De band is alles behalve goed te noemen, maar ja, uit fatsoen bel je ze dan toch maar, al is het niet eens voor mezelf maar meer voor Rachel.. achteraf had ik idd ook zoiets van "weet je wat blijf er gewoon" "als ze 4 maanden later waren gekomen hadden ze misschien op haar 1e verjaardag geweest" wat ik tijdens mn kraamdagen heb gezegd vonden mensen om me heen best nog cru, "Als ik dood was gegaan had het ze ook weinig kunnen schelen en waren ze ook niet gekomen" "Misschien zijn ze nog op tijd om haar 18e verjaardag mee te maken"
Ze waren dus niet op wereld reis, ze vonden het niet zo nodig om te komen legde ze mijn vriend uit, nadat ik met Rachel was gaan wandelen 5 min voor ze zouden komen... toen rijkelijk de les gekregen van mn vriend, later ben ik nog naar ze uitgevaren.. ben benieuwd of ze ooit nog dat fort knox voor hun kop weg krijgen..
Het verhaal is erg lang waarom alles zo gelopen is, maar na jaren lang therapie weet ik dat ik niet de schuldige ben aan alles, maar dat mijn ouders anderen en zichzelf belangrijker vonden dan hun eigen kindeen, waardoor ik grotendeels door mijn oma opgevoed ben en mijn zusje door mij en mijn oma. toen ik dan ook op mijn 14e weg gelopen ben thuis omdat ik de druk ( huishouden+ opvoeding van mijn 6 jaar jongere zusje met licht verstandelijke handicap, en mijn eigen opleiding ) niet meer aankon. Vervolgens een foute vriend heb gehad die mij mishandelde en mijn ouders idolaat van waren, hierbij na eindeijk n kleine 10 jaar weg kon vluchten en nu "gelukkig" ben hebben ze nooit kunnen verwerken. rest is op te vragen via pm, en ga ik hier ook maar niet neer zetten.. hoort hier niet echt thuis.
Heb je n goede band met je ouders ? koester deze dan! het kan ook anders