Check!quote:
Wat?quote:is a cheese of England. It is produced in two varieties: the well-known blue and the lesser-known white. Both have been granted the status of a protected designation of origin by the European Commission. Only cheese produced in the three counties of Derbyshire, Leicestershire, and Nottinghamshire – and made according to a strict code – may be called
![]()
Ja, voor mij wel, heb je trek in Stilton?quote:
Hmm makkelijker dan ik dacht blijkbaar?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef qonmann het volgende:
sukade dan toch ?
pulletje +1quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef pulletje het volgende:
marie curie?
inderdaad een voor de hand liggend bruggetje.. anders had ik het niet geweten denk ik..quote:Op woensdag 9 april 2008 12:10 schreef Sandert het volgende:
is dat niet Marie Curie? Nu we het toch over curry hebben
Nee... helpt het als ik zeg dat het met een P begint?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor die cake: zijn het nootmuskaatbladeren?
Het laat niet direct een belletje rinkelen, maar ik ga er over nadenkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee... helpt het als ik zeg dat het met een P begint?
Pandan?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee... helpt het als ik zeg dat het met een P begint?
Hoe kom je er zo opeens bij?quote:
Zat over die rijstschotels te denken en ken Pandanrijst uit de supermarkt.. Was eigenlijk een gokje..quote:Op woensdag 9 april 2008 12:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo opeens bij?
pulletje +1
Stand 1213
ScottTracy 3
tomtomaat 4
qonmann 6
Erkel 1
SaskiaR 3
Sandert 1
pulletje 3
was mijn 2e gok geweestquote:
quote:
qonmann + 1quote:
Twents Volksliedquote:Op woensdag 9 april 2008 12:39 schreef Neleos het volgende:
TWENTE!!!
Nee..maar heb er wel een tijd doorgebracht.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef Neleos het volgende:
Ben je ook een tukker qonmann?
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef pulletje het volgende:
het marselleise of weet ik veel hoe je dat schrijft?? of was dat juist van frankrijk... Had die ene Belg laatst fout gezongen..
Roof + 1quote:
die zocht ik, sonate nr. 14 van mijn vriend Beethoven inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2008 12:53 schreef qonmann het volgende:
Je bent Beethoven fan volgens mij. . Mondscheinsonate ?
Neen, 't is een kort woord, 1 lettergreepquote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Platina het volgende:
fusten?
ben er un ker geweest, maar weet er niet meer veel vanaf
Zum Wohlquote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef steekbal het volgende:
Mass ?
zie dat ik hier op 2 punten sta, terwijl ik voor die pandanrijst mijn 3e punt had gekregen... Zag dat ik het per ongeluk zelf verkeerd had gekopieerd.. Kan de volgende dat veranderen?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zum Wohl
steekbal+1
Stand 1213
ScottTracy 3
tomtomaat 4
qonmann 8
Erkel 1
SaskiaR 3
Sandert 1
pulletje 2
Neleos 2
RoofingBurner 1
steekbal 1
is goed nuquote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef pulletje het volgende:
zie dat ik hier op 2 punten sta, terwijl ik voor die pandanrijst mijn 3e punt had gekregen... Zag dat ik het per ongeluk zelf verkeerd had gekopieerd.. Kan de volgende dat veranderen?
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Sylvas, Bos in het latijn?
Welke fillm?quote:Roger Murdock: We have clearance Clarence.
Captain Oveur: Roger, Roger. What's our vector Victor?
Tower voice: Tower's radio clearance, over!
Captain Oveur: That's Clarence Oveur! Oveur.
Tower voice: Roger.
Roger Murdock: Huh?
Tower voice: Roger, over.
Roger Murdock: Huh?
Captain Oveur: Huh?
Dat uitroepteken hoort wel bij de titel, jaquote:
hij en niemand andersquote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef steekbal het volgende:
Hendrik de zeevaarder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |