Die film blijft echt zoooo leuk (en hot)quote:
film?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die film blijft echt zoooo leuk (en hot)
Da's er 1 van de Baldwin-broertjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
die rechtse gast ziet er echt eng uit
Waarom voel jij je kut!? Je hebt er toch niet een kunst kut er bij laten zetten toch? Dacht dat je een top was...quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef samjustme het volgende:
Slaap lekker Angel. Ik voel me k.t grr
dit is wel fun om te zien
Je gaat niet in op mijn avancesquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom voel jij je kut!? Je hebt er toch niet een kunst kut er bij laten zetten toch? Dacht dat je een top was...
Vertwijfeling alom hier!
maar als je het kwijt wilt, mag je het posten dan zal ik er serieus op in gaan
Ja he!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een mooi nummer.
Krijg een beetje het Big Fish gevoelquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er goed uit.
sorryquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn avances![]()
.
Ziet er fucking goed uit op HD @ 1080quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
En dit lijkt me trouwens een hele mooie film:
http://www.apple.com/trailers/independent/thefall/trailer/
Pas je op dat je geen hernia oploopt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond echt iets super wilds doen met m'n collega's: darten!
I willquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen hernia oploopt?
Nee, dit is echt te fout. Beste songfestival van 2007 ná Molitva was duidelijk dit:quote:
Wat had je aan dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:34 schreef Zakje het volgende:
Hmm, een nare bijwerking van mijn nieuwe emo-garderobe is toch wel dat ik merk dat je geloofwaardigheid in serieuze discussies omlaag gaat.
Zwart/grijze skinny jeans, een zwart shirtje met gele sterretjes, bretels met veel buttons erop-1 om mijn schouder en 1 bungelend, een glimmende zilverkleurige riem, een grote zilveren crucifix-ketting, zwarte vans met witte veters waarop allemaal kleurige smileys staan, een hele rits aan armbandjes waaronder 1 gemaakt van dobbelsteentjes en leren vingerloze handschoenen.quote:
Had ik je ook nog wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:34 schreef Zakje het volgende:
Hmm, een nare bijwerking van mijn nieuwe emo-garderobe is toch wel dat ik merk dat je geloofwaardigheid in serieuze discussies omlaag gaat.
Ik vind het maar raar, het hoort eigenlijk niets uit te maken vind ik .quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had ik je ook nog wel kunnen vertellen
Denk je dat ik me als een clown kleed? Ik kreeg later op de avond ( in de regenboog nota benequote:Op zaterdag 12 april 2008 20:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ooit een serieuze discussie gevoerd met een clown?
Sorry maar volgens mij zag je er belachelijk uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Denk je dat ik me als een clown kleed? Ik kreeg later op de avond ( in de regenboog nota bene, vraag niet hoe ik er terecht kwam) nog het compliment dat ik er uitzag als een ,,leuk popje''
.
Tja, het klinkt ook erg raar als je de beschrijving leest, maar als je het ziet is het wel leuk. Het is dan wel wat extravagant, maar ja, ik vind het nou eenmaal leuk om te laten zien dat ik niet tot het inspiratieloze klootjesvolk behoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry maar volgens mij zag je er belachelijk uit.
Altijd zo sneu als mensen middels hun kleding denken te kunnen bewijzen hoe uniek ze wel niet zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:05 schreef Zakje het volgende:
leuk om te laten zien dat ik niet tot het inspiratieloze klootjesvolk behoor.
Helaas zitten de broek en het shirtje in de was/wasmand, aangezien ik het gisteren aanhad, maar ik wil er morgen wel eentje maken hoorquote:
ik zeg toch ook niet dat JIJ er uit zag als een clownquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Denk je dat ik me als een clown kleed? Ik kreeg later op de avond ( in de regenboog nota bene, vraag niet hoe ik er terecht kwam) nog het compliment dat ik er uitzag als een ,,leuk popje''
.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat JIJ er uit zag als een clown
HÉÉL verstandig van je om juist nu je mond te houden jaquote:
Zakje begaat een stijlfout:quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zwart/grijze skinny jeans, een zwart shirtje met gele sterretjes, bretels met veel buttons erop-1 om mijn schouder en 1 bungelend, een glimmende zilverkleurige riem, een grote zilveren crucifix-ketting, zwarte vans met witte veters waarop allemaal kleurige smileys staan, een hele rits aan armbandjes waaronder 1 gemaakt van dobbelsteentjes en leren vingerloze handschoenen.
jeumig, ik heb je onderschatquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zakje begaat een stijlfout:
Bretels EN een riem...![]()
Je had je dag even niet Zakje?
Wat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |