En volgens het MDI mag er geen vrijheid van meningsuiting zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet zeiken. Vrijheid van meningsuiting is pas heilig.
Wat het MDI doet, kan jij ook, en zoiets is wel eens voorgesteld door Ayaan Hirschi Ali ('als je het niet bevalt, da ga je maar naar de rechter').quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:33 schreef Party_P het volgende:
En volgens het MDI mag er geen vrijheid van meningsuiting zijn.
Is het MDI soms van het CDA/CU en SGP?
Mee eens! "I sue youquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:40 schreef gronk het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk een drama, als iedereen die zich maar een beetje beledigd voelt meteen naar de rechter stapt (danny kan de keet wel sluiten). Overmatige juridisering doet de samenleving meestal niet veel goed.
Jah. Ten eerste levert het ontzettend veel gezeik op met allerlei diensten (dat je allerlei waivers moet ondertekenen dat je echt niet van plan bent om de eerste hulp aan te klagen als ze je opereren, of dat je bij het gebruik maken van fok! niet danny of een van de modjes platsue'd, etcetera).quote:
Erm, http://nl.wikipedia.org/wiki/Godslastering en zoek dan even naar 'het ezelsproces'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:53 schreef Caesu het volgende:
met dit soort zaken hangt het er ook weer van af wat voor religie die rechter heeft.
ja weet ik. in hoger beroep zal het dan wel goed gaan als er een verkeerde uitspraak is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm, http://nl.wikipedia.org/wiki/Godslastering en zoek dan even naar 'het ezelsproces'.
For fuck's sake.
Ik heb zelden zulk gelul gehoord.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja weet ik. in hoger beroep zal het dan wel goed gaan als er een verkeerde uitspraak is.
maar Reve beledigde niet direct christenen maar god eigenlijk, in deze column wel.
die hele column kan me geen reet schelen als je dat denkt.quote:
Dat claimen gaat om zélf geld halen bij een instantie of persoon. Da's wel wat anders.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
De Amerikaanse claimcultuur lijkt nu ook overgewaaid naar religieus Nederland.
Als je op die toer gaat, dan kun je ons hele rechtsstelsel wel overboord gooien. Want rechters zijn natuurlijk altijd links, of rechts, of in dienst van de overheid, of hebben ergens een commissariaat en zijn dus al-tijd partijdig.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:25 schreef Caesu het volgende:
maar ik denk dat een streng-gelovige rechter met een andere uitspraak zou kunnen komen dan een atheïstische rechter als deze schijnheilige staphorsters er mee naar de rechter zouden stappen.
Zwaar WFL-terrein, maar 'de wetenschap' heeft nooit het bewijs van het bestaan van god ontkracht. Of bewezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Buschetta het volgende:
Volgens de wetenschap is het hele scheppingsverhaal een leugen. Dus iemand die in god gelooft is dus een leugenaar
Het is niet aan de wetenschap om zoiets te bewijzen. Er zijn geen bewijzen dus per definitie niet waar. Tot het tegendeel word bewezenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Zwaar WFL-terrein, maar 'de wetenschap' heeft nooit het bewijs van het bestaan van god ontkracht. Of bewezen.
Bullshit, en -> WFL. Moet daar wel een FAQ zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het is niet aan de wetenschap om zoiets te bewijzen. Er zijn geen bewijzen dus per definitie niet waar. Tot het tegendeel word bewezen
Ja, een wet op belediging van de zinnen (ja, ja dubbelzinnigquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:25 schreef sp3c het volgende:
het zou wel strafbaar moeten zijn in elk geval
zo slecht
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Bullshit, en -> WFL. Moet daar wel een FAQ zijn.
Nope, Popper enzo. 'je kunt niet bewijzen dat iets waar is, alleen dat het niet waar is'. Maar nogmaals, WFL.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |