd het afslankproces..

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 7 maart 2002 @ 15:41:18 #28
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3416371
Zo zie je er nu zeker uit!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2002 @ 19:53:00 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3419007
Ja, dat scheelt niet veel.
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2002 @ 19:56:11 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3419030
Ik ga trouwens vanaf morgen voortaan weer op de fiets naar m'n werk. Het is eigenlijk maar een klein stukje en zal dus ook niet zoveel zoden aan de dijk zetten, maar in het kader van 'alle kleine beetjes helpen' is het toch weer een stapje.
  donderdag 7 maart 2002 @ 21:01:54 #31
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3419725
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dat scheelt niet veel.
Same here!

In het topic Fok!buikjes toch maar geen foto van mijzelf geplaatst, zo slecht voor de layout.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 8 maart 2002 @ 03:17:47 #32
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3423168
Veel water drinken is hier in de stad absoluut geen optie (heb net mijn waterkoker aan de binnenkant bekeken ieuwwwwww)

Komkommers, rauwe worteltjes als je een hongeraanval krijgt Cynix® !

En dat kleine stukje fietsen lijkt misschien nix maar je kunt natuurlijk ook na je werk een extra grote ronde maken voordat je huiswaarts keert.

(boodschappen doen NADAT je een gezonde maaltijd naar binnen hebt gewerkt !)

En minimaal 7maal per week sex.

† In Memoriam † vrijdag 8 maart 2002 @ 18:43:47 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3429453
Vooral dat laatste schijnt erg goed te zijn. Nu nog iemand strikken van het vrouwelijke geslacht die ook wil afvallen. Of haar bereidwillige steun verleent mij van mijn probleem af te helpen.
pi_3429624
Misschien wil Erica Terpstra je wel helpen. Of Sugar Lee Hooper
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2002 @ 19:56:11 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3430125
Ok, de teller staat op 111 kilo. En daar zal dus ongeveer 26 vanaf moeten...
pi_3430332
Sporten helpt meestal het best en het snelst..
pi_3430551
Als je water niet wegkrijgt kun je er een beetje citroensap ingooien.

De rest is al gezegd enzo...blijf fietsen, enzo.
Goodluck! ik ga voor de 10 kilo voor m'n stage, moet ook lukken /gemotiveerd!

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_3430793
Heel veel sterkte!

geen bonbonnetjes meer eten hoor!

zaterdag 9 maart 2002 @ 14:25:39 #39
4605 KingShakur
back.... really...
pi_3436834
* KingShakur gaat ook meedoen...

Ik ben ook niet tevreden met de stijgende curve op de weegschaal. Ik heb me een tijd niet gewogen maar woog 1 jaar geleden 69 kg en mijn lengte is 1.70m.

Vorig jaar eind mei stopte ik met roken, en ook is mijn gewicht gestegen. Mijn gestel gaat anders om met de vetten en eerlijkgewijs moet ik toegeven meer trek te hebben in lekker eten. Een peuk zorgde wel eens voor geen trek...

Nu ga ik mijn eetgewoonten gaan veranderen en heb ik een weegschaal gekocht. De teller wees net 78,5 kg aan. Mijn streefgewicht is eerst 70 kg. Gaat alles lekker, doe ik er nog twee kilootjes bij.

Nu ga ik echt gaan ontbijten, wat ik nooit deed, en ga ik op tijdstippen eten wanneer het hoort. Vaak at ik onregelmatig...

Dus Cynix, ik doe mee voor die trofee!!

Heb nu in ieder geval bruim brood mee en beleg (magere ham en rosbief)...

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zaterdag 9 maart 2002 @ 17:13:31 #40
521 ruby
Hell yeah!
pi_3437973
En als al het bovenstaande niet lukt, misschien dan naar een diëthist?

Jammer dat Cola Light niet zo goed schijnt te zijn, ik ben er namelijk erg verslaafd aan.
Een leven zonder Cola Light...ik moet er niet aan denken.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_3439139
ik probeer mezelf overigens al meer dan een jaar strandklaar te maken voor 2002 Ben op zich vrij tevreden nu, moet alleen nog wat vet op m'n buik wegwerken. Normaal fitness ik al 2 keer per week, daar ben ik nu sinds 3 weken ook 1 keer per week bij gaan zwemmen...en doe elke dag buikspieroefeningen...
It's all up to you
pi_3441906
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 17:13 schreef ruby het volgende:
En als al het bovenstaande niet lukt, misschien dan naar een diëthist?

Jammer dat Cola Light niet zo goed schijnt te zijn, ik ben er namelijk erg verslaafd aan.
Een leven zonder Cola Light...ik moet er niet aan denken.

het is niet goed, maar altijd nog veel beter dan 3 liter normale cola per dag. Om precies te zijn 66 keer beter

maar ik ben er ook mee bezig... elke werkdag 2x25 minuten fietsen van en naar werk, 2x per week ipv 2x25 2x45.
scheelt al een hoop.

3 brood per dag op het werk en thuis niks meer (misshcien een danone vitalinea als ik echt erge honger heb), aspartaam ipv normaal suiker.
3x per week weight-training

Voordeel is dat door al dat gesport je vanzelf minder trek in vet heb en niet echt hongerig meer bent.

zondag 10 maart 2002 @ 02:16:32 #43
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3443805
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 17:13 schreef ruby het volgende:

het is niet goed,:? maar altijd nog veel beter dan 3 liter normale cola per dag

aspartaam ipv normaal suiker.

http://www.orthoeurope.com/addfmv220698aspartaam.htm

http://www.gunneweg.nl/

http://www.gunneweg.nl/artikelen/afvallen.html

pi_3445277
quote:
Op zondag 10 maart 2002 02:16 schreef Quenda® het volgende:

[..]

http://www.orthoeurope.com/addfmv220698aspartaam.htm

http://www.gunneweg.nl/

http://www.gunneweg.nl/artikelen/afvallen.html

grappig. 3 hits met google op danger+aspartaam, 5 pages gevaar+aspartaam waarvan meeste niet direct op dat onderwerp insnijdt.

Hoe "officieel" die artikelen zijn die je weergeeft moet iedereen maar voor zich gaan oordelen. Dit is net zo iets als de paar artikelen die beweren dat melk drinken slecht is voor de gezondheid. Geloof het of niet, de keus ligt bij jezelf.

Laten we wel even aanstippen, ALLES wat je in grote mate inneemt is ongezond. En als je alles wat kankerverwekkend compleet wilt vermijden, dan verhonger je eerder dan dat je aan kanker sterft. Want laten we wel wezen, alles lijkt tegenwoordig kanker te veroorzaken, gebakken vlees, vlees, bladgroente, gekweekte groente, fruit, rode wijn, bier, water... al dat spul werd een keer genoteerd als kankerverwekkend. Nou, ik heb het al jaren opgegeven om die lijst bij te houden en me maar aan de regel gehouden dat alles wat je inneemt, je met mate moet gaan doen.

zondag 10 maart 2002 @ 09:21:50 #45
24254 CaptainSoup
NU! EVEN! NIET!
pi_3445281
quote:

Zelfde hier. Alleen dan geen 1-persoonshuishouden, wel koken dus, maar niet vet ofzo. Ik fiets me het schompes (zeker met die najaarsstormen die tegenwoordig 365 dagen per jaar waaien) maar het helpt niks
Kunnen jullie nou helemaal niks alleeeeeeeeeen!!!?!!?!?
  zondag 10 maart 2002 @ 09:25:43 #46
24254 CaptainSoup
NU! EVEN! NIET!
pi_3445286
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 23:34 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

aspartaam ipv normaal suiker.

Dus niet. Aspartaam moet je mijden als de zwarte pest.

De stof, die tegenwoordig in enorme hoeveelheden wordt gebruikt in veel soorten caloriearme frisdranken, zou onder meer invloed hebben op de aanmaak van neurotransmitters, belangrijke boodschapperstoffen in het zenuwstelsel zoals serotonine. Er zouden gedragsveranderingen kunnen optreden en zelfs zouden gebruikers de neiging kunnen krijgen meer koolhydraten te gaan gebruiken. Daarmee zouden ze het effect van de suikervrije frisdrank voor een deel weer tenietdoen.

Tik het maar eens in op Google, en schrik je te pletter.

zondag 10 maart 2002 @ 09:29:46 #47
24254 CaptainSoup
NU! EVEN! NIET!
pi_3445289
quote:
Op zondag 10 maart 2002 09:17 schreef athlonkmf het volgende:

[..]
Hoe "officieel" die artikelen zijn die je weergeeft moet iedereen maar voor zich gaan oordelen. Dit is net zo iets als de paar artikelen die beweren dat melk drinken slecht is voor de gezondheid. Geloof het of niet, de keus ligt bij jezelf.

Welterusten. http://www.dorway.com/
  zondag 10 maart 2002 @ 09:49:47 #48
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_3445310
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 03:17 schreef Quenda® het volgende:
.....
En minimaal 7maal per week sex.
* Nijntjuh gaat meteen ook lijnen!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_3448220
quote:
Op zondag 10 maart 2002 09:25 schreef CaptainSoup het volgende:

[..]

Dus niet. Aspartaam moet je mijden als de zwarte pest.

De stof, die tegenwoordig in enorme hoeveelheden wordt gebruikt in veel soorten caloriearme frisdranken, zou onder meer invloed hebben op de aanmaak van neurotransmitters, belangrijke boodschapperstoffen in het zenuwstelsel zoals serotonine. Er zouden gedragsveranderingen kunnen optreden en zelfs zouden gebruikers de neiging kunnen krijgen meer koolhydraten te gaan gebruiken. Daarmee zouden ze het effect van de suikervrije frisdrank voor een deel weer tenietdoen.

Tik het maar eens in op Google, en schrik je te pletter.

freaky
geen light-dingen meer voor mij.

btw, als je wilt afvallen is het belangrijker vet-arm te eten dan suiker-arm

† In Memoriam † donderdag 14 maart 2002 @ 21:18:57 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3492154
En omhoog!

De eerste 1,5 kilo is pleite!

donderdag 14 maart 2002 @ 21:50:23 #51
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3492687
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
En omhoog!

De eerste 1,5 kilo is pleite!

De kop is eraf, Cynix! - edit- ik kom er net achter dat ik al jaren stug je naam verkeerd schrijf - edit -

Overigens: dat fietsen is al heel goed, maar wandelen is beter voor je. Kan me voorstellen dat je werk te ver is, maar de supermarkt moet zeker haalbaar zijn.

Verder: mocht je echt problemen krijgen met 3 maaltijden per dag en geen enkele snack meer tussendoor, zorg dan dat je voldoende fruit in huis hebt.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3517286
hmmm... van verhuizen val je ook best wel veel af heb ik gemerkt afgelopen week.

vandaag en gisteren hele dag goedkope kliklaminaat van praxis gelegd. Damn vermoeiend. niks makkelijk
Overal spierpijn nu. Vooral m'n butt en harmstrings.... naja.. is ook nodig voor het strand lijkt mij

Maarja. nu weer back to business.
Als het goed is heb ik op 26 maart m'n eerste mijlpaal bereikt. 10 KG eraf in totaal. Gezond, elke week 2 kilo kwijt.

18 april zou ik dan 2e mijlpaal hebben bereikt. 20 kilo in totaal eraf.

En 4 mei, bevrijdingsdag (of was dat 5 mei) heb ik een absoluut dieptepunt bereikt qua weegschaal. Eindelijk zelfde gewicht als 6 jaar geleden! Net klaar voor de zomer dus, en eindelijk m'n nick verdiend.

Wat doen jullie zoal om af te vallen?

zondag 17 maart 2002 @ 20:04:47 #53
22259 Fogerty
slapende account
pi_3517417
Gefeliciteerd met de eerste anderhalve kilo Cynix

Ik ga met je meedoen, had er zelfs een apart topic voor geopend, maar nu zie ik dat deze er al was. Even een kopietje van mijn posting dus:

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die komende zomer enigszins fatsoenlijk in bikini wil kunnen. Vorige zomer zat ik eigenlijk al op het randje, maar ik liep nog net niet voor gek, en bovendien wilde het afvallen toen niet zo, omdat ik medicijnen slikte waar ik van aankwam.

Maar deze zomer wil ik weer slank en strak!
Wie nog meer? En hoe ga je het aanpakken? Ben je er al mee bezig? En wat is je specifieke doel?

Hoe ik het ga doen:
in elk geval niet superstreng lijnen, dat is niets voor mij en bovendien lijkt het me niet gezond. Ik denk dat ik een heel eind kan komen als ik gewoon blijf eten zoals nu (okee, misschien iets minder snoepen ) en gewoon eindelijk weer eens ga sporten. Als ik me bedenk hoe weinig ik heb gesport het afgelopen jaar is het geen wonder dat ik ben uitgezakt

Sporten dus. Ben vandaag voor het eerst in tijden weer eens wezen hardlopen, en ga morgen maar eens een tienbadenkaart halen van het zwembad.
Lid worden van een sportclub is natuurlijk altijd beter, maar dat schuif ik steeds voor me uit omdat ik niet weet hoeveel ik na de zomer nog in Nederland ben, en geen zin heb om een jaarabonnement te betalen als ik er maar zo weinig mee doe. Maarja, bij een fitnesscentrum kun je natuurlijk ook gewoon voor drie maanden betalen. Misschien toch maar eens doen.

Mijn specifieke doel: zoals gezegd in de topictitel: weer slank en strak worden. Ik hoef niet zo nodig minder kilo's, ik wil alleen dat het allemaal niet meer zo blubbert Mijn probleemzone is mijn buikje, en die bovenbenen van mij mogen ook wel weer wat slanker dan ze nu zijn.

En jullie?

Hieperdepiep hoera!
  zondag 17 maart 2002 @ 20:06:39 #54
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3517446
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 01:16 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Meeste lightproducten werken niet echt, maar Cola light zit echt bijna niks in.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3517591
Ik sport 2 keer per week, ben wel eens 3 kilo afgevallen maar daarna zit het er weer snel aan, maar het goede is ben niet aangekomen sinds ik begon Ga volle moed verder.
pi_3517706
quote:
Op zondag 17 maart 2002 20:04 schreef Fogerty het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste anderhalve kilo Cynix

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die komende zomer enigszins fatsoenlijk in bikini wil kunnen. Vorige zomer zat ik eigenlijk al op het randje, maar ik liep nog net niet voor gek, en bovendien wilde het afvallen toen niet zo, omdat ik medicijnen slikte waar ik van aankwam.

Tja. afvallen wil ik wel, maar niet om in een bikini te zitten aub
Staat niet zo mannelijk
Maar om bikinidragende meiskes aan te trekken is wel een goede reden vinnik dan.
quote:
Wie nog meer? En hoe ga je het aanpakken? Ben je er al mee bezig? En wat is je specifieke doel?
tja... Ik ben reeds gemotiveerd bezig met afvallen, alleen deze week heb ik een "pauze"-week.

Het is een beetje schrikken, maar ik moet er in totaal 27 kg kwijt raken. Maar dan heb ik dan ook een gewicht bereikt dat ik 6 jaar geleden heb, toen ik op m'n fitst was. Tja... in 6 jaar tijd 27 kg aangekomen.... Vooral afgelopen 3 jaar was het errug... vriendin... dus geen zin/motivatie om te sporten... In 3 jaar tijd 20 kg erbij...

Ben nu reeds 7 kg kwijt. Nog beetje rustig begonnen, want moest m'n conditie weer opbouwen.

Bijna een maand geleden ben ik weer begonnen met fietsen. Fietsen van en naar werk. 2x20-30 minuten. (3 jaar geleden fietste ik drie maal per week 1-2 uur)
In begin was het nogal zwaar. En fietste ik 2x per week naar werk.De week daarop 3x. En nu gewoon 4x per week. 1 dagje rust is nodig voor spierontwikkeling.
M'n benen en achterste zijn weer veel steviger geworden.
2-3x per week train ik thuis met gewichten.

Nu heb ik weer een redelijke conditie en kracht terug, dus hierna volgt een wat serieuzere training. Zwaardere gewichten, hogere snelheid fietsen, etc Beetje performance erbij.

Qua voedsel. Cola heb ik vervangen door cola light.

Doordeweeks neem ik 3 broodjes mee naar werk. Puntjes belegd met kipfilet.
Koffie en thee drink ik met die nep-zoetjes en becel diet als koffiemelk.
Thuis eet ik nog wel mee. maar probeer wel voor 6 uur te eten. En de helft van m'n normale portie.
In het weekend eet ik normaal, hoewel met mate. Stevige gezellige lunch met vrienden-> savonds heel wat minder.

Ik hou me trouwens niet altijd hieraan. Zoals afgelopen 2 weken. Beetje hectisch en zo met verhuizen. dus beetje teveel gezondigd. Maar toch wel heel klein beetje gewicht verloren. Zeker te vermoeiend :p

Vanaf morgen is alles dus weer normaal, en moet ik snel weer op schema liggen. Zodra het weer 25 graden is, met een strak T-shirt tevoorschijn komen moet geen probleem meer zijn.

zondag 17 maart 2002 @ 21:02:05 #57
19773 eGo2k
watashi wa
pi_3518083
yo,

Ik zocht toevallig naar een topic mbt. afvallen enzo; die heb ik dus bij deze gevonden.

Wat ik me afvroeg is het volgende:

Ik zit al een tijdje *2 weken* op fitness ((vooral cardio-apparatuur)). Dus vooral loopband, stepmachine, fietsen, roeien en crosstrainen. Ik heb samen met een begeleider een programma opgezet. Daarnaast vast ik (van "vasten"); >> voedselonthouding, ik eet alleen maar wat plantaardig is; zelf kaas en echte boter is uit den boze .

Mijn vraag is nu: Doe ik dit goed?... ((moet nu weg.. anders had ik de vraag anders geformuleerd))

tnx!

..desu!
pi_3518174
quote:
Op zondag 17 maart 2002 21:02 schreef eGo2k het volgende:
yo,

Ik zocht toevallig naar een topic mbt. afvallen enzo; die heb ik dus bij deze gevonden.

Wat ik me afvroeg is het volgende:

Ik zit al een tijdje *2 weken* op fitness ((vooral cardio-apparatuur)). Dus vooral loopband, stepmachine, fietsen, roeien en crosstrainen. Ik heb samen met een begeleider een programma opgezet. Daarnaast vast ik (van "vasten"); >> voedselonthouding, ik eet alleen maar wat plantaardig is; zelf kaas en echte boter is uit den boze .

Mijn vraag is nu: Doe ik dit goed?... ((moet nu weg.. anders had ik de vraag anders geformuleerd))

tnx!

van vasten verlies je eerder spiermassa en vocht dan vet. En minder spiermassa betekent lagere metabolisme. Dus komt je gewicht er nog sneller bij dan dat je het kwijt raakt. Het zogenaamde jojo-effect.

Beter is gewoon even uitrekenen wat je dagelijkse energiebehoefte is en deze aan te houden. Meestal rond de 1200 cal. per dag. Een MCdonald's menu is trouwens 1500 calorien waard.

zondag 17 maart 2002 @ 21:19:00 #59
8254 ExtReMisT
Extreem lief :)
pi_3518323
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 12:31 schreef stigchel het volgende:
De truuk is om je stofwisseling opgang te houden. Aanjagen liever gezegd. Je lichaam heeft namelijk een soort aan/uit vertraging en daar kun je van profiteren.

Je begint je dag met het aanzetten van je stofwisseling, ontbijten dus. Maakt niet uit wat, maar denk er aan dat als je hoog volume eet je lichaam er ook langer overdoet om het te verteren. En dat wil je niet, je wilt namelijk gebruik maken van de vertraging in het afremmen van je stofwisseling. Je eet, je lichaam denkt 'mooi, we gaan weer aan de slag' en gaat aan het werk. Het eten is al snel op maar je lichaam denkt nog even dat het energie walhalla voorduurt je verbruikt dus meer calorien dan je binnen krijgt en dat is de bedoeling van het spelletje.
Op een gegeven moment denkt je lichaam 'ahh, de koek is weer op, nou we gaan weer op non actief dan maar' en je schakeld over op een laag energieverbruik. Je eet weer wat en het hele spel begint weer van voor af aan.

Door je stofwisseling dus op te jagen verbruik je meer energie dan je binnen krijgt omdat je lichaam denkt dat het die energie wel binnen krijgt en er dus niet zo zuinig mee omspringt. Het is dus ook zaak om je stofwisseling zo lang mogelijk aan te houden, dus vlaak voordat je gaat slapen, nog snel even een boterham met pindakaas ofzo.

Works for me anyway

Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Kleine muisjes hebben kleine wensjes... Beschuitjes met gestampte mensjes...
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2002 @ 23:54:03 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3520255
Dat de stofwisseling op gang gebracht moet worden met een ontbijtje geloof ik inmiddels wel, maar over voor het slapen gaan wel of niet meer iets eten zijn de meningen nogal verdeeld. De een zegt dat je dat juist niet moet doen en de ander raadt het aan. Zelf probeer ik inmiddels om na het avondeten niets meer te eten, met het idee dat dat dan 's nachts niet meer verteerd zou worden en in vet wordt omgezet.

Maar misschien is het juist wel niet goed om met een lege maag te gaan slapen. Iemand?

pi_3521172
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
Dat de stofwisseling op gang gebracht moet worden met een ontbijtje geloof ik inmiddels wel, maar over voor het slapen gaan wel of niet meer iets eten zijn de meningen nogal verdeeld. De een zegt dat je dat juist niet moet doen en de ander raadt het aan. Zelf probeer ik inmiddels om na het avondeten niets meer te eten, met het idee dat dat dan 's nachts niet meer verteerd zou worden en in vet wordt omgezet.

Maar misschien is het juist wel niet goed om met een lege maag te gaan slapen. Iemand?

met een lege maag slapen betekent dat je 's ochtends flink honger heb, als het goed is. En dus eet je meer ontbijt, en eet je de rest van de dag niet zoveel meer. zo redeneer ik
  maandag 18 maart 2002 @ 08:25:55 #62
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3521180
* TheFluGuy gebruikt Stacker 3

Werkt bij mij prima , en kost 35 Euro een potje
2 capsules per dag en er zitten er 100 in een potje.

Je kan er beetje hyper van worden maarja je eetlust is weg en het verbrandings proces wordt versneld ...

Voor wat meer info : www.stacker3.nl

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_3521278
quote:
Op zondag 17 maart 2002 20:04 schreef Fogerty het volgende:
Doel: voor het eerst in m'n leven in bikini gewoon een mooi strak lichaam krijgen dus.

Hoe ik het ga aanpakken: sporten! 2 keer in de week fitness, 1 keer in de week zwemmen en daarnaast regelmatig skaten en fietstochten maken in het weekend. Verder let ik op m'n lijn, eet 2 crackers in de ochtend, 2 boterhammen tussen de middag en niet meer dan 500 kcal. voor het avondeten. Tussendoor: 2 stuks fruit en 2 liter water.

Ben ik er al mee bezig: yup..met afvallen ben ik nu iets langer dan een jaar bezig en ik zit nu wel ongeveer tegen mijn streefgewicht aan. Moet nu proberen op gewicht te blijven en m'n lichaam wat strakker te krijgen. Fitnessen doe ik ook al een jaar, met zwemmen ben ik een maand geleden begonnen en skaten doe ik nu nog niet zo heel erg vaak, alleen bij droog weer en redelijke temperaturen. Maar dat zal binnenkort wel wat vaker gaan gebeuren hoop ik.

It's all up to you
  maandag 18 maart 2002 @ 09:33:03 #64
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3521435
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
Voor een goede nachtrust (dat je lichaam nodig heeft om te herstellen) is het belangrijk dat je vanaf 1 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, niets meer drinkt en niet meer rookt.

Een boterham met (vette) pindakaas voor het slapen gaan, lijkt me dan ook niet echt gezond, maar ja, dat geldt voor de nachtrust, ik weet niet hoe het zit met afvallen.

When I rush it hits me
pi_3521777
quote:
Op maandag 18 maart 2002 08:25 schreef TheFluGuy het volgende:
* TheFluGuy gebruikt Stacker 3

Werkt bij mij prima , en kost 35 Euro een potje
2 capsules per dag en er zitten er 100 in een potje.

Je kan er beetje hyper van worden maarja je eetlust is weg en het verbrandings proces wordt versneld ...

Voor wat meer info : www.stacker3.nl

Oh, ik geloof wel dat het werkt hoor. Als je kijkt naar de ingedrienten en eerste wat je ziet is ephreda.... Gevaarlijk stoffie. Zou er een beetje mee opppassen als ik jou was.

Straks heb je eindelijk een strak lichaampje maar ben je ook sneller stijf. In een doodskist wel te verstaan.

pi_3524133
Afvalprodukten:
Inderdaad! Gebruik geen!! Stacker. Niet 1, 2 en ook niet 3. Alles afvalprodukten zijn eigenlijk slecht. De beste en gezondste manier om af te vallen is: Sporten en op je voeding letten. Precies zoals Tearsong het hierboven beschrijft. Zo moet het!
Schrik niet, maar er zijn mensen die van stackers e.d. een hartstilstand krijgen. En deze mensen hadden echt geen hart-afwijking. Het is leuk dat je door die produkten zo snel afvalt, maar het gaat ten koste van je gezondheid.

Eten voor het slapen:
Het is een fabeltje dat je eten als je slaapt slecht verwerkt wordt en omgezet wordt in vet. Als je slaapt wordt het eten namelijk het best omgezet. Nog veel beter dan overdag. 's nacht heeft je lichaam namelijk niks anders te doen dan voedsel verwerken. Je slaapt zelfs beter als je lichaam nog wat koolhydraten moet verwerken.
Bodybuilders eten zelfs juist voor het slapen gaan. Dan kan 's nacht aan het spierherstel en de spieropbouw gewerkt worden.
Je kunt dus gerust nog wat eten, maar inderdaad niet teveel, en probeer produkten met veel eiwitten ook niet voor het slapen te eten. Eiwitten willen namelijk nog wel eens slaapproblemen opleveren.

Conclusie:
Afvallen doe je door.
1 Op je voeding te letten. En dan voorla op kwaliteit en minder op kwantiteit. Ik bedoel dus, eet normale hoeveelheden, maar niet te veel vet.
2 Sporten, veel sporten en dan vooral duursporten.

Succes allemaal!

En blijf elkaar vooral motiveren door jullie vooruitgang te posten!

dinsdag 19 maart 2002 @ 12:40:36 #67
4605 KingShakur
back.... really...
pi_3537196
* KingShakur is ondertussen ook 2 kg kwijt
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:17:49 #68
4605 KingShakur
back.... really...
pi_3537721
pi_3543865
Ik begin ook steeds vatsiger te worden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik een wasbord had, daar zit nu een dikke laag spek overheen.
Je moet eigenlijk niet naar de weegschaal kijken als je af wilt vallen, het gaat erom hoe je lichaam eruit ziet.

Ik ben in elk geval van plan wat vaker te gaan hardlopen en gezonder te gaan eten. Van fitnessen alleen wordt je niet veel slanker namelijk.

pi_3545660
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 20:04 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik ben in elk geval van plan wat vaker te gaan hardlopen en gezonder te gaan eten. Van fitnessen alleen wordt je niet veel slanker namelijk.
met cardiofitness kom je een heel eind lijkt me zo..
It's all up to you
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:21:31 #71
8254 ExtReMisT
Extreem lief :)
pi_3546032
Waar kan je eigenlijk het beste op letten in je voeding??

Sommige mensen zeggen dat je goed kan afvallen als je minder koolhydraten eet. Maar er zit veel meer energie in vet dus kan je toch beter de hoeveelheid vet verminderen die je binnen krijgt.
Of heeft het verminderen van de koolhydraten nog andere voordelen?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes... Beschuitjes met gestampte mensjes...
  † In Memoriam † woensdag 20 maart 2002 @ 01:32:06 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3548695
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:03 schreef TearSong het volgende:
met cardiofitness kom je een heel eind lijkt me zo..
Ik heb het 2 jaar gedaan, elke week weer. Ik viel er geen gram vanaf.
Je conditie wordt misschien wel iets beter, maar dat is weer een ander verhaal.
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:05:41 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3550170
Kijk eens naar mn abtronic topic
  woensdag 20 maart 2002 @ 12:21:03 #74
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_3550990
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:05 schreef Fliepke het volgende:
Kijk eens naar mn abtronic topic
Url?
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_3554959
Ik ga dus aan de Herbalife voeding! Ik heb er zin in! Ik start er zaterdag mee.
En natuurlijk sporten erbij, lekker op je fietsie naar je werk en 's avond voor ik naar bed ga een paar buikspieroefeningen

Ik moet er 20 kilo vanaf, bij mij is het idd gekomen toen ik samen ging wonen! In 3 jaar tijd 20 kilo erbij. Dat moet er dus weer af! En dat ga ik met Herbalifevoeding doen.

Vriendin van mij 7 kilo in 7 weken eraf!
Tante 6 kilo in 4 weken eraf!

Het is duur, maar ik heb er vertrouwen in!

En ik weet zeker dat ik in november (dan ga ik naar tenerife) gewoon weer in mijn bikini kan rondlopen!

pi_3559054
Eerst gestopt met roken. Dit moest vanwege een bacteriele infectie in mn keel die na ruim 1 jaar nog niet weg wilde. Naja heb nu ook anti-biotica ervoor gekregen maar anyway ik ben meteen maar mooi van het roken af en ik wil het volhouden ook.

Ok ik was altijd mooi op gewicht maar na het stoppen met roken ging het kloten. Ben er nu 3 maanden af en ben 10 kilo aangekomen. En dat is meteen 10 kilo boven wat ik behoor te hebben met mijn lengte.

's ochtends weer begonnen met eten, deed ik normaal nooit. Ik merk dat mn stoelgang weer regelmatig is. Voorheen ging ik soms 3 a 4 dagen niet naar het toilet. Ik at weinig en zeer onregelmatig en meestal ook errug slecht. Veel cola / patat, broodjes kroket e.d. en daarnaast roken als een ketter. Toch bleef ik mooi op gewicht juist door dat ik weinig at. Wel slecht maar ook weinig. Weekends sloeg ik warm eten regelmatig gewoon 3 dagen over dan at ik alleen wat soep en brood en voor de rest 's avonds bij de tv paar potjes bier erbij en chips.

Sinds ik gestopt ben met roken verga ik van de zin/honger. Overdag gaat het wel maar 's avonds zo tussen 19.00 en 21.00 uur besterf ik het bijna. Ik zal en moet eten. Tis een beetje alsof de rook verslaving overgenomen wordt door een eetverslaving. Gelukkig onderken ik het en heb ik het redelijk onder controle.

Ok dus 's ochtends weer ontbijten, niet teveel maar toch altijd regelmatig wel wat nemen. Cornflakes met veel melk neem ik meestal. 's middags eet ik warm maar niet teveel. Ik probeer wel veel aardappelen en groente te nemen. 's avonds neem ik ongeveer 3 sneden volkoren brood (lustte ik eerst ook niet maar tja je moet toch wat). Dat volkoren brood helpt goed dat vult tenminste en tis gezond. Ik neem wel nog teveel beleg. Tussen 19.00 en 21.00 uur zondig ik met chips en borrelnootjes maar ik probeer het binnen de perken te houden door in ieder geval niet een hele zak op te eten.

Naja dus 5 weken bezig nu en nog niks afgevallen terwijl ik daarnaast ook nog vrijwel iedere avond een 20 minuutjes trim.

Gaat wel damned langzaam allemaal dat afslanken dat wou ik ff kwijt. Maar ok stug doorzetten. Ik vertik het om weer te gaan roken om slanker te worden ik ben dolblij dat ik eraf ben. Ik voel me ook sterk dat ik dat afslanken, die 10 kilo er ook wel weer afkrijg alleen het gaat zo slooow

Naja t was leuk om ff wat neer te typen. Cyaz.

pi_3560197
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 22:49 schreef Smasr het volgende:
Ok dus 's ochtends weer ontbijten, niet teveel maar toch altijd regelmatig wel wat nemen. Cornflakes met veel melk neem ik meestal. 's middags eet ik warm maar niet teveel. Ik probeer wel veel aardappelen en groente te nemen. 's avonds neem ik ongeveer 3 sneden volkoren brood (lustte ik eerst ook niet maar tja je moet toch wat). Dat volkoren brood helpt goed dat vult tenminste en tis gezond. Ik neem wel nog teveel beleg. Tussen 19.00 en 21.00 uur zondig ik met chips en borrelnootjes maar ik probeer het binnen de perken te houden door in ieder geval niet een hele zak op te eten.

Naja dus 5 weken bezig nu en nog niks afgevallen terwijl ik daarnaast ook nog vrijwel iedere avond een 20 minuutjes trim.

Gaat wel damned langzaam allemaal dat afslanken dat wou ik ff kwijt. Maar ok stug doorzetten. Ik vertik het om weer te gaan roken om slanker te worden ik ben dolblij dat ik eraf ben. Ik voel me ook sterk dat ik dat afslanken, die 10 kilo er ook wel weer afkrijg alleen het gaat zo slooow

Naja t was leuk om ff wat neer te typen. Cyaz.

Als je vind dat je het te langzaam gaat moet je misschien wat anders gaan doen?

Sochtends volkoren brood, smiddags cornflakes (zonder suiker), savonds warm eten.

Ipv elke avond 20 min trimmen (wat houd dat in?) 3x per week een 40 minuten.

En eens een weekje gewoon echt opletten op wat je eet en probeer je in te houden. Als het eenmaal goed gaat, dan ga je er wel voor.

Ben zelf even in een dipje.... laatste week beetje teveel gezondigd met paaseitjes.... En 3 dagen niet kunnen fietsen of trainen wegens waanzinnige spierpijn door DHZen

donderdag 21 maart 2002 @ 10:20:40 #78
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3562389
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 22:49 schreef Smasr het volgende:
Tussen 19.00 en 21.00 uur zondig ik met chips en borrelnootjes maar ik probeer het binnen de perken te houden door in ieder geval niet een hele zak op te eten.
Ik ben ook een ontzettende chips-addict en eet elke dag wel een zak chips leeg. Totale geheelonthouding qua chips lukt bij mij gewoon echt niet en het vervangen door fruit of worteltjes of een boterham doet het gewoon niet. Het is de smaak waar ik verslaafd aan ben (en jij waarschijnlijk ook). Misschien kun je je chips vervangen door light-chips en de borrelnootjes door die Japanse rijstsnacks, dat zal vast al een stuk schelen. Verder zijn dit soort snacks natuurlijk enorm zout, waardoor je veel vocht vast houdt. Zorg dat je liters water binnenkrijgt per dag. Langzaam maar zeker moet je gaan "ontwennen" van de chips, zodat je op een dag de behoefte niet meer hebt.
When I rush it hits me
pi_3562790
Ik probeer sinds september ook wat kilo's kwijt te raken, door medicijngebruik was ik vreselijk veel aangekomen. Na ook nog geopereerd te zijn voelde ik me helemaal een zoutzak. Ik ben nu weer begonnen met sporten, niet erg veel, 1x in de week conditietrainen. Het is wel lekker om hier wat goeie tips te lezen, ik vind het erg moeilijk om mijn eetpatroon aan te passen, ik hou zoveel van lekker eten. Ik denk dat ik ook maar ga ontbijten, dat doe ik al jaren niet meer, misschien kom ik dan ook wat eerder uit mijn bed en daardoor op tijd op mijn werk.;)

Toen ik net begon dacht ik wat moet ik aanpassen? Ik eet toch gezond, ik drink veel, eet geen vlees, veel vis, maar als ik goed na ging denken en een dag opgeschreven heb wat ik echt eet schrok ik wel, ik zeg ook nooit nee tegen een gabkje ofzo. Ik denk dat dat vaak het probleem is dat je je niet realiseerd hoeveel je eet, ongemerkt.

pi_3563276
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:20 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik ben ook een ontzettende chips-addict en eet elke dag wel een zak chips leeg. Totale geheelonthouding qua chips lukt bij mij gewoon echt niet en het vervangen door fruit of worteltjes of een boterham doet het gewoon niet. Het is de smaak waar ik verslaafd aan ben (en jij waarschijnlijk ook). Misschien kun je je chips vervangen door light-chips en de borrelnootjes door die Japanse rijstsnacks, dat zal vast al een stuk schelen. Verder zijn dit soort snacks natuurlijk enorm zout, waardoor je veel vocht vast houdt. Zorg dat je liters water binnenkrijgt per dag. Langzaam maar zeker moet je gaan "ontwennen" van de chips, zodat je op een dag de behoefte niet meer hebt.

Ik heb gemerkt dat als ik een paar dagen zout heb afgezworen, ik een onbedwingbare neiging naar zoute dingen krijgt. Dat kan ik dan oplossen met een kopje cup-a-soup of nog beter (geen calorieen) een kopje boullioun. Die dingen zijn zo zout dat ik genoeg heb voor drie dagen of zo

En intussen went m'n lichaam eraan... tot ik nu in principe geen zout meer hoeft te eten.

pi_3563313
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 11:03 schreef hollyhobbie het volgende:
Ik probeer sinds september ook wat kilo's kwijt te raken, door medicijngebruik was ik vreselijk veel aangekomen. Na ook nog geopereerd te zijn voelde ik me helemaal een zoutzak. Ik ben nu weer begonnen met sporten, niet erg veel, 1x in de week conditietrainen. Het is wel lekker om hier wat goeie tips te lezen, ik vind het erg moeilijk om mijn eetpatroon aan te passen, ik hou zoveel van lekker eten. Ik denk dat ik ook maar ga ontbijten, dat doe ik al jaren niet meer, misschien kom ik dan ook wat eerder uit mijn bed en daardoor op tijd op mijn werk.;)

Toen ik net begon dacht ik wat moet ik aanpassen? Ik eet toch gezond, ik drink veel, eet geen vlees, veel vis, maar als ik goed na ging denken en een dag opgeschreven heb wat ik echt eet schrok ik wel, ik zeg ook nooit nee tegen een gabkje ofzo. Ik denk dat dat vaak het probleem is dat je je niet realiseerd hoeveel je eet, ongemerkt.

Ik gebruik pocketdiettracker om bij te houden wat ik eet. Handig dingetje, als je een pocketpc hebt. Tot je erachter komt dat je zo saai eet dat je het in principe niet bij hoeft te houden en dus dat alleen maar gebruikt om je gewicht bij te houden

Heel frustrerend trouwens... al een week zo rond dezelfde gewicht blijven hangen
Vandaag eens even dieetje doen.

donderdag 21 maart 2002 @ 20:12:47 #82
24813 Clone_Gsus
Hiep hiep hoi!
pi_3570624
Ik begin morgen met het ziekenhuisdieet, dat duurt 3 weken, en daarna ga ik weer gezond leven wat ik ongeveer een half jaar geleden ook deed.. Nog meer sporten voor extra resultaat.. en nu maar kopen dat het nu wel helpt... de laatste keren deed het dat dus neit, waardoor ik deprie werd en mezelf nog meer volpropte.. nu moet er dus nog meer af.. maar goed.. het gaat me wel lukken

grxxtz

p.s. de rest ook veeeel suc6! En beloon jezelf, doe ik ook als het allemaal goed gaat dan he

alles is voor bassie || "I wanna rock and roll all nite and party every day!"
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2002 @ 23:47:36 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3584267
Voorlopig ben ik toch maar mooi 3 klio afgevallen in 3 weken.

En gelukkig (nog) niks geen pillen of poeders of andere rommel hoeven te gebruiken. Gewoon minder eten, beetje bewegen en veel water drinken. Ik ga door.

zaterdag 23 maart 2002 @ 18:21:51 #84
4605 KingShakur
back.... really...
pi_3590142
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 14:25 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur gaat ook meedoen...

Nu ga ik mijn eetgewoonten gaan veranderen en heb ik een weegschaal gekocht. De teller wees net 78,5 kg aan. Mijn streefgewicht is eerst 70 kg. Gaat alles lekker, doe ik er nog twee kilootjes bij.

De teller staat nu op 76,5 kg.
Een kilootje per week, lekker rustig aan...
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2002 @ 23:24:25 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3641867
Update: zo heel stiekum toch al zo'n 5 kilo kwijt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2002 @ 23:14:21 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3703329
6 inmiddels.

Ik zwem nu twee keer per week 50 baantjes.

woensdag 3 april 2002 @ 00:06:18 #87
22259 Fogerty
slapende account
pi_3704148
Gaaf Cynix!
Hieperdepiep hoera!
pi_3707678
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef dethoom het volgende:

[..]

ik ken iemand en die denkt verstandig te drinken en drinkt iedere pauze een halve liter cola. en dan denk t ie dat ie gezond bezig is, maar dat is dus zeker niet waar, drink liever veel water.

geloof me als je er eenmaal aan gewend bent valt het best mee en is het ook lekker!
stoppen met de cola en andere koolzuurhoudende dranken en neem liever water of als je toch iets anders wil, rivella (15 kcal per glas) of (gewone) thee of druivesap.
karnemelk is trouwens ook erg gezond en werkt ook nog eens huidzuiverend.

Weet je wat je moet proberen, misschien is het al voorgesteld maar IceTea Light, daar zitten maar 2 KCal in per 100 ML.

Ja, beter is natuurlijk water, en probeer dan spa blauw, dat vind ik lekkerder smaken dan kraanwater.

woensdag 3 april 2002 @ 12:24:38 #89
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3707844
Gaat lekker Cynix!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_3712225
Zeg ik vroeg me nu af...
ik gebruik altijd heel veel zout op mn aardappeltjes enzo,
is zout ook heel erg slecht?? Kan ik er beter mee stoppen ofnie?

en iets tussendoor eten is toch niet erg...?? Ik bedoel dan met iets eten, een appeltje of crackertje of zoiets dergelijks?? Of kom je daar ook van aan??

† In Memoriam † woensdag 3 april 2002 @ 20:51:17 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3714038
Teveel zout is sowieso slecht voor je bloeddruk en je cholesterol-gehalte. Dubbel riskant dus bij overgewicht. Maar ik geloof niet dat je er zwaarder van wordt, c.q. minder snel van afvalt.
pi_3722686
is ech moeilijk om van al dat lekkers af te blijven zeg!
Ik heb echt het gevoel als ik het niet eet dat ik dan honger heb ofzo.. of is dat alleen het verlangen naar..?

Eet nu veel appels en komkommer enzo, wel lekker, maar het geeft niet echt een gevoel van: zo dat was lekker, nu zit ik vol! Heb daarna nog steeds honger... wat doen jullie daar tegen eigenlijk?

† In Memoriam † vrijdag 5 april 2002 @ 13:11:23 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3732676
Weinig, ik heb ook steeds honger.

Ik eet wel crackers en rauwkost en augurken en zo, maar dat is toch niet hetzelfde...

pi_3732706
quote:
Op donderdag 04 april 2002 15:24 schreef Freaky_pauwie het volgende:
is ech moeilijk om van al dat lekkers af te blijven zeg!
Ik heb echt het gevoel als ik het niet eet dat ik dan honger heb ofzo.. of is dat alleen het verlangen naar..?

Eet nu veel appels en komkommer enzo, wel lekker, maar het geeft niet echt een gevoel van: zo dat was lekker, nu zit ik vol! Heb daarna nog steeds honger... wat doen jullie daar tegen eigenlijk?

Water drinken, veel water drinken, dan gaat dan gevoel van niet vol zijn wel weg
  zondag 14 april 2002 @ 16:54:42 #95
3622 Quenda
*Poison for You.
  zondag 14 april 2002 @ 16:55:18 #96
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_3828616
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 13:11 schreef Cynix ® het volgende:
Weinig, ik heb ook steeds honger.

Ik eet wel crackers en rauwkost en augurken en zo, maar dat is toch niet hetzelfde...

http://perswww.kuleuven.ac.be/~pb110320/java/4opeenrij/wortelspel.htm
pi_3835301
Vanaf vandaag ga ik ook lijnen, en ik heb me voorgenomen om het dit keer nu echt vol te gaan houden. Ik heb het al diverse keren geprobeerd, maar elke keer na een kilo of 5 toch weer opgegeven

Maar ik heb nu toch wel het punt bereikt dat ik mezelf gewoon echt veel te dik vind. Gezondheidsproblemen heb ik (nog) niet, maar die wil ik ook niet krijgen. Bovendien wordt kleren kopen steeds meer een ramp, omdat ik tegenwoordig meestal maat 46 moet hebben, en die over het algemeen alleen in "grote maten winkels" te krijgen is, en ik daar dus juist alle kleren weer vreselijk vind

Vanmorgen ben ik op de weegschaal gaan staan en ik weeg dus 92 kilo, wat gewoon echt veel te veel is voor iemand van mijn leeftijd (22) en lengte (1.75).

Ik hoef echt geen slanke den te worden, maar een kilo of 15 moet er gewoon echt af, zodat ik me weer lekker voel in m'n eigen lichaam.

Vanaf vandaag dus lijnen, geen cola of andere frisdranken meer, geen zoete tussendoortjes, geen snoep, geen chips, geen slaatjes enz. 't Zal vast niet makkelijk worden, maar deze keer gaat het me gewoon lukken!

pi_3835962
Het is inderdaad goed om op je voeding te letten, maar het is nog veel beter om dat te combineren met duursport. Ga dus Hardlopen,fietsen,zwemmen o.i.d. Probeer dit 2 keer per week een uur te doen. Je zult zien dat je afvalt, meer energie krijgt en dat daardoor het lijnen(lees: minder eten) ook een stuk makkelijker gaat.
pi_3844099
Ben alweer bijna 8 kilo kwijt. Zit op mijn 17-jarige (72)gewicht...en het ziet er naar uit dat dat nog naar beneden gaat.
Oeh...word er zelf bijna gek van .
Doe het trouwens met behulp van de WW , maar het helpt mij echt!
pi_3848394
Wat is de WW als ik vragen mag??
  dinsdag 16 april 2002 @ 08:08:35 #101
17183 batje
met vleugeltjes
pi_3848426
Niet alleen gezonder eten, maar ook meer bewegen..
Gelukkig hoef je niet naar de sportschool

Gewoon lekker op de fiets naar je werk of boodschappen doen. De trap nemen ipv de lift. De hond van je buren lenen en daar mee wandelen, je huis opruimen en alle kasten verplaatsen en ga zo maar door.. Succes!

(en wat ook helpt: je er niet druk om maken, blij zijn met jezelf. Daar vliegen de kilo's mee weg.. echt )

pi_3848782
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 07:49 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Wat is de WW als ik vragen mag??
de Weight Watchers

en ja dat helpt dus echt, omdat ze je leren hoe je gezond met eten en je voedingspatroon aan moet passen. Dat kun je je leven lang blijven doen dus de kans dat je terugvalt is ook vrij klein.

It's all up to you
pi_3848917
Nou, de eerste dag zit er inmiddels op

We hebben thuis het computerprogramma van de WW en dat heb ik gisteren dus maar weer eens geinstalleerd. Heel handig, omdat je precies kan zien in welke voedingsmiddelen dikmakende stoffen zitten. Je werkt met "points", om af te vallen moet ik elke dag onder de 22 points blijven. Verder raden ze je aan om 5x per dag een stuk fruit/groente te nemen, en ik heb dus gisteren 2 appels, 1 tomaat, 1 kiwi en 1 peer op. Als je nagaat dat ik normaal gesproken zelden fruit eet, is dat best veel.

Verder heb ik gisteren als ontbijt m'n gebruikelijke glas fruitontbijt op, als lunch drie bruine boterhammen met slankie, tomaat en kipfilet en als diner een bord tomatensoep met een stukje biefstuk en een bruin broodje.
Als toetje magere yoghurt met wat zoetstof en als tussendoortje heb ik nog twee keer een kopje bouillon gedronken en meer dan 2 liter water gedronken.

In totaal zat ik aan de 15 points, ruim onder het maximum dus

Mezelf wegen doe ik overigens pas na een week, ben wel benieuwd Tot nu toe gaat het iig goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 16-04-2002 10:39]

pi_3849346
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 09:45 schreef Fannetje het volgende:
Nou, de eerste dag zit er inmiddels op

We hebben thuis het computerprogramma van de WW en dat heb ik gisteren dus maar weer eens geinstalleerd. Heel handig, omdat je precies kan zien in welke voedingsmiddelen dikmakende stoffen zitten. Je werkt met "points", om af te vallen moet ik elke dag onder de 15 points blijven. Verder raden ze je aan om 5x per dag een stuk fruit/groente te nemen, en ik heb dus gisteren 2 appels, 1 tomaat, 1 kiwi en 1 peer op. Als je nagaat dat ik normaal gesproken zelden fruit eet, is dat best veel.

In totaal zat ik aan de 15 points, ruim onder het maximum dus

Uhm...je hebt ook een minimum aantal points hoor.
Ik mag nu nog 20 points, maar ik moet 16. Daaronder is ongezond, dat heeft te maken met hoeveel je verbrand enzo en als je zwaarder weegt verbrandt je meer, dus moet je iets meer eten.
15 is te weinig, zeker als je 90 kilo of meer weegt, dan mag je volgens mij 22 points per dag en minimaal dus 18.
En als je er genoeg eet, val je zeker ook af.

Zal ik nog maar even nalezen.

pi_3849415
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 10:38 schreef ~Anja~ het volgende:

[..]

Uhm...je hebt ook een minimum aantal points hoor.
Ik mag nu nog 20 points, maar ik moet 16. Daaronder is ongezond, dat heeft te maken met hoeveel je verbrand enzo en als je zwaarder weegt verbrandt je meer, dus moet je iets meer eten.
15 is te weinig, zeker als je 90 kilo of meer weegt, dan mag je volgens mij 22 points per dag en minimaal dus 18.
En als je er genoeg eet, val je zeker ook af.

Zal ik nog maar even nalezen.

Dat kan ik iig nergens vinden, weet je misschien ook waar dat dan staat?
pi_3849912
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 10:44 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat kan ik iig nergens vinden, weet je misschien ook waar dat dan staat?

Ik heb de cd zelf niet, maar in mijn powerstart boekje staat dat. Heb je helemaal niks bij die cdrom gekregen dan?
En bij mij op de cursus zegt ze dat telkens, dat je absoluut niet te weinig moet eten, dat is niet gezond en houd je niet vol. Je moet de motor laten werken, dan gaat hij sneller. (zoiets zegt ze dan
pi_3849937
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 11:36 schreef ~Anja~ het volgende:

[..]

Ik heb de cd zelf niet, maar in mijn powerstart boekje staat dat. Heb je helemaal niks bij die cdrom gekregen dan?
En bij mij op de cursus zegt ze dat telkens, dat je absoluut niet te weinig moet eten, dat is niet gezond en houd je niet vol. Je moet de motor laten werken, dan gaat hij sneller. (zoiets zegt ze dan

Ik vind eigenlijk niet dat ik op deze manier te weinig eet. Zolang ik geen hongergevoel er aan over hou, probeer ik het gewoon op deze manier vol te houden.
Op de cdrom kan ik echt niets over een minimum aantal points vinden Maar t lijkt me eigenlijk ook niet echt gezond om 10 punten onder je maximum te gaan zitten, misschien nog een cracker o.i.d. erbij tussendoor.
pi_3850003
en zo'n cd rom kan je kopen ofzo??
Klinkt erg handig moet ik zeggen..
ben wel benieuwd geworden!
pi_3850063
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 11:45 schreef Freaky_pauwie het volgende:
en zo'n cd rom kan je kopen ofzo??
Klinkt erg handig moet ik zeggen..
ben wel benieuwd geworden!
Wij hebben 'm besteld, een jaartje geleden denk ik.

http://www.weightwatchers.com/international/netherlands/store/store_bymail.html#item2

En dan een beetje naar beneden scrollen.

Is wel vrij prijzig, nu 75 euro + 5 euro verzendkosten.

† In Memoriam † dinsdag 16 april 2002 @ 12:10:01 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3850296
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 09:45 schreef Fannetje het volgende:
Mezelf wegen doe ik overigens pas na een week, ben wel benieuwd Tot nu toe gaat het iig goed.
Goed zo! En héél veel succes natuurlijk!

Ik had me meteen na mijn laatste vakantie, waarin ik me ook weer redelijk te buiten was gegaan aan van alles, nu ook voorgenomen er eens écht werk van te maken en ik moet zeggen dat het tot nu toe volgens plan verloopt. Het is niet gemakkelijk, maar het stimuleert wel als je bij het wegen ziet dat er zo nu en dan weer een kilo af is.

Hoewel ik nog niet op de helft zit van wat er af moet, voel ik me al een stuk fitter. Ook al beeld ik me dat misschien gedeeltelijk in, ik voel dat wel zo. Het zit waarschijnlijk toch ook een beetje tussen de oren. Bovendien beginnen mijn nieuwste broeken soms al ruim te zitten. En ik verheug me op de dag dat ik een nieuwe garderobe moet kopen omdat m'n kleren te groot zijn geworden.

Ik ben nu 7 weken bezig en 8 kilo kwijt. En ik ga door!

pi_3850423
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 12:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Goed zo! En héél veel succes natuurlijk!

Dank je wel
quote:
Ik had me meteen na mijn laatste vakantie, waarin ik me ook weer redelijk te buiten was gegaan aan van alles, nu ook voorgenomen er eens écht werk van te maken en ik moet zeggen dat het tot nu toe volgens plan verloopt. Het is niet gemakkelijk, maar het stimuleert wel als je bij het wegen ziet dat er zo nu en dan weer een kilo af is.
Dat lijkt mij ook wel idd
quote:
Hoewel ik nog niet op de helft zit van wat er af moet, voel ik me al een stuk fitter. Ook al beeld ik me dat misschien gedeeltelijk in, ik voel dat wel zo. Het zit waarschijnlijk toch ook een beetje tussen de oren. Bovendien beginnen mijn nieuwste broeken soms al ruim te zitten. En ik verheug me op de dag dat ik een nieuwe garderobe moet kopen omdat m'n kleren te groot zijn geworden.
Dat lijkt me ook geweldig En vooral als ik dan "normale" kleren kan kopen, in maatje 40/42 ofzo
Wel zonde van mn pasgekochte nieuwe zomerkleren natuurlijk, mocht het gaan lukken
  woensdag 17 april 2002 @ 14:20:57 #112
22259 Fogerty
slapende account
pi_3864101
Ik heb even een vraagje voor alle hoelahoepers: een half jaar geleden ofzo was er zo'n 'afvallen'-topic waarin iedereen het had over hoelahoepen. Een boel Fokkers gingen er toen een kopen, eentje met water erin, bij de speelgoedzaak.

Wie doet het nog?
En heeft het enig effect? Ik heb namelijk het idee dat het maar weinig inspanning kost om dat ding draaiende te houden, misschien ook door het water wat erin zit

Hieperdepiep hoera!
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2002 @ 15:18:49 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3865059
Die 'hoelahoep-rage' is compleet aan mij voorbijgegaan. Ik dacht dat dat iets van de jaren 70 was.
pi_3865204
Lichaamsbeweging is altijd goed voor de vetverbranding. Maar of Hoelahoepen nou bijzonders is? Ik denk het niet. Volgens mij kun je beter gaan fietsen,lopen zwemmen ofzo.
pi_3865447
Damn jongens!!

Die tussendoortjes, lukt me echt niet!!! Ik eet gewoon het normale, 's ochtens crackers, 'smiddags 2 broodjes, en 's avonds avondeten, maar tussendoor heb ik gewoon altijd zo'n honger gevoel! Ik eet dan aardig veel zo'n dagje, paar appels, komkommerstukjes, yogurth enzo.
Maar tog blijft het hongergevoel, gister heb ik toen tog maar een zakje chips opengetrokken...

Ik kom gewoon niet van dat honger gevoel vanaf... is er nog een andere manier dan alleen maar water drinken??

pi_3865824
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Damn jongens!!

Die tussendoortjes, lukt me echt niet!!! Ik eet gewoon het normale, 's ochtens crackers, 'smiddags 2 broodjes, en 's avonds avondeten, maar tussendoor heb ik gewoon altijd zo'n honger gevoel! Ik eet dan aardig veel zo'n dagje, paar appels, komkommerstukjes, yogurth enzo.
Maar tog blijft het hongergevoel, gister heb ik toen tog maar een zakje chips opengetrokken...

Ik kom gewoon niet van dat honger gevoel vanaf... is er nog een andere manier dan alleen maar water drinken??

koop eens een pak all-bran van kellogs met magere melk/yoghurt en eet dat ipv die crackers en eventueel broodjes. zit je gegarandeerd vol.
pi_3866316
ik ga volgend jaar studeren, lekker armoe lijden, dan val ik vanzelf af volgens mij
eigenlijk hoeft er bij mij niet echt wat af (1.76m en schommelend tussen de 70 en 73 kilo), maar ik vind het niet fijn dat als ik zit, ik steeds bang ben dat iedereen mijn vetrolletjes kan zien...

ik heb mezelf voorgenomen om elke avond op zijn minst een kwartier buikspieroefeningen te gaan doen (ben ik al 2 weken mee bezig overigens), elke dag naar school op en neer fietsen ben ik gelukkig verplicht (al dacht ik daar eerst anders over ) en als Lex er is gaan we samen baantjes trekken in het zwembad....
met eten probeer ik alleen wat te minderen met snoepen, anders ga ik van mn stokje....

ik hoop dus niet echt op veel gewichtsverlies, maar wel op een strakker buikje

ik vind het trouwens erg knap van je cynix, die 8 kilo, dat krijg ik niet voor elkaar.... zoveel zelfdiscipline heb ik niet

en fannetje: kei knap van je als je zoiets vol kunt houden, als je maatje 40/42 hebt, kunnen we kleren van elkaar lenen

pi_3867382
[quote]
Op woensdag 17 april 2002 16:53 schreef Bijou het volgende:
ik ga volgend jaar studeren, lekker armoe lijden, dan val ik vanzelf af volgens mij
eigenlijk hoeft er bij mij niet echt wat af (1.76m en schommelend tussen de 70 en 73 kilo), maar ik vind het niet fijn dat als ik zit, ik steeds bang ben dat iedereen mijn vetrolletjes kan zien...

ik heb mezelf voorgenomen om elke avond op zijn minst een kwartier buikspieroefeningen te gaan doen (ben ik al 2 weken mee bezig overigens), elke dag naar school op en neer fietsen ben ik gelukkig verplicht (al dacht ik daar eerst anders over ) en als Lex er is gaan we samen baantjes trekken in het zwembad....

------------------

vaak eten is echt the key tot snel afvallen! Als je om de 2 uur een kleine maaltijd neemt zonder vet en zoveel mogelijk eiwit (<30gram) dan komt alles goed!

Lichaamsbeweging is natuurlijk ook belangrijk! Ik fiets zelf naar me werk en loop 2x per week had + 3x per week naar de sportschool! Ik ben zelf 84kg en broekmaat 31-36!

Als het echt niet op deze manier lukt ga dan een keer naar
www.hercules-fitness.nl en overweeg een product te kopen wat je helpt af te vallen!
Het is een goede en duidelijke site en de levering is perfect! Ik bestel er regelmatig wat!

succes

[Dit bericht is gewijzigd door McGilles op 17-04-2002 23:21]

† In Memoriam † donderdag 18 april 2002 @ 00:33:21 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3871925
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:53 schreef Bijou het volgende:
ik vind het trouwens erg knap van je cynix, die 8 kilo, dat krijg ik niet voor elkaar.... zoveel zelfdiscipline heb ik niet
Thanx!
Het lukte mij ook steeds niet, maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt om wél door te zetten. Maar ik moet niet te vroeg juichen, ik ben nog niet eens op de helft van wat ik er af wil hebben.
pi_3871969
3 keer per dag op vaste tijden een goede maaltijd. Niet te vet. Dus geen vette sju, maar in olijfolie enzo bakken.

GEEN, ik herhaal, GEEN tussendoortjes. Geen koekje/sjokolaatje bij de koffie. Geen suiker.

GEEN alcohol meer. Geen fris meer.

Alleen water. VEEL water. Drink minimaal 1,5 liter PUUR water per dag. De rest vul je aan met vruchtensappen. DubbelFris etc, zitten weinig cals in.

Ga 3x in de week een uurtje sjouwen met de hond van de buren..

Suc6

pi_3873070
geen alcohol? Helpt alcohol erbij dat je aankomt dan?
  donderdag 18 april 2002 @ 08:43:44 #122
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3873153
quote:
Op donderdag 18 april 2002 08:26 schreef Freaky_pauwie het volgende:
geen alcohol? Helpt alcohol erbij dat je aankomt dan?
In alcoholische dranken zitten over het algemeen best veel calorien, ja. Vandaar het fenomeen bierbuik.
pi_3873373
Inmiddels zit ik op dag 4 en 't gaat nog prima.

Elke dag op z'n minst anderhalve liter water, en verder drink ik alleen thee (met een beetje suiker, maar dat mag, aangezien je niet helemaal moet stoppen met suikers omdat je anders flauwvalt) en bouillon.

's-Morgens gewoon fruitontbijt, 's-middags drie boterhammen met licht beleg en 's-avonds een gewone maaltijd, maar geen vet vlees meer, zoals gehakt.

Tussendoor alleen fruit, en één of twee biscuitjes per dag bij de thee (en ook dat mag, aangezien ik nu nog steeds niet aan mijn maximale points zit)

Gisteren voor het eerst in jaren weer eens gaan zwemmen, en dat beviel eigenlijk best goed Dat ga ik dus elke week doen

So far, so good

pi_3874072
quote:
[b]Op donderdag 18 april 2002 09:12 schreef Fannetje
Gisteren voor het eerst in jaren weer eens gaan zwemmen, en dat beviel eigenlijk best goed Dat ga ik dus elke week doen
Erg goed! Echt hoor lichaamsbeweging is de belangrijkste afslankfactor!
  vrijdag 19 april 2002 @ 19:28:46 #125
22259 Fogerty
slapende account
pi_3893872
quote:
Op donderdag 18 april 2002 00:37 schreef MoJo het volgende:
GEEN alcohol meer. Geen fris meer.
Dat wordt leuk bij het uitgaan dan vanavond
Bestaat er geen light-bier ofzo?

Ik denk dat ik mijn strandklaar 2002-actie maar op mijn manier doe, anders houd ik het nooit vol: en dat is: thuis wel opletten op wat ik eet, maar bij het uitgaan wel gewoon bier drinken. En als ik uit eten ga met vrienden wel gewoon die dame blanche bestellen

Het is bij mij ook een ander verhaal dan bij de meesten hier denk ik: er hoeven bij mij geen tientallen kilo's af, ik wil alleen de boel wat strakker hebben, en dat buikje wat minder blubber. Ik ga het maar vooral op veel sporten gooien, dat is tenminste vol te houden

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 19-04-2002 19:40]

Hieperdepiep hoera!
pi_3897932
Geen alcohol en geen fris en geen tussendoortjes is natuurlijk echt bullshit.
Ik (ondertussen 9 kwijt) eet echt wel veel, terwijl ik afval.
Tussendoortjes eet ik ook, anders red ik het gewoon niet. Tussendoortjes kan zijn; apple, muslireep, yoghurt met cornflakes etc. Maar ik neem ook wel eens een stroopkoek. Daar kom je heus geen kilo van aan hoor, het moet alleen in m'n dag passen (en dat dus ook met alcohol enzo).

Voor die gene die nog steeds honger heeft; eet dan wat meer 's ochtends en 's middags, dan nog een gezond tussendoortje en dan redt je het echt wel. Maar 2 broodjes in de middag is best wel weinig (vind ik) en als je er nou nog eentje naar binnen propt, heb je veel minder trek in 'slechts'.

En over slechts; ook dat moet kunnen...vanavond krijg ik lekker gebakje . Daar verheug ik me al een week op, en ik ga er zeker van genieten .

pi_3898387
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Damn jongens!!

Ja er is een andere manier en dat helpt echt.

Eeet eerst een appel, na een kwartiertje een glas water achter elkaar op drinken. Die appel zet uit in je maag en hopla honger gevoel verdwenen

† In Memoriam † zondag 21 april 2002 @ 15:15:27 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3908772
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 19:28 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk dat ik mijn strandklaar 2002-actie maar op mijn manier doe, anders houd ik het nooit vol: en dat is: thuis wel opletten op wat ik eet, maar bij het uitgaan wel gewoon bier drinken. En als ik uit eten ga met vrienden wel gewoon die dame blanche bestellen
Zo heb ik het ook met mezelf afgesproken. Thuis mijn best doen en vooral in de supermarkt al kritisch zijn. Wat ik niet koop, eet ik ook niet op tenslotte.

Ik heb me voorgenomen mijn sociale leven niet helemaal op 0 te zetten en bijvoorbeeld dus wel een terrasje op zijn tijd mee te pikken, al neem ik dan maar één biertje en verder Spa rood. Het is wel zo dat als ik een verjaardag of een familiebezoekje achter de rug heb, het wel een paar dagen kan duren voor er weer iets van m'n gewicht af is. Maar de schade blijft gelukkig beperkt.

pi_3909341

een lekker en vullend tussendoortje !
ik ben ook bezig..ben inmiddels al 2,5 kilo afgevallen..
pi_3916668
Goed, de eerste volledige week is voorbij en vanmorgen heb ik dus voor het eerst op de weegschaal gestaan.

Het resultaat: 90 kg, dus 2 kilo's eraf!
Dat werkt iig heel motiverend om door te gaan.

Gisteren heb ik het wel ff moeilijk gehad, we zaten op een verjaardag en voor me dus o.a. taart, cola, chips, nootjes. En dat mag ik van mezelf allemaal niet eten, want als ik eenmaal begin...

Maar goed, ik heb het volgehouden om niets te nemen, enkel een appeltje en een paar glaasjes water

pi_3918908
Errug goed Fannetje!!
2 kilo in 1 week is erg mooi! En knap van je dat je die lekkernijen hebt laten staan.
Houdt er wel rekening mee dat 2 kilo veel is. Ga er dus niet vanuit dat je iedere week 2 kilo afvalt. Anders raak je misschien teleurgesteld.

Ga zo door!

† In Memoriam † maandag 22 april 2002 @ 19:37:44 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3924826
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:04 schreef Fannetje het volgende:
Het resultaat: 90 kg, dus 2 kilo's eraf!
Goed zo!
Ik zit nu op de magische grens van 100 kilo. 11 kwijt, nog 15 te gaan. Het gaat nu wel iets moeilijker, maar ik gooi er deze week een extra uurtje zwembad tegenaan.
pi_3938876
Wat ik me afvroeg...
Als tussendoortje, is soep dan slecht??
ik neem soms weleens een bakje kippensoep, best lekker,
maar ist goed? of kan ik t beter laten staan?
pi_3944037
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 20:12 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Wat ik me afvroeg...
Als tussendoortje, is soep dan slecht??
ik neem soms weleens een bakje kippensoep, best lekker,
maar ist goed? of kan ik t beter laten staan?
Soep is niet echt slecht, maar wat je het beste kunt doen, is een zakje oplossoep nemen. Opkikker van Maggi bijvoorbeeld, erg lekker en erg weinig calorieën!
  woensdag 24 april 2002 @ 12:19:52 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3945591
Gefeliciteerd allemaal.
Ik ben helemaal jaloers. Was een jaar geleden 8 kilo afgevallen. Wist dat redelijk op peil te houden, maar
sinds mijn vriendje in december bij me is ingetrokken
is er weer 4 kilo bij.

Heb mezelf vandaag maar weer eens stevig beetgepakt.

Hou vol, ik ga er ook weer voor.

pi_4000224
*megakick*

Ik ben inmiddels 2 weken aan het lijnen en heb dus vanmorgen weer op de weegschaal gestaan.
En als prettige verrassing gaf de weegschaal 88 aan en is er weer 2 kilo af

In totaal dus al 4 kilo kwijt

maandag 29 april 2002 @ 10:13:17 #137
14589 PostManBart
The deliverer
pi_4000232
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:12 schreef Fannetje het volgende:
*megakick*

Ik ben inmiddels 2 weken aan het lijnen en heb dus vanmorgen weer op de weegschaal gestaan.
En als prettige verrassing gaf de weegschaal 88 aan en is er weer 2 kilo af

In totaal dus al 4 kilo kwijt

* PMB feliciteert Fannetje van harte
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  maandag 29 april 2002 @ 10:22:35 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_4000279
* ruby is al één kilo kwijt.

Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!!

Hoe doe ik dit allemaal? Nou, ik eet 's ochtends een bakje biogarde yoghurt. Tussen de middag twee broodjes en 's avonds warm eten. En geen tussendoortjes dus.

Maar in het weekend snoep ik wel hoor. Misschien een optie om dat ook te laten want dat zou een hoop schelen.

pi_4000369
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:13 schreef PostManBart het volgende:

[..]

* PMB feliciteert Fannetje van harte

Dank je
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:22 schreef ruby het volgende:
* ruby is al één kilo kwijt.

Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!!

Goed zo!
quote:
Maar in het weekend snoep ik wel hoor. Misschien een optie om dat ook te laten want dat zou een hoop schelen.
Absoluut In het weekend is het lastiger om iets te laten staan, maar het is wel de moeite waard. Wat je ook eens kan proberen, is in plaats van broodjes gewone boterhammen te eten. Daarin zitten een stuk minder calorieën!

* Fannetje merkt overigens al dat haar broeken minder strak zitten dan 2 weken geleden

pi_4002226
goed zo Fannetje! dat gaat de goede kant op....

ik ben inmiddels ook weer een paar weekjes verder: halve kilo eraf, en ik heb zowaar een beetje weerstand als ik op mn buik druk

maandag 29 april 2002 @ 14:48:32 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_4003016
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:38 schreef Fannetje het volgende:
Absoluut In het weekend is het lastiger om iets te laten staan, maar het is wel de moeite waard. Wat je ook eens kan proberen, is in plaats van broodjes gewone boterhammen te eten. Daarin zitten een stuk minder calorieën!
Ik wissel het ook wel af hoor. Soms eet ik twee boterhammen (in totaal dus vier sneetjes) en dan eet ik weer twee pistoletjes of meergranenbroodjes. Zou dat echt veel uitmaken? Dat zou jammer zijn.
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:46:33 #142
22259 Fogerty
slapende account
pi_4027904
Ik dacht dat ik het nooit zou durven, maar hier toch twee webcamshotjes van mijn buikje

Als ik sta is het geen enkel probleem:

Maar als ik zit:

IEUWWWW!

[edit]
Ik was er al bang voor, dat mensen zouden gaan roepen van welnee, enzo. Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik moddervet ben of dat ik 200 kilo weeg ofzo. En er hoeven bij mij ook geen kilo's af, dat heb ik NOOIT gezegd! Maar iets strakker zou toch best leuk zijn, of niet dan?

En nee, ik ben nog steeds niet aan het dieten. Ik hoop het nog steeds gewoon met 'meer sporten' voor elkaar te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 01-05-2002 17:54]

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:50:26 #143
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_4027943
hIERBOVEN IS ABSOLUUT SLANK

Jij heb duidelijk neiging naar annorexia

woensdag 1 mei 2002 @ 18:00:27 #144
22259 Fogerty
slapende account
pi_4028050
Hmm, ik heb ze toch maar even weggehaald. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik niet beschuldigd wil worden van het depressief maken van de nog dikkere mensen in dit topic. Want dat is dus niet de bedoeling! Maar Fannetje is misschien ook wel dikker dan Cynix, of juist andersom, en dat betekent niet dat de slankere van de twee dan al perfect 'strandklaar' is En ik ben dus ook nog niet perfect strandklaar, want als ik nu een bikini aantrek blubbert dat buikje van mij vrolijk over het broekje heen

Maar daar moeten jullie je dan maar zonder foto's een voorstelling van maken

Hieperdepiep hoera!
pi_4028339
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 18:00 schreef Fogerty het volgende:
Hmm, ik heb ze toch maar even weggehaald. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik niet beschuldigd wil worden van het depressief maken van de nog dikkere mensen in dit topic. Want dat is dus niet de bedoeling! Maar Fannetje is misschien ook wel dikker dan Cynix, of juist andersom, en dat betekent niet dat de slankere van de twee dan al perfect 'strandklaar' is En ik ben dus ook nog niet perfect strandklaar, want als ik nu een bikini aantrek blubbert dat buikje van mij vrolijk over het broekje heen

Maar daar moeten jullie je dan maar zonder foto's een voorstelling van maken

Ik heb ze wel gezien, en ik kan best begrijpen dat je een strakker buikje wil, juist omdat je verder hartstikke slank bent
  maandag 6 mei 2002 @ 09:35:42 #146
4177 Jojogirl
pi_4078794
* Jojogirl is erg benieuwd hoe het met alle strandklaarders is...
pi_4078959
quote:
Op maandag 06 mei 2002 09:35 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is erg benieuwd hoe het met alle strandklaarders is...
Bij mij was er deze week, ondanks 1 keer uitgebreid uit eten en een keer uitgebreid friet & kroketten, toch één kilo af

* Fannetje weegt nu dus 87 kilo, in totaal is er nu 5 kilo af.

pi_4171069
*megakick*

Inmiddels is er weer één kilo af, in totaal nu dus 6. Nog 11 te gaan

pi_4171227
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:31 schreef Fannetje het volgende:
*megakick*

Inmiddels is er weer één kilo af, in totaal nu dus 6. Nog 11 te gaan

tjeetje, knap hoor....

ik heb besloten dat ik toch maar 3 kilo af ga vallen

pi_4174132
ik wil dat ook!!!
Maar kheb dr nog effies geen tijd voor
  FOK!fossiel maandag 13 mei 2002 @ 21:29:46 #151
2628 Karin
pi_4177837
Ik ben vandaag ook (weer) begonnen. Ik stop niet voordat mijn gewicht met een 6 begint, dat betekent een kilo of 15 eraf. Ik schrok zo van mezelf in mijn zomerkleren .
  maandag 13 mei 2002 @ 21:40:27 #152
4177 Jojogirl
pi_4177987
* Jojogirl is begonnen, niet met lijnen, maar met gezonder leven.

Ik ga minder snoepen en ben eergisteren begonnen met een loopprogramma om zo mijn conditie te verbeteren.
Verder wil ik weer gaan fitnessen maar daar ontbreekt nog even het geld voor.

pi_4186094
Karin & Jojogirl, heel veel succes!
pi_4188288
2 weken terug begonnen is met fitnessen

Elke week voorlopig maar 1 keer omdat ik de tijd niet kan vrijmaken voor 2 keer per week ivm werk en standby diensten.

Verder op mn werk : Aantal bakjes koffie per dag minder
Water ipv cola / sinas
en tussen de middag , bij mn eten een schaaltje fruitsalade.
een normaal broodje ipv broodjes gehaktbal/kroket/frikandellen of complete maaltijden.

Moet toch gaan lukken , om mijn lelijke buik weg te werken

[Dit bericht is gewijzigd door Joene op 14-05-2002 15:35]

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4188306
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 13:22 schreef Fannetje het volgende:
Karin & Jojogirl, heel veel succes!
waarom ik niet?

*neemt een koekje*

dinsdag 14 mei 2002 @ 15:36:15 #156
4177 Jojogirl
pi_4188368
Foei Bijou

*even iedereen een (hopelijk snel wat minder) dikke knuffel geeft*

pi_4188392
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:36 schreef Jojogirl het volgende:
Foei Bijou

*even iedereen een (hopelijk snel wat minder) dikke knuffel geeft*

*dikke knuffels roeleren hoor*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4188411
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:37 schreef Joene het volgende:

[..]

*dikke knuffels roeleren hoor*

p'cies, die zijn lekker zacht

mja, ook te zwaar helaas

pi_4188426
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:38 schreef Bijou het volgende:

[..]

mja, ook te zwaar helaas

ach , voor knuffelen maakt het me niks uit

* Joene wil als die doesjt en naar beneden kijkt graag zn tenen kunnen zien

dinsdag 14 mei 2002 @ 15:39:50 #160
4177 Jojogirl
pi_4188432
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:38 schreef Bijou het volgende:

[..]

mja, ook te zwaar helaas

Precies!

* Jojogirl gaat voor even zacht en hopelijk wat lichter.

pi_4188457
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:39 schreef Joene het volgende:

[..]

dat zit er bij mij iig toch nooit in

maar succes met afvallen dan maar he?

pi_4188533
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:41 schreef Bijou het volgende:

[..]

dat zit er bij mij iig toch nooit in

maar succes met afvallen dan maar he?

Stomme is , mn gewicht 82kg is best normaal voor mn lengte 1.82m

maar mn omvang van mn hangbuik is even te groot

dank je wel

pi_4188562
Wat ik me afvroeg....
ik las ooit eens dat broodjes gezonder waren dan bolletjes,
is het verschil heeeel ernstig, of valt het wel mee?

's ochtens en 's middags heb ik ook chocopasta op mn broodje, op de een of andere manier kom ik daar gewoon niet vanaf! Is het heel erg dat ik dat op mn brood blijf smeren, ik bedoel, moet ik er echt vanaf als ik wil afvallen??

pi_4188612
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Stomme is , mn gewicht 82kg is best normaal voor mn lengte 1.82m

maar mn omvang van mn hangbuik is even te groot

dank je wel

ja, dat is idd wel normaal....

mijn (inmiddels 75 kilo zag ik tot mijn schrik) gewicht is ook nog wel gezond, maar als andere mensen van mijn lengte zo zwaar zouden zijn, zouden ze er een stuk dikker uit zien denk ik.... heeft ook een hoop met je bouw te maken, die bij mij vrij zwaar is...

pi_4190039
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:39 schreef Joene het volgende:

[..]

hear hear
.
pi_4192227
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Wat ik me afvroeg....
ik las ooit eens dat broodjes gezonder waren dan bolletjes,
is het verschil heeeel ernstig, of valt het wel mee?

's ochtens en 's middags heb ik ook chocopasta op mn broodje, op de een of andere manier kom ik daar gewoon niet vanaf! Is het heel erg dat ik dat op mn brood blijf smeren, ik bedoel, moet ik er echt vanaf als ik wil afvallen??

Help, help
pi_4192494
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 17:14 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

hear hear

ik meen het
pi_4195252
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 20:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik meen het

ik wilde alleen maar zeggen dat ik dat ook vind (bij mezelf dan)...
.
pi_4198107
nou zeg... weet niemand dat dan over wat ik vroeg???
pi_4198111
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 22:56 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

ik wilde alleen maar zeggen dat ik dat ook vind (bij mezelf dan)...

ok , hmmz ...
  woensdag 15 mei 2002 @ 08:16:33 #171
4177 Jojogirl
pi_4198186
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 07:22 schreef Freaky_pauwie het volgende:
nou zeg... weet niemand dat dan over wat ik vroeg???
Sorry, over het verschil tussen boordjes en bolletjes weet ik niks.

Maar het is in elk geval belangrijk om goed te ontbijten. Dus zolang je die chocopasta er niet centimeters dik opsmeert, zou ik het gewoon blijven eten.

pi_4200034
ok, heeeel erg bedankt!
pi_4204786
Ik ben toen ik stopte met roken veel aangekomen, ook omdat ik vaak ongezond eet Gelukkig ben ik rond de vorige zomervakantie 7 kilo afgevallen. Ik sport veel (fitness, squash, tafeltennis) en dat helpt, ik kan eten wat ik wil maar blijf altijd 70 kilo. Wel heb ik de afspraak (en daar probeer ik me zoveel mogelijk aan te houden) in de kantine op het werk alleen een ongezonde hamburger/broodje bal enzovoorts te eten als ik 's avonds ga sporten.

Wat ik aanraad is, wat ik zelf ook doe een combinatie van sporten. Dit is bij veel gezondheidscentra mogelijk. Ik betaal 25 euro in de maand en kan dan 1x per week Squashen, onbeperkt Fitnessen en ook zwemmen. Fitness is goed om de buik wat platter te krijgen bijvoorbeeld, Squash voor de algemene ververbranding en zwemmen ook, daarmee train je al je spieren. Kies in elk geval een sport uit die je leuk vind, dat geeft vele meer motivatie en uiteindelijk dus ook betere resultaten.

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_4215450
Gisteravond weer 1,5 uur flink lopen zweten met fitness.
Mn fitness programma is bijna klaar, volgende week gaan we een test doen *hartslag,calorieeen* enz enz .

Het ging gisteravond erg goed !! Voelde me lekker tijdens en na het fitnessen .

Voortaan : elke woensdagavond dus 1,5 uur fitnessen.

pi_4215549
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:32 schreef Bijou het volgende:

[..]

waarom ik niet?

*neemt een koekje*

Jij natuurlijk ook

En Joene is ook al goed bezig, volhouden hè?

* Fannetje gaat dit weekend naar Pinkpop en dus even niet al te veel op haar lijn letten.

Ben benieuwd wat de schade is als ik thuis kom..

pi_4215588
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:25 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Jij natuurlijk ook

* Fannetje gaat dit weekend naar Pinkpop en dus even niet al te veel op haar lijn letten.

Ben benieuwd wat de schade is als ik thuis kom..

gewoon veel springen, dan valt het wel mee denk ik veel plezier!

pi_4215608
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:19 schreef Joene het volgende:
Gisteravond weer 1,5 uur flink lopen zweten met fitness.
Mn fitness programma is bijna klaar, volgende week gaan we een test doen *hartslag,calorieeen* enz enz .

Het ging gisteravond erg goed !! Voelde me lekker tijdens en na het fitnessen .

Voortaan : elke woensdagavond dus 1,5 uur fitnessen.

ok dan!

dus over een paar weken kunnen we foto's van Joene in een bodybuilderoutfit verwachten??

FOK!fossiel donderdag 16 mei 2002 @ 11:31:01 #178
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4215633
Wat ik me afvraag, is het niet moeilijker om bij een solitaire 'sport' als fitness de dicipline op te brengen om erheen te gaan.

Kijk ik doe aan badminton, dat is 2 avonden in de week (en nog competitie in het weekend ) en dan moet je als het ware wel gaan. En als je er eenmaal bent is het vaak zo gezellig dat voordat ik het doorheb ik al weer 2,5 uur over de baan aan het rennen ben.

Ik heb ook gedacht om erbij te gaan fitnessen maar behalve dat het zo duur is wist ik ook niet of ik wel die dicipline kan opbrengen
(Daarnaast was ik ook een beetje bang dat ik te veel ging sporten, want ik ben juist weer zo iemand die erop moet letten dat je juist niet ribben kan tellen).

Maar hoe 'dwingen' jullie jezelf dan om te gaan?

Chick on a mission
pi_4215675
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:25 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Jij natuurlijk ook

ja ik ga het volhouden , heb een kwartaal abbo genomen
pi_4215682
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:29 schreef Bijou het volgende:

[..]

ok dan!

dus over een paar weken kunnen we foto's van Joene in een bodybuilderoutfit verwachten??

ROTFLOL

ik durf hier echt mn buik niet te posten

pi_4215720
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:31 schreef Keroppi het volgende:
Wat ik me afvraag, is het niet moeilijker om bij een solitaire 'sport' als fitness de dicipline op te brengen om erheen te gaan.

Kijk ik doe aan badminton, dat is 2 avonden in de week (en nog competitie in het weekend ) en dan moet je als het ware wel gaan. En als je er eenmaal bent is het vaak zo gezellig dat voordat ik het doorheb ik al weer 2,5 uur over de baan aan het rennen ben.

Ik heb ook gedacht om erbij te gaan fitnessen maar behalve dat het zo duur is wist ik ook niet of ik wel die dicipline kan opbrengen
(Daarnaast was ik ook een beetje bang dat ik te veel ging sporten, want ik ben juist weer zo iemand die erop moet letten dat je juist niet ribben kan tellen).

Het is best zwaar om jezelf er toe te zetten ,
Je moet weten ik heb een HEKEL aan sporten , *wordt je moe van enzo*

Hoe dwing ik mezelf om te gaan ? ik gun mezelf 1 blik als ik naar beneden kijk terwijl ik onder de doesj sta en dan weet ik van daar doe ik het voor

En ik ga samen met een Vriend , en we motiveren elkaar!!!
Als ik er eenmaal ben , vind ik het leuk en gezellig!
Alleen om even heen te gaan is moeilijk.

Overigens kosten fitness vallen bij ons best mee : 23 euro per maand

of 50 euro voor een kwartaal

pi_4215726
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:29 schreef Bijou het volgende:

[..]

ok dan!

ik laat zn vriendin wel een keer een foto van m maken terwijl ie slaapt ofzo
pi_4215741
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:36 schreef Fannetje het volgende:

[..]

*grinnikt* mag hoor
pi_4216208
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:36 schreef Fannetje het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaah
*bedenkt ineens dat Lex dit weekend ook een fototoestel meeneemt* uh-oh.....
pi_4216349
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 12:08 schreef Bijou het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaah
*bedenkt ineens dat Lex dit weekend ook een fototoestel meeneemt* uh-oh.....

Laat hem ff een foto maken van jouw knuffelbare buikje dan
pi_4216442
Fitness is leuk. Ik ben sinds september vorig jaar bezig.
Ik ga 2x per week. Het begint inmiddels een verslaving te worden. Ik zit er aan te denken om 3 tot 4 keer per week te gaan. (alleen heb ik niet zoveel tijd).

Na een paar maanden begin je echt resultaat te zien en je begint ook met de zwaardere gewichten te werken. Dit is een ontzettend grote stimulans.

Kuupke Sjouwt graag met kilo's

pi_4216525
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 12:28 schreef Kuupke het volgende:
Fitness is leuk. Ik ben sinds september vorig jaar bezig.
Ik ga 2x per week. Het begint inmiddels een verslaving te worden. Ik zit er aan te denken om 3 tot 4 keer per week te gaan. (alleen heb ik niet zoveel tijd).

Na een paar maanden begin je echt resultaat te zien en je begint ook met de zwaardere gewichten te werken. Dit is een ontzettend grote stimulans.

Kuupke Sjouwt graag met kilo's

Ik zelf vind vooral het roeien, de loopband,hometrainer, en dumbles leuk!
pi_4217113
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 12:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik zelf vind vooral het roeien, de loopband,hometrainer, en dumbles leuk!

Ik ben in het begin veel Cardio training gaan doen, om het overtollige vet weg te halen. Nu ben ik vooral op Krachttraining over gegaan. Maar probeer toch wel elke keer minimaal 10 fietsen en 10 hardlopen erbij te pakken.

Gemiddeld ben ik zo'n 2,5 uur per keer bezig.

† In Memoriam † zaterdag 18 mei 2002 @ 01:12:35 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4229794
quote:
Op maandag 22 april 2002 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit nu op de magische grens van 100 kilo. 11 kwijt, nog 15 te gaan. Het gaat nu wel iets moeilijker, maar ik gooi er deze week een extra uurtje zwembad tegenaan.
En inmiddels 97 kilo. De vaart is er duidelijk uit, maar ik ben allang blij dat er nog énige beweging in zit.

Het doel, 85 kilo, komt heel langzaam in zicht. Ik ben over de helft.

† In Memoriam † zaterdag 18 mei 2002 @ 01:22:30 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4229843
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:31 schreef Keroppi het volgende:
[...]
Door mezelf steeds het doel voor ogen te houden. Regelmatig even wegen en als er weer een pond af is, is dat wel een stimulans om door te gaan. Als er géén pond af is, trouwens ook.

Ook begint het sommigen al op te vallen dat er al heel wat kilo's af zijn, maar het belangrijkste voor mij is dat ik me gewoon beter vóel!

Ik ben van nature bepaald geen sporter, maar gelukkig blijkt zwemmen me wel redelijk te bevallen. Dat doe ik dus ook regelmatig nu.

pi_4231174
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 01:12 schreef Cynix ® het volgende:

En inmiddels 97 kilo. De vaart is er duidelijk uit, maar ik ben allang blij dat er nog énige beweging in zit.

Zo Cynix, dat is een hele prestatie! Petje af hoor
pi_4232561
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 01:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

jeeeeeeeej, volhouden dus! gaat de goede kant op....

bij mij is er, na een weekje goed op mijn eten letten, verplicht elke dag fietsen en buikspieroefeningen doen, bijna 1 kilo af.... maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik gisteren op mijn verjaardag flink heb gezondigd

zondag 19 mei 2002 @ 00:31:44 #193
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4237436
bij mij traag maar het mindert... (en zelfs na drie weken vakantie)

nu 74,5

FOK!fossiel maandag 20 mei 2002 @ 14:49:15 #194
2628 Karin
pi_4252186
Eerste week achter de rug en de eerste kilo's afgevallen. Sjees wat valt het me zwaar dit keer. Vooral op mijn werk, daar heeft een dankbare patient eventjes een hele grote pot drop achtergelaten . Moet elke keer langs die openstaande pot drop als ik het kantoor in ga of uit loop (en ik loop wat heen en weer naar het kopieerapparaat, printer en WC van die 3 liter water per dag).
Nouja gelukkig ben ik dus afgevallen, goede stimulans om door te zetten.
pi_4278400
Na een weekendje Pinkpop vanmorgen toch maar even op de weegschaal gaan staan en tot m'n verbazing was er niks bij. Ook niks af, maar ik had verwacht dat er toch wel weer wat bij zou zijn gekomen. Niet dus, nog steeds 6 kilo kwijt
pi_4280982
* ~Anja~ is nog steeds 9 kwijt.
Eventjes niks eraf, maar dat geeft niet. Ik ben allang blij wat eraf is, en ik had even wat 'royale' weken nodig, gewoon, als het te streng gaat, gaat het mis. Zou nog wel een paar kilo eraf willen, dus weer eventjes m'n best doen (al komen er een aantal feestjes, verjaardagen en weekendje weg).
Maar langzaam gaat me een stuk beter af, anders was ik allang afgehaakt...
pi_4281760
5 kilo kwijt

en dat terwijl ik toch al 6 weken leef op pizza's en big macs

hoop niet dat ze er na de verhuizing direct weer aanzitten.

pi_4287978
* meldt zich

Op dit moment weet ik niet hoeveel ik weeg, maar ik merk aan mijn kleding dat ik zwaar ben gegroeid. Ben zwanger geweest, dit is helaas te vroeg beeindigd. Vervelend bijverschijnsel is dat ik als zware snoepkous het er goed van heb genomen. Soms heb ik het gevoel dat mijn kaken niet stil staan! Mijn doel is dus zeker 10 kilo eraf!!!!

Ik houd jullie op de hoogte.

Wish me luck......

woensdag 29 mei 2002 @ 11:41:11 #199
4177 Jojogirl
pi_4372694
Hoe is het met alle 'Strandklaarders'?
pi_4375702
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
nog lang niet klaar iig

ben weer een halve kilo aangekomen

FOK!fossiel woensdag 29 mei 2002 @ 22:07:48 #201
2628 Karin
pi_4375843
Ik moet zeggen dat ik er deze keer behoorlijk wat meer moeite mee heb dan voorgaande keren. Gatverdamme wat is het toch naar om elke keer nee te moeten zeggen tegen elk koekje, taartje en alle andere lekkere dingen die voorbij komen. Ook het water komt me mijn neus weer uit

Nouja nog "maar" 11 kilo en dan ben ik er vanaf.

pi_4382567
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef Bijou het volgende:

[..]

nog lang niet klaar iig

ben weer een halve kilo aangekomen

en ik een kilo

Verjaardagen en feestjes zijn erg moeilijk en in het weekend dat mn vriendje zn verjaardag vierde had ik me voorgenomen om niet te gaan lijnen. Resultaat: veel te veel gegeten en dus weer een kilo aangekomen

En nu is de week alweer bijna om en heb ik bijv. nog geen water gedronken. Ik vind het verdomde lastig om het weer op te pakken, zeker omdat er allerlei dagen aan zitten te komen waarop ik niet kan lijnen (efteling, disney)

pi_4383380
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 13:42 schreef Fannetje het volgende:

[..]

en ik een kilo

Verjaardagen en feestjes zijn erg moeilijk en in het weekend dat mn vriendje zn verjaardag vierde had ik me voorgenomen om niet te gaan lijnen. Resultaat: veel te veel gegeten en dus weer een kilo aangekomen

En nu is de week alweer bijna om en heb ik bijv. nog geen water gedronken. Ik vind het verdomde lastig om het weer op te pakken, zeker omdat er allerlei dagen aan zitten te komen waarop ik niet kan lijnen (efteling, disney)

hmmmmz.... zullen we afspreken dat we iig dit weekend heel netjes gaan lijnen dan?

maareh, je hebt er iig al wel een hele hoop af toch? nou dan

† In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 14:03:56 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4396368
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
De grote voorjaars/zomeractie 2002 loopt hier nog steeds. Ik ben nog niet helemaal 'strandklaar' dus.

Ik begon met de actie op 4 maart, ik woog toen 111 kilo. (!)
Inmiddels zit ik op 96 kilo. 15 kwijt dus.
Maar ik wil uiteindelijk naar 85 (ook een beetje reserve voor de zomer), nog 11 te gaan.

Ik ben wel bang dat de actie in het najaar voortgezet moet worden.

pi_4399494
wow..al zoveel afgevallen? Ik vind het echt goed van je dat je het zolang vol kunt houden.
Kon ik dat maar, ik hoef maar 6 kilo kwijt maar het lukt me niet echt.
  † In Memoriam † zaterdag 1 juni 2002 @ 12:36:25 #206
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4405802
Ik heb nu voor het eerst sinds de actie weer kleding gekocht. Een pak dat twee maten kleiner is dan die ik daarvoor had. En het zit nog enigzins ruim.
pi_4408329
Ik ga ook weer beginnen hoor, kwas net in de stad en ik zag allemaal van die leuke topjes en al waar het dus echt niet in uitziet als je een vetrol hebt Ik ben 1.67 en ik weeg op dit moment 65 kilo aaargh ik wil zeker 6 kilo afvallen, maar kweet niet of het me lukt.
pi_4427640
Ik sluit me ook aan.
2 maanden geleden heb ik me gewogen:78 kg
afgelopen donderdag: 76 kg.
Dit is zonder enige activiteit zo gekomen eigenlijk.

Nu hebben we in het kerstpakket een bon gehad om een maand lang gratis onbeperkt te fitnessen, DE stok achter de deur die ik nodig had. Vrijdag ben ik voor mijn 1e training geweest, vandaag ga ik weer.

ik heb me voorgenomen om die maand maar even zo goed mogelijk te benutten, zodat het hopelijk een stimulans is verder te gaan na deze maand.

Mijn ideale gewicht ligt ergens begin 60 (ik ben maar 1.62, maar erg breed gebouwd) maar als eerste doel stel ik me 69 kg.
7 kilo te gaan dus!
wens me sterkte!

veel respect trouwens voor degenen die al zo lang bezig zijn! Knap hoor!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  maandag 3 juni 2002 @ 15:32:42 #209
4177 Jojogirl
pi_4429153
Jippie, vandaag had ik mijn eerste fitnessinstructie. Heb me flink uitgeleefd op de cardio apparaten.

Verder is mijn gewicht en vetpercentage bepaald (91.7 kilo en 30.7%) en is er een programmaatje opgesteld. Ik heb eer echt zin in en ga zeker vaak sporten daar. Ben dit lichaam nu echt zat. Niet eens het gewicht, maar vooral dat alles blubt. Vanaf nu er dus flink tegenaan.

pi_4479142
* Fannetje woog gisteren 85,5 en dat zonder de afgelopen week echt streng te lijnen.

Toch weer 1,5 kilo eraf, in totaal nu dus 6,5

Succes met het sporten Jojogirl!

pi_4479345
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 14:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik begon met de actie op 4 maart, ik woog toen 111 kilo. (!)
Inmiddels zit ik op 96 kilo. 15 kwijt dus.

Dit is echt heel erg knap.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  vrijdag 7 juni 2002 @ 00:14:05 #212
4177 Jojogirl
pi_4483764
Wahoo, deze week lekker veel gesport. Omdat ik nu eindelijk klar ben met m'n scriptie kan ik vanaf volgende week ook weer part-time gaan werken en zit ik dus ook niet meer de hele dag thuis achter de PC. Dat gaat vast ook veel schelen.

Wegen heb ik nog niet weer gedaan, dat doe ik maar 1 keer per week.

* Jojogirl is blij, alles gaat de goede kant op.

pi_4495223
nou, bij mij lukt het voor geen metertje, ik kan gewoon niet afvallen volgens mij. Ik heb het ook veel te druk met school en zo en daardoor krijg ik stress en hou ik het niet vol om zo gezond te eten.
pi_4530072
Weer een halve kilo eraf
Alle kleine beetjes helpen

In totaal nu 7 kilo eraf, gewicht is 85 kilo

pi_4531173
jojogirl, mag ik vragen welke sportschool je zit??
Ik zie nl dat je uit Leiden komt,
zelf sport ik bij vlietlijn, en vroeg me af of je daar ook je vet percentage kan bepalen enzo...
pi_4534021
Toen ik begon was is 81 kilo, nu weeg ik 76.5 kilo.
Nog 6.5 te gaan dus. Ik ben 1.80 lang en ben happy met 70 kilo, mag van mijzelf tot 65 kilo meer niet. Ik verlies ongeveer 1.5 kilo per week dus ik verwacht niet meer zo lang te moeten. Kan inmiddels mijn spijkerbroek weer aan!!!!

Happy, happy, happy.....

dinsdag 11 juni 2002 @ 13:13:00 #217
4177 Jojogirl
pi_4541265
quote:
Op maandag 10 juni 2002 19:21 schreef Freaky_pauwie het volgende:
jojogirl, mag ik vragen welke sportschool je zit??
Ik zie nl dat je uit Leiden komt,
zelf sport ik bij vlietlijn, en vroeg me af of je daar ook je vet percentage kan bepalen enzo...
* Jojogirl sport bij Sportcity, van Vlietlijn weet ik helaas niks. Maar ik geloof dat ze bij de meeste sportscholen wel je vetpercentage kunnen bepalen en anders weten ze waarschijnlijk wel een andere plek waar je het kan laten doen.

Zie nu trouwens dat ik een typfout heb gemaakt, mijn vetpercentage was 32.7%

pi_4551086
Ik heb me vandaag weer gewogen: niets er aan maar ook niets er af...
Toch heb ik wel het idee dat mijn kleren ietsje losser gaan zitten, misschien hou ik wel vocht vast ofzo.

Het fitnessen begint een doorslaand succes te worden, wat niemand had geloofd en ik zelf in de laatste plaats niet: ik vind het leuk! Ben reuzefanatiek en sport me het apelazarus...

Succes allemaal!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_4624019
Ik ga op Aquajoggen nu nog 28% vet
  maandag 17 juni 2002 @ 18:39:22 #220
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_4624412
quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:00 schreef miss_cee het volgende:
Ik ga op Aquajoggen nu nog 28% vet
28% . k heb 9% (is volgens de sport-arts wel normaal voor iemand die veel sport)

Ik ben nog nie helemaal strand klaar. Gewicht is geen probleem eerder acnee

fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
pi_4628302
Mijn gewicht is ook niet zo heel erg hoog hoor..65 kilo bij 1.67 meter lang.
Ik snap alleen niet waar dat vet dan vandaan komt..ik heb tussen de 28 en 30 % vetpercentage. Meisjes van mijn leeftijd mogen tussen de 21 en de 32 % zitten dus ik zit vrij hoog. Weet iemand soms hoe ik het omlaag krijg?
pi_4628772
quote:
Op maandag 17 juni 2002 22:32 schreef miss_cee het volgende:
Mijn gewicht is ook niet zo heel erg hoog hoor..65 kilo bij 1.67 meter lang.
Ik snap alleen niet waar dat vet dan vandaan komt..ik heb tussen de 28 en 30 % vetpercentage. Meisjes van mijn leeftijd mogen tussen de 21 en de 32 % zitten dus ik zit vrij hoog. Weet iemand soms hoe ik het omlaag krijg?
trainen??
pi_4629043
Jah.dat zal het zijn..ik doe niets meer aan sport
  dinsdag 25 juni 2002 @ 15:13:10 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4746233
*ook mee gaat doen*

Er moet 5 kilo af van mijzelf, ik wil m'n smalle middeltje wel weer es zien

*notoire Bourgondier is en dus bij voorbaat al chagrijnig*

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_5024064
*schop*

update?

motiveer mij 'ns er ook serieus tegenaan te gaan...

† In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 18:50:10 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5038750
Ik zit nu op 94 kilo. Nog steeds teveel natuurlijk, maar iig al 17 kg minder dan mijn startgewicht. Op dit moment staat het een beetje stil, maar na de zomer ga ik er weer vol tegenaan.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 18:53:45 #227
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5038787
quote:
Op maandag 15 juli 2002 19:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*schop*

update?

motiveer mij 'ns er ook serieus tegenaan te gaan...

wat moet jij kwijt dan?
pi_5039525
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:53 schreef KingShakur het volgende:

[..]

wat moet jij kwijt dan?

De officiële weging gaf 105 kg bij een lengte van 1.86m
[edit: per heden dus]

Met andere woorden -20 kg zou een bruikbaar wereldwonder zijn. En als ik dat zo zie staan is dat ook wel een beetje verrekte veel...

Nou ja, < 100kg zou een mooi begin zijn, en vanaf dan definieer ik de magnetische kern van de aarde als de limiet (niet overal in is 'the sky the limit', het moet omlaag immers )

Zoals meer mensen hier opgemerkt hebben irriteert mij niet zozeer het gewicht an sich, als wel het algeheel gevoel van welbehagen (incluis zelfvertrouwen).

PS: En oh, ik doe sinds een week of vijf al stiekum mee, en een kilo of 5 zal er al af zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 16-07-2002 21:00]

pi_5067253
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 19:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zoals meer mensen hier opgemerkt hebben irriteert mij niet zozeer het gewicht an sich, als wel het algeheel gevoel van welbehagen (incluis zelfvertrouwen).
Gewicht interesseert mij ook niet echt... Het gaat meer om het beeld wat je van jezelf hebt, dat moet goed zijn...
.
pi_5616980
*schopje*
Hoe is het met iedereen, hebben jullie je gewicht nog verder omlaag kunnen brengen of was de zomer een valkuil die weer de nodige extra kilo's met zich meenam?
pi_5637198
*schop*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')