abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 13:30:35 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57956190
Bij ons is het 3-4 keer in de week, net hoe het uit komt. Ik vind het in het kleine badje steeds minder prettig. Het badje staat op een steun boven het bad want in zijn kamertje gaat niet vanwege gespetter. Maar bij het bad kan ik er dus niet met mijn voeten onder en dus sta je raar gebogen en dan hou ik het gewoon niet zo lang vol. Zondag is hij samen met mij in bad gegaan en hij gaat ook wel eens met papa mee onder de douche, maar daarvan vind ik het weer lastig dat je hem in zijn kamertje in zeept en dan nat de gang over moet naar de badkamer.

Ik vind het nu eventjes een hoop gedoe eigenlijk.

Oh, maar hij vind het wel heerlijk, zowel badje, als bad als douche.
pi_57956282
Oh ja, ik bedoel dan ook in douche óf bad... Floortje gaat ook erg graag mee onder de douche!
Het baby badje of de tummytub gebuiken we eigenlijk nooit meer nee, óf samen in het grote bad, of samen onder de douche (en ik kan dat ook in mn eentje door de week gelukkig )
  donderdag 10 april 2008 @ 13:41:13 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57956421
Wij douchen in bad en dat vind ik stiekem dan wel een beetje engig, dat instappen met een kindje in je armen en vooral het uit stappen, allebei glibberig enzo.
Als het aan mij lag was dat bad allang weggeweest!
pi_57956780
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zondag is hij samen met mij in bad gegaan en hij gaat ook wel eens met papa mee onder de douche, maar daarvan vind ik het weer lastig dat je hem in zijn kamertje in zeept en dan nat de gang over moet naar de badkamer.
Als wij samen met Floortje onder de douche gaan, zeep ik haar gewoon dáár in... beetje glibberen en goed vasthouden, maar gaat goed!
Als ik alleen met haar ben, doe ik t zo... ALs zij nog even in haar bedje speelt ga ik gauw in de douche om mijzelf te wassen, dan ga ik eruit, droog me even wat af en ga Floortje halen (uitkleden ook enzo) Haar leg ik dan op een aankleedkussen op de vloer van de badkamer om haar daar even in te zepen...
Dan stappen we samen weer onder de (al aan staande) douche...
Als we eruit gaan leg ik Floortje eerst op een badcape op het aankleedkussen wat daar dus nog op de grond ligt... droog haar even af en leg er nog een badhanddoek overheen... dan droog ik me af, trek mn ondergoed aan en doe een badjas aan...
Dan neem ik Floortje weer mee naar onze kamer (want ik gebruik de commode nóóit, kleed haar altijd op ons bed aan/uit/om....)

donderdag 10 april 2008 @ 14:02:37 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_57956892
Als Ruben in bad gaat, dan staat het badje op de standaard in de badkamer en zijn aankleedkussen met alle toebehoren ligt op de strijkplank, die dan ook in de badkamer staat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57956959
BE maar kun je het badje+standaard dan niet beter naast het bad zetten? of is daar geen ruimte voor? voor 't leeg laten lopen kun je evt. een emmer eronder zetten (op tijd de stop er weer in). zo in het bad lijkt me ook niet handig nee. of wat wij vanaf een bepaalde leeftijd (gespetter) deden: het badje in het grote bad, gewoon op de bodem. er zelf op de knieën voor. dat elders inzepen snap ik ook niet zo goed eigenlijk.
  donderdag 10 april 2008 @ 14:08:30 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57957023
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:05 schreef bixister het volgende:
BE maar kun je het badje+standaard dan niet beter naast het bad zetten? of is daar geen ruimte voor? voor 't leeg laten lopen kun je evt. een emmer eronder zetten (op tijd de stop er weer in). zo in het bad lijkt me ook niet handig nee. of wat wij vanaf een bepaalde leeftijd (gespetter) deden: het badje in het grote bad, gewoon op de bodem. er zelf op de knieën voor. dat elders inzepen snap ik ook niet zo goed eigenlijk.
Ja, dat zou ik idd wel kunnen doen, hoewel ik dan alsnog de hele badkamer moet dweilen. Is ook niet mijn hobby. En de deur dicht anders ligt het op de overloop bij gebrek aan grotere badkamer.

Dat inzepen... ik heb van de kraam geleerd om Sasha op het aankleedkussen te wassen (gezichtje, handjes, billetjes, haartjes wassen) en hem daarna in het badje te tillen.
Als ik met hem onder de douche sta kan ik hooguit met 1 hand een beetje over hem heen aaien, maar echt 'wassen en schoonmaken' kan ik niet, of beter durf ik niet.

Op mijn knieeen zitten kan ik niet.
  Jubileum moderator donderdag 10 april 2008 @ 14:10:15 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57957057
Ga zitten onder de douche, leg baby op je benen en dan kun je hem prima wassen. Wij hebben een minibadkamertje, maar dit kon prima.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57957088
en je hebt geen kastje in de badkamer ofzo, waar je z'n aankleedkussen op zou kunnen leggen? lijkt me vervelend om zo'n oversteek te moeten maken. nouja, goed ingepakt zal 't ook wel gaan. en niet op je knieën? hoe dat zo? misschien een bankje of krukje erbij zetten, waar je op kunt zitten?
  donderdag 10 april 2008 @ 14:12:15 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57957105
Nope, we hebben een wasbak, een bad en een wasmand, that's it. Meer ruimte is er niet.
Op mijn knieeen doet ongelofelijk veel zeer. En op een krukje is denk ik net zo ongemakkelijk als op de badstandaard op het bad.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Lois het volgende:
Ga zitten onder de douche, leg baby op je benen en dan kun je hem prima wassen. Wij hebben een minibadkamertje, maar dit kon prima.

Ware het niet dat ik gisteren mijn bad-douche-zitje heb uitgeleend.

Ach, van af en toe alleen badwater met flink wat sop wordt hij ook schoon hoor. En de rest van de tijd schrob ik hem grondig in zijn kamertje en dompel hem daarna onder in bad.

Het is ook geen ramp hoor verder! Ik vertelde alleen maar hoe het hier ging.
pi_57957700
Voel je niet aangevallen hoor... dat was niet de bedoeling !

Ieder mens, ieder kindje en iedere mama is anders... Iedereen doet t op zn eigen manier...
Maar goed ook...anders waren we allemaal hetzelfde, en dat zou echt ongelooflijk saai zijn .
pi_57957729
Wij gaan de prikjes tegemoed... arm ding....
pi_57958043
Onder de douche dan vaak gebruik ik geen zeep omdat ik het te eng vind.
Zo nu en dan doe ik een dubbel gevouwen handdoek op de douchevloer en zeep hem daarop in.
In zijn badje doe ik altijd zeep en daar word hij heerlijk schoon in.
Als hij klaar is met douchen/bad dan leg ik hem op de douchevloer waar al een dubbelgevouwen kleine handdoek ligt met daarop een grote waar ik hem in wikkel en dan naar z'n kamertje loop.
Was even zoeken omdat wij in onze badkamer geen kastje hebben oid maar dit werkt perfect

Floortje

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2008 14:58:12 ]
pi_57958265
Ach, Deliedje, da's de laatste keer voorlopig... even doorbijten en je bent er een hele tijd vanaf (of heeft ze er de vorige keren echt zo'n last van gehad?)
Hier zo'n 2-3 keer per week in bad, of onder de douche (ook in bad, net als bij BE)
Bad heeft wel de voorkeur al is grijpen naar de sprietjes van de douche ook heel leuk. We doen 't eigenlijk al zo sinds haar 2 maand. Gewoon mee in bad en daar inzepen.

En hier hebben we een heuse builenmeid... 't blauwe plekje op 'r voorhoofd was net weg (afgelopen weekend iets te enthousiast recht willen trekken aan de bedrand) en dan ontdek ik vandaag een blauw plekje onder haar kin. Ze is ook zo vreselijk actief...soms denk ik dat ik 2 maand overtijd ben gegaan in plaats van twee weken
In de hoek van onze woonkamer staat bvb het tv-meubeltje. Nu ja, open kastje waar tot voor kort kistjes instonden met dvd's. Die had ik ten lange leste maar omhoog gezet omdat Liande het zo fijn vind om ze eruit te halen. Ik dacht dat ze dus niet in het kastje kon klimmen, maar nope... mevrouwtje klimt erin en zit plots vast tussen de hoek en het meubeltje... heb echt spijt dat ik geen foto heb gemaakt.
Nu ligt het pokerkistje van vader erin, da's zwaar en net hoog genoeg om er geen tweede keer in te klimmen.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:13:11 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57958381
Je bent al weg, maar toch succes DeLiedje!
pi_57959549
Devin ging altijd om de dag in bad of onder de douche, maar het gebeurt nu steeds vaker dat we hem elke dag moeten wassen. Eten in je haar smeren of je gezicht ermee inzepen is de nieuwste hit hier
Ik was dus ook elke keer zijn haar (niet dat het zoveel is, maar toch genoeg om in de loop van de dag flink wat smerigheid te verzamelen). Meestal badolie in bad en daarna altijd zijn hele lichaam goed insmeren met olie of bodylotion, vindt hij als hij niet te moe is echt heerlijk!
Onder de douche kan ik hem tegenwoordig gewoon neerzetten tijdens het inzepen. Toen dat nog niet kon ging hij in de Bumbo, werkte prima.

Davinia, echt de volle douchestraal erop vindt Eli misschien niet zo lekker, maar indirect in papa of mama's armen krijgt hij ook genoeg water en warmte hoor!

Als Devin op maandag alleen met papa is dan gaat papa douchen en Devin zit er dan naast in bad, gewoon op de standaard. Zo kunnen de mannen rustig een half uurtje zoet zijn met spetteren en plenzen, de badkamer ziet er daarna dan ook niet meer uit

Wat is het prachtig weer vandaag!
We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten bij een speeltuin en Devin is van de glijbaan geweest (een stukje dan), heeft op een wipkip gezeten, hondjes geaaid, gepicknickt.....
Oehhh, ik heb zo de zomer in mijn bol
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 10 april 2008 @ 16:09:41 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_57959631
Ruben gaat helemaal niet zo vaak in bad Hij mag blij zijn als het twee keer per week is, de rest van de tijd gewoon een washandje hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 april 2008 @ 16:11:23 #68
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57959660
Ik zet tegenwoordig een wasmand in bad en laat dan zo'n 20 cm water in bad lopen. Speeltjes erin, Anna ertussen en feesten maar!

Ik moest wel veel bijlezen, zeg. Ben je een dagje voor je werk in Assen, draait de babietjes-wereld gewoon door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57959797
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:35 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Stiemie, wij hebben datzelfde probleem gehad bij het wiegmatrasje wat we bij prenatal op maat hebben laten maken... Ik vond inderdaad dat er érg gauw een 'floortje-afdruk' (en wat weegt zo'n mini baby nou helemaal ?!) in kwam te staan en heb hem vaak opgeklopt of omgedraaid...
Ben er eigenlijk nooit over gaan klagen ...
DeLiedje wij gaan er zaterdag of zondag mee terug. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen... Even een klein meisje in bed gaan leggen en dan weer verder bijlezen
pi_57959839
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef k_i_m het volgende:
Lilah heeft afgelopen nacht van 23.00 uur tot 05.00 uur geslapen . En daarna gelijk door tot 09.00 uur . . . Ik voel me uitgeslapen .
Even benieuwd:
hoeveel mensen ben je nou al tegengekomen die Lai-laah zeggen? En word je daar dan niet heel ibbelig van?

En lekker slapen is fijn! Ik hou van babietjes die een lange ruk maken; Thomas redt het ook steeds vaker een uur of vijf aaneen 's nachts.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 10 april 2008 @ 16:24:55 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_57959893
Ik moest Ruben om 7 uur wakker maken vandaag, anders waren we te laat gekomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57960002
Chris gaat zo'n 2 keer per week in de tummytub of onder de douche. De andere dagen was ik hem met een washandje even om zijn snoet en billen.. Hij begint alleen een beetje uit de tummy te groeien, en gisteren onder de douche werd hij toch wel erg zwaar.. Misschien dat ik het binnenkort eens zittend ga proberen.. We hebben toch vloerverwarming in onze badkamer.
Als ik alleen met Chris ben, dan leg ik een badcape net buiten de deur, dan is het uit bad, 2 stappen lopen (ja onze badkamer is klein) en snel inwikkelen..

DeLiedje, hoe is het gegaan met de prikjes?
pi_57960251
Zo mevrouw ligt in bed. Geloof niet echt dat ze er veel zin in heeft, maar dat is dan een typisch geval van jammer. Ik wil gewoon even een half uurtje voor mezelf na een dagje boodschappen, spelen, kinderboerderij, fruithapjes etc etc. Zo weer koken voor vanavond en alvast lasagna maken voor morgen dan hoeven we alleen maar even de ping aan te zetten vanuit het werk.

Linde gaat hier zo'n 2 tot 4 keer per week in bad. Ligt er een beetje aan hoe alles gaat. Soms gaat ze ook mee onder de douche, maar dan zet ik daar vaak wel het badje op de grond om haar in te wassen. Douchen vind ze best leuk zolang het water maar niet in haar oogjes komt. En laatst vond ze het ook wat minder toen mijn vriend binnen per ongeluk de warme kraan gebruikte terwijl wij samen onder de douche stonden *brrrrrr* Gelukkig werkt het andersom niet (dus geen hete douche als je binnen koud water gebruikt)

[ Bericht 19% gewijzigd door Stiemie op 11-04-2008 14:10:37 ]
pi_57960894
Gwen is vanmiddag ook voor haar prikjes geweest. Haar tweede prikjes inmiddels, ze heeft er weinig last van gelukkig. Ze weegt nu 4890 en is in twee weken tijd een 280 gram aangekomen en 2 cm gegroeid in 4 weken ze is nu 56,5 cm. Haar hoofdje was 38 cm. Ze gedroeg zich goed bij de arts.

Gwen gaat hier twee keer per week in bad. Ze wordt ook eerst ingezeept en dan pas in bad gedaan. In het badje zelf inzepen zal hier ook niet echt lukken denk ik, is het kind veels te bewegelijk voor, nu met een had vasthouden is al ellende. Merlijn is tot 8 maande ofzo in het kleine badje geweest en zodra hij kon zitten in het grote bad gegaan. Daar wordt hij wel direct in gewassen, maar dan hoefden we hem ook niet ook nog eens goed vast tehouden. Vaanf het moment dat het op het kamertje niet meer gaat wordt hier dus ook een oversteek gemaakt. Doen we met Merlijn ook nog steeds, uit bad tillen, uitzwaaien en en dan in de handdoek naar de commode.
  donderdag 10 april 2008 @ 17:28:01 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57961174
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef Webkim het volgende:

[..]

Even benieuwd:
hoeveel mensen ben je nou al tegengekomen die Lai-laah zeggen? En word je daar dan niet heel ibbelig van?

En lekker slapen is fijn! Ik hou van babietjes die een lange ruk maken; Thomas redt het ook steeds vaker een uur of vijf aaneen 's nachts.
Nog niemand! Iedereen vraagt gelijk hoe je het uitspreekt, of ze hebben de schrijfwijze niet gezien maar horen de naam van ons. Ik heb al wel kaarten gehad voor "Lilian" "Lilha" en "Lila" .

Eigenlijk spreek je Lila in het engels ook als Lailaa uit, dus die extra h aan het eind maakt ook niks uit .

Hoe gaat het met Thomas? Nog veel huilen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57961190
We zijn weer terug! Ze deed het zo goed, ze huilde wel natuurlijk, maar nu gewoon (en maar heel eventjes..). Vooral bij de eerste keer klonk ze echt als een klein speenvarkentje, mama hield het niet droog hoor toen!
Maar nu ging het dus heel goed, mn dappere meisje!

En met die 7 kilo die ik inschatte zat ik toch érg fout... 6,4 kilo was het bij 63 cm...
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Iksje het volgende:
Ach, Deliedje, da's de laatste keer voorlopig... even doorbijten en je bent er een hele tijd vanaf (of heeft ze er de vorige keren echt zo'n last van gehad?)
Nee hoor, ze heeft er de vorige keren weinig last van gehad, gewoon wat meer slapen en de vorige keer was ze beetje hangerig de dagen erna... Maar geen koorts of stijve beentjes ofzo.
Nu was ze erg vrolijk al sinds we terug zijn, en slaapt nu lekker!
  donderdag 10 april 2008 @ 17:56:47 #77
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57961716
Deliedje
Zoë en Floortje schelen maar 1 dag en Zoë is dinsdag gewogen en gemeten voor haar tweede prik en woog 5,9 kilo en was 60 cm.
Ben benieuwd wat jou meisje nu weegt en meet.

Over het badje.
Zoë gaat of in de tummytub vind ze nog heerlijk en doen we gewoon in haar kamer ook al word het dan een water ballet.
Inzepen doen we niet we douchen en badderen alleen met water. Of in de emmer of onder de douche dan is het uitkleden, doche in zitten heerlijk op een krukje in de douche papa pakt haar aan wikkelt haar in een handdoek en kleed haar aan. Of als ik alleen ben dan wikkel ik haar in een handdoek en daarna leg ik haar op de commode en wikkel me zelf in een handdoek en doe dan Zoë.
Gebruiken jullie allemaal zeep en shampoo enz.

Verder alles hier ok. Zoë is van alle ellende af geen koorts meer, weer normaal slapen geen last van de prikjes. Vamorgen lekker wezen shoppen, zomer jas gekocht voor Mara en slippers, zwembroekjes en zomerhoed. Ff heerlijk met alleen Zoë die lag te slapen in de wagen.
Morgen weer werken bah. Maar gleukkig is Zoë altijd heel blij als ze naar de gastouder gaat.
pi_57961869
Ze woog nu dus 6,4 kilo... (een maand geleden 5,8) en was 63 cm...
Bij haar geboorte woog ze 3840 gram? En Zoë?

Ik gebruik nu 'zwitsal droog huidje' badmelk voor in haar badje... En ook die wasgel om haar lijfje en haartjes mee te wassen...
(ze heeft niet echt een droog huidje, alleen haar koppie een beetje, maar vind dat spul fijn... )
pi_57961935
Wij gebruiken hier de zeepvrije wasgel van de kruidvat. Verder niks voor het wassen. Er staat wel shampoo maar dat is allemaal gekregen, die wordt gebruikt om bellen te maken in de schoorsteen van het Winnie de Pooh boomhuis in bad voor Merlijn .
  donderdag 10 april 2008 @ 18:10:30 #80
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57961976
Zoë woog bij de geboorte 3350 gram dus daar was ze al minder zwaar.
Ik zal eens vragen aan BE of ik een foto of paar mag mailen kan ze namelijk niet plaatsen hier.

Oja over het cb. Ze had erg last van het spreiden van de benen bij het cb. Beentjes krom prima beetjes spreiden was krijsen. Vreselijk huilen, thuis doet ze dat ook als ze met gespreide beentjes in de draagdoel beland.
Door bv met de beentjes naar buiten te bungelen of gespreid in de doek te zitten. Nu word dat extra in de gaten gehouden.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:43:56 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57962692
Even een vanaf hier.

Vanaf morgen twee weken lang geen internet!!! We gaan namelijk woensdag verhuizen.
Maar ik kan wel vanaf mijn werk internetten, dus ik ben niet helemaal verstoken van Fok!

Een dikke knuffel voor alle babies hier
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57964403
jen gaat 1x in de week in bad. met "droog huidje". Bij vaker in bad hangen de vellen aan dr hoofdje. wel elke dag een doekje over dr heen.

Babies worden toch niet echt vies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57964657
Oh, niet aankomend weekend, maar het weekend daarop gaan we even weg. Ik heb een mmoie zwembroek voor Jen gekocht!! Dus we moeten nu 2x zwemmen( 2 zwembroeken).
pi_57965497
Marit veel plezier!

Jet gaat ongeveer 2 tot 3 keer mee onder de douche

Texel was super het weer was zo goed!! Jet heeft ook voor het eerst kennis gemaakt met zand, vond ze leuk joh

Jet --> zand --> helemaal over haar toeren!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 10 april 2008 @ 21:02:48 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57965657
Stuur maar op Joyce! Komt goed!

DeLiedje, dan is ze zelfs nog lichter dan Sasha!

Hier net saampjes in bad geweest. Kwam er alleen bij het uit bad tillen er achter dat hij niet meer in de wasmand past. Dus de volgende keer andersom. Nu stond de wasmand op het omgekeerde badje, volgende keer dus het badje op de omgekeerde wasmand. Kan ik er vanuit bad wat makkelijker bij.

En... ik ben even heel blij! Sasha wilde al een paar avonden maar moeilijk slapen. Nu heb ik hem na het badje nog even op het grote bed gelegd, ik ernaast, knuffel erbij, speen erin, heeft hij even heerlijk liggen pruttelen en doen en toen (wakker en wel) in zijn bedje geschoven en vooralsnog is het stil!
pi_57965715
hahahaah beaker!!
Fijn dat Texel leuk was!
Voor dat zand moet je maar een keertje naar Den Haag komen, dan leggen Anna en Pepijn wel aan Jet uit wat je nou met dat zand aan moet. Ze hebben ervaring

Marit veel plezier met je weekendje weg!

Davinia suc6 met verhuizen!

Pepijn gaat hier 2x, max 3x, per week onder de douche, bijna altijd met papa. Uit de tummytub lanceert hij zichzelf door te gaan staan en dan met armen op de rand af te zetten, dus die staat nu veilig boven op de kast.
Onder de douche vind hij geweldig. Vooral op jacht gaan naar het doucheputje .
pi_57966345
LOL, Beaker....ook hier KEIHARD gillen. Dat zand is echt nog helemaal niets.
Op you tube heb ik een filmpje staan, dat ze voor het eerst op gras zitten. Krijg het alleen niet op FOK! Zoooo lieffff...

pienenfloor aan elkaar geschreven en dan kan je 3 filmpjes zien.

Ook hier 2 of 3x per week in bad of onder de douche. Maar het doucheputje hebben ze nog niet ontdekt.
pi_57966362
Oh ja, het doucheputje zoeken en dan je vingers door de gaatjes proberen te pielen. En dan gaan spelen met mama's haren die je eruit hebt gevist

Arme Jet, bang voor zand En dan had ze het nog niet eens in d'r mond gehad!

Davinia, sterkte met het hele verhuis-gebeuren!
Als je een babysit nodig hebt dan mag je me bellen

Jennifer, zo jong en nu al 2 zwembroekjes.
Maak je wel foto's, Ticootje? Ben wel benieuwd.

Saint, ik gebruik meestal badolie van Balneum of badschuim van Zwitsal of Natusan, die paarse bedtime - variant. Heb daar ook de shampoo + bodylotion van, ruikt heel lekker.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:50:44 #89
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57967103
Met name Anna vindt creatieve manieren om het zand in Pepijn's ogen, neus of mond te stoppen. Pepijn beantwoordde deze aanval door op Anna d'r vinger te bijten toen die in een onbewaakt ogenblik te dichtbij kwam.
P_iglet....zullen we het doen....fotootje?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:54:17 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57967206
Beaker, heb je foto's van het zand-gebeuren?
pi_57967259
JAAAAAAAAAAAA, kom maar op met die Anna & Pepijn - foto!

K_P, zo bewegend en brabbelend zijn je kleintjes zelfs nog leuker
pi_57967332
zet maar online hoor Memmel onze zand monstertjes
pi_57969446
Nou daar is ze dan

Jet en zand

Nou jullie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_57969502
Beaker, ik geef haar groot gelijk!! Zand is ook vies!
  donderdag 10 april 2008 @ 23:02:01 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57969744
Nou, hier komen ze.

Anna en Pepijn tellen zandkorrels:

Pepijn laat zien dat een goede hap zand ook best ok is:

En Anna geniet van het vooruitzicht van een portie poffertjes:

Ik heb trouwens voor Anna d'r uitslag een tube Lanettecreme I FNA gekregen met kaliumsorbaat. Nu staat er op de tube dat kaliumsorbaat ontstekingen aan de huid kan veroorzaken.... Ik heb nog niet durven smeren. Iemand ervaring ermee??
pi_57970284
ja zand foto's

kaliumsorbaat word vaak gebruikt als conserveringsmiddel en werkt ook ligt tegen bacterien en schimmels.
volgens mij moet je daar wel kilo's van smeren voordat het onstekingen ofzo veroorzaakt.
het is een onschuldig iets wat als conserveringsmiddel in eten gebruikt word.
pi_57971320
Memmel, ik heb zelf eens (dezelfde) lanettecreme gehad voor een wondje aan de binnenkant van mijn vagina. (Ken je gevoeliger huidjes?! ) Het is eigenlijk een veredelde vaseline, niet meer en niet minder. Het houdt de huid soepel, helpt tegen uitdroging en beschermt. En je voelt er niets van.
Zelf heb ik zalfjes altijd even bij mijn kinderen uitgeprobeerd op een klein, onopvallend plekje op de huid (scheenbeentje ofzo) om zeker te weten dat ze niet gevoelig zijn voor 1 van de bestanddelen. Misschien kan je dat ook proberen als je er onzeker over bent?
Trekt zich weer terug voor onbepaalde* tijd
*onbepaald= hopelijk > 3,5 weken en < 4,5 weken!
pi_57974695
Wat een mooie foto's

Wat is het nu fijn dat Maarten kan grijpen
Normaal lag hij in de box een beetje te turen en verder niets
NU ligt hij erin en grijpt hij naar knuffeltjes die in de box hangen, zit hij ondertussen RRRRRRrrrrr te roepen en wat te brabbelen, gaan z'n beentjes de lucht in enz
Ben zo blij voor Maarten zelf want nu verveelt hij zich niet.

Gisteren ineens met 2 handen tegelijk iets grijpen en ik had hem op de tafel om z'n luier te doen en wilde hem een kusje geven...grijpt hij ineens naar mijn gezicht met beide handjes

Alles pakt hij nu vast wat er maar in z'n handjes komt....tis net klitteband
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:30:59 #99
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57974913
Zandmonsters
En arme Jet, zo helemaal overstuur...
Ik heb door jullie helemaal zin gekregen om Devin ook eens kennis te laten maken met het strand, misschien dat we er dit weekend heen kunnen.

Ardenlyn, toen Maarten nog niet kon grijpen verveelde hij zich heus niet hoor!
Toen was kijken alleen genoeg, hij wist immers niet beter. Nu hij weer verder ontwikkeld is en dingen vastgrijpt is dat the way it is voor hem. Als ik Devin nu in de box doe begint hij na een paar minuten te mekkeren dat hij eruit wil, daar kan hij namelijk niet kruipen en dus is dat saai voor hem momenteel. Maar een paar maanden terug kon hij zich heel lang vermaken in de box met al zijn speeltjes.
Snap je? Alles op zijn tijd.

Mammietje, wat spannend! Zullen we afspreken dat je hier over 'n week of 4 komt vertellen dat je zielsgelukkig bent met je kleintje?

Devin heeft vannacht weer nachtmerries gehad
Zeker 'n keer of 5 dat hij ineens keihard begon te huilen, maar bij aankomst in zijn kamer lag meneer gewoon snurkend en wel te slapen. Het gebeurt zo vaak de laatste tijd, hij heeft zeker veel te verwerken.
pi_57975321
Ik snap je Kersjes.
Maar Maarten vond de box nooit veel aan en begon al snel te huilen en zat hij veel liever in de wipstoel of op schoot te kijken.
Nu hij kan grijpen vind hij de box veel leuker.
Ik bedoel dus ook blij voor Maarten dat hij zich niet meer verveelt in de box
Daarbuiten vermaakte hij zich altijd wel prima.

Wat sneu voor Devin al die nachtmerries
Ik hoop dat hij er gauw vanaf is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')