The root of all evil?quote:Misschien dat iemand nog wat andere films in dit genre weet (behalve dan 'The god who wasn't there').
Dat is meer een nog populairder wetenschappelijk filmpje bij "The God Delusion"quote:Op woensdag 9 april 2008 06:47 schreef Sakura het volgende:
Het is dan wel geen boek, maar de film The god who wasn't there, ook van Dawkins. Echt een eye opener voor iedereen die religie maar enigsinds serieus neemt.
Appels, peren.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef Super7fighter het volgende:
Er is nieuw boek verschenen waarin een dialoogvorm plaatsvind tussen de radicale Arabist Hansen en de Nederlandse Moslims Abdul Jabbar van der Ven, waarin de laatste de idiote anti-Islampunten flink onderuit haalt.
Titel: Bombrieven.
Het gros van de boeken van Dawkins zijn populair wetenschappelijke boeken over biologie. Het enige echt 'anti-religieuze' boek is The God Delusion. Verder ga je wat mij betreft maar gewoon lekker buiten WFL de moslimtrol uithangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Super7fighter het volgende:
Overigens zijn de boeken van radicale atheisten zoals Dawkins gewoon te downloaden bij de welbekende kanalen. Voor zulk prutswerk zou je principieel niet voor moeten betalen.
Ik heb het idee dat het bij voorbaat als prutswerk wordt gebombardeerd omdat het religie bekritiseert. Heb je het boek gelezen? Of ga je op de Wilders-toer, en bij voorbaat zaken als "prutswerk" bestempelen?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Super7fighter het volgende:
Overigens zijn de boeken van radicale atheisten zoals Dawkins gewoon te downloaden bij de welbekende kanalen. Voor zulk prutswerk zou je principieel niet voor moeten betalen.
Ah, dat kan best een grappig boekje zijn. Dank je.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef Super7fighter het volgende:
Er is nieuw boek verschenen waarin een dialoogvorm plaatsvind tussen de radicale Arabist Hansen en de Nederlandse Moslims Abdul Jabbar van der Ven, waarin de laatste de idiote anti-Islampunten flink onderuit haalt.
Titel: Bombrieven.
Ik vergeet iedere keer dat boek eens aan te schaffen... staat ook nog op mijn 'lijstje' van te lezen boeken!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef VonHinten het volgende:
Guus Kuijer - Hoe een klein rotgodje God vermoordde.
Een boek niet zozeer tégen religie, maar tegen (christelijke) religieuzen die niet zelf na durven te denken. Ook nog eens vlot geschreven
Zie z'n postgeschiedenis in POL / NWS, islamitische variant van Akkersloot.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij voorbaat als prutswerk wordt gebombardeerd omdat het religie bekritiseert. Heb je het boek gelezen? Of ga je op de Wilders-toer, en bij voorbaat zaken als "prutswerk" bestempelen?
Super7fighter is gewoon weer zo'n wannabe geloofsextremist troll.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij voorbaat als prutswerk wordt gebombardeerd omdat het religie bekritiseert. Heb je het boek gelezen? Of ga je op de Wilders-toer, en bij voorbaat zaken als "prutswerk" bestempelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |