Als wij samen met Floortje onder de douche gaan, zeep ik haar gewoon dáár in... beetje glibberen en goed vasthouden, maar gaat goed!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zondag is hij samen met mij in bad gegaan en hij gaat ook wel eens met papa mee onder de douche, maar daarvan vind ik het weer lastig dat je hem in zijn kamertje in zeept en dan nat de gang over moet naar de badkamer.
Ja, dat zou ik idd wel kunnen doen, hoewel ik dan alsnog de hele badkamer moet dweilen. Is ook niet mijn hobby. En de deur dicht anders ligt het op de overloop bij gebrek aan grotere badkamer.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:05 schreef bixister het volgende:
BE maar kun je het badje+standaard dan niet beter naast het bad zetten? of is daar geen ruimte voor? voor 't leeg laten lopen kun je evt. een emmer eronder zetten (op tijd de stop er weer in). zo in het bad lijkt me ook niet handig nee. of wat wij vanaf een bepaalde leeftijd (gespetter) deden: het badje in het grote bad, gewoon op de bodem. er zelf op de knieën voor. dat elders inzepen snap ik ook niet zo goed eigenlijk.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Lois het volgende:
Ga zitten onder de douche, leg baby op je benen en dan kun je hem prima wassen. Wij hebben een minibadkamertje, maar dit kon prima.
DeLiedje wij gaan er zaterdag of zondag mee terug. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen... Even een klein meisje in bed gaan leggen en dan weer verder bijlezenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:35 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Stiemie, wij hebben datzelfde probleem gehad bij het wiegmatrasje wat we bij prenatal op maat hebben laten maken... Ik vond inderdaad dat er érg gauw een 'floortje-afdruk' (en wat weegt zo'n mini baby nou helemaal ?!) in kwam te staan en heb hem vaak opgeklopt of omgedraaid...
Ben er eigenlijk nooit over gaan klagen...
Even benieuwd:quote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef k_i_m het volgende:
Lilah heeft afgelopen nacht van 23.00 uur tot 05.00 uur geslapen. En daarna gelijk door tot 09.00 uur
.
.
. Ik voel me uitgeslapen
.
Nog niemand! Iedereen vraagt gelijk hoe je het uitspreekt, of ze hebben de schrijfwijze niet gezien maar horen de naam van ons. Ik heb al wel kaarten gehad voor "Lilian" "Lilha" en "Lila"quote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Even benieuwd:![]()
hoeveel mensen ben je nou al tegengekomen die Lai-laah zeggen? En word je daar dan niet heel ibbelig van?
En lekker slapen is fijn! Ik hou van babietjes die een lange ruk maken; Thomas redt het ook steeds vaker een uur of vijf aaneen 's nachts.
Nee hoor, ze heeft er de vorige keren weinig last van gehad, gewoon wat meer slapen en de vorige keer was ze beetje hangerig de dagen erna... Maar geen koorts of stijve beentjes ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Iksje het volgende:
Ach, Deliedje, da's de laatste keer voorlopig... even doorbijten en je bent er een hele tijd vanaf (of heeft ze er de vorige keren echt zo'n last van gehad?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |