abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57987695
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:34 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Zonneschermen, Koelkasten. ALLES moet automatisch en vooral zo duur mogelijlk.
Aanbestedingstraject kost 10.000euro's extra inplaats van dat het geld oplevert.
ZO kan ik nog wel even doorgaan.
Uhm waar the f*ck heb jij het over? brandweervoertuigen hebben geen koelkasten en zonneschermen etc
pi_57987824
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:44 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Uhm waar the f*ck heb jij het over? brandweervoertuigen hebben geen koelkasten en zonneschermen etc
Ambulances iig wel een koelkast
pi_57988222
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ambulances iig wel een koelkast
In mijn edit doelde ik specifiek op brandweervoertuigen Van ambulance-voertuigen heb ik (te) weinig weet
pi_57990504
Er is wel eens gebleken dat met , maar toch sirene rijden nauwelijks tijdswinst oplevert, behalve als er file staat dan. Nu rijden ze over het algemeen wel voorzichtig
pi_57993951
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Toevallig werk ik in een fabriek die onder andere brandweerwagens bouwt dus ik WEET welke aanpassingen er gedaan worden. Ik vind het erg onaardig dat je belastingcenten verkwanselt doordat er nu een ambtenaar tijd moet verdoen om jou brief te lezen, zich een breuk te lachen, en op het prikbord in de kantine te hangen. En op dat mailadres kunnen je klachten over mij inderdaad, succes!
Goezo Alexxxxx, k kon het niet beter

Wat een dombo Restpcet verwachten op Fok!?? Na zo'n domme reactie/actie

Restpect moet je hier verdienen vriend
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')