quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow, das belangrijk natuurlijk. Hij gaat steeds meer op Nix lijken die Huubsel.![]()
Ben benieuwd wanneer hij weer over het Guinness Book of Records begint.
Huub is al een winnaar hij heeft de meeste mensen weg gespeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zie Held Huub nog de eerste keer bij Jensen binnen komen, met zijn armen in de lucht alsof hij net wereldkampioen was geworden.
wee nie zie het verschil niet zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
Wat een niveau verschil zeg, een rat, een del, een opblaasdel en wicado vs Huub en Claire.
dacht dat het allemaal de schuld van de febo was ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is al een winnaar hij heeft de meeste mensen weg gespeeld.
Weet je zeker dat je hem niet verward met iemand anders die alle formulieren al klaar heeft liggen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow, das belangrijk natuurlijk. Hij gaat steeds meer op Nix lijken die Huubsel.![]()
Ben benieuwd wanneer hij weer over het Guinness Book of Records begint.
quote:
100% zeker wetenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Huub gaat een big deal ervan maken als ze hem niet feliciteren met zijn ondertrouw, hij gaat het dan opblazen tot huge proporties meldt hij.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Huub gaat een big deal ervan maken als ze hem niet feliciteren met zijn ondertrouw, hij gaat het dan opblazen tot huge proporties meldt hij.
ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
Carlos feliciteert Huub en Claire wel.![]()
Jaap voert weer een toneelstukje op. Hij gaat het huwelijk verpesten anders is dit zijn ondergang.
Ook bij Huub is tegenwoordig het credo "eerst zien dan geloven" helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij refereert aan Dennis hè?![]()
Maar ik geloof dat Huub het écht meent en echt doet ook!
Ja maar, ja maar: Huub feliciteerde Brian ook niet met zijn anderhalf jaatr kooi. Je weet wel, die feestelijke gelegenheid waarvoor de febo op het allerlaatste moment nog een kindertaart regelde.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennen
Ook Held Huub heeft recht op een dipjequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook bij Huub is tegenwoordig het credo "eerst zien dan geloven" helaas.
waarom en waarmee zouden ze hun moeten feliciteren ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennen
Dat is een retorische vraag neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
btw heeft die dweil ze al gefeliciteert?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom en waarmee zouden ze hun moeten feliciteren ?
met hun tv momentje ?
dan kunnen ze elkaar wel blijven feliciteren
geloof dat dat dipje nu net zo lang duurt als nix z'n verblijf in die hutquote:
Wie zegt dat? Ik heb niks gezien hoor. Nadat Huub en Claire binnengekomen zijn hebben ze elkaar amper gesproken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Desii het volgende:
Ze (B,A &R) hebben inmiddels gefeliciteerd... hoe heb ik niet gezien... jammer
Jammer, gewoon die 2 (B&A) in hun sop gaar laten koken en negeren als ze willen zeuren lijkt me moeilijker voor ze dan ruzie maken, dat verwachten ze en daar zijn ze op uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Amanda ziet twee mensen die ongecompliceerd blij zijn, met elkaar, met de dag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap: Goh Amanda gun je het ze soms niet, je kijkt zo zuur
Ook @akveor: hoe moeilijk kun je het jezelf maken, zand erover en dan verder tot de orde van de dag zou zo veel minder stress opleveren, maar goed, niet dat je me hoort klagen hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
En over het erbij halen van Amans moedertje...dat is waarschijnlijk het enige wat ze zich nog kan herinneren.
deze plaatjes doen me opeens denken aan dat nieuwsberichtje laatstquote:
Mwah... de kans dat ze in de toekomst ook met d'r doos voor het raam komt te staan schat ik niet al te laag in...quote:
Kun je hier geen mooi gedicht van maken en opsturen naar Brian? Al betwijfel ik of hij het begrijpt, waarschijnlijk ziet hij het als een lofzang.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
Amanda ziet twee mensen die ongecompliceerd blij zijn, met elkaar, met de dag.
Zij heeft dat niet. Want wanneer is Brian nou écht blij en gelukkig met Amanda? Gewoon om wie ze is, als mens, en om het feit dat ze samen zijn? Amanda wil het misschien niet inzien, maar zij weet diep in haar hart ook wel dat Brian op haar neerkijkt, en dat hij Amanda vooral ziet als applaus-slaafje, als middel om zijn superioritetsgevoel te bevredigen.
yep... ik had al een klein vermoeden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Lady-night het volgende:
Claire weet nu waarom Ivo wou bellen. Hij gaat dus ook trouwen. Iemand zei dat al van de week? Desi??
Ik heb niks gezien maar misschien moet dat nog komen. Als het aan mij ligt vanavond tijdens het avondeten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben Huub en Claire helemaal geen bloemen gekregen van achter? Weet iemand dat?
Dat vermoeden had iedereen die het telefoon gesprek tussen CL air E en haar moeder heeft gehoord.quote:
Huh... ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook @akveor: hoe moeilijk kun je het jezelf maken, zand erover en dan verder tot de orde van de dag zou zo veel minder stress opleveren, maar goed, niet dat je me hoort klagen hoor!![]()
![]()
![]()
Ik zeg: ik hou durfan!
Dat is fijn voor hem maar ik als ultieme Hubist gaat niet nu een beetje Ajaxfan worden, het blijft hier AZquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:34 schreef pullup het volgende:
Huub heeft de groeten gekregen van de hele Ajax selectieHuntelaar en Stekelenburg zijn fan van hem
ZO voorspelbaar en toch ZO een genot om naar te kijken!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat hebben die 2 zich weer heerlijk laten kennen zeg ik lig dubbel
Hier is je antwoord Desii, alleen klopt het wederom niet. Jaap heeft ze namelijk wel gefeliciteerd.quote:Wanneer Huub en Claire terugkomen van hun ondertrouw, kan de Oldenzaler niet wachten om zijn verhaal kwijt te kunnen bij de overige Miljonairs. Gelukkig zijn de anderen ook nieuwsgierig. Huub heeft het hoogste woord en laat in geuren en kleuren weten hoe de ondertrouw is verlopen. Brian, Amanda, Jaap en Ricardo feliciteren het tweetal niet, maar het kan Huub en Claire niet deren. Ze ontkurken de (alcoholvrije)champagne en maken er een ware feestdag van. Gefeliciteerd Huub en Claire!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh... ik ben me van geen kwaad bewust.![]()
Maar ik begrijp dat ik geen straf krijg.... da's dan wel weer jammer.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef kahaarin het volgende:
Dat geloof ik niet, iemand die het heeft gewaagd om haar tegen te spreken herinnert ze zich wel terdege.
Dat ze niet meer weet waar de ruzie precies over ging dat geloof ik ook prompt, ze weet alleen nog dat zij gelijk had en dat Huub een racist is....
Kijk, zo zat het, jij reageerde op mij dus ik weer op jou en dan ben je je van geen kwaad bewust?quote:
Dat zou zó geweldig zijn. Nena die er uiteraard uitziet om door een ringetje te halen, die het huwelijk met alle toeters en bellen regelt en Amanda en Brian het nakijken biedt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef Lady-night het volgende:
Nou vanavond Nena als weddingplanner erin....een romantisch etentje....veel bloemen en kaarten
Let's the show begin
Ja en Brian moet dan een feestmaal koken....Amanda in de bediening.....verplicht!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zó geweldig zijn. Nena die er uiteraard uitziet om door een ringetje te halen, die het huwelijk met alle toeters en bellen regelt en Amanda en Brian het nakijken biedt.
zou mooi zijn, een video bericht van de plasmaboy dat er voor Claire en Huub vanavondquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef Lady-night het volgende:
Nou vanavond Nena als weddingplanner erin....een romantisch etentje....veel bloemen en kaarten
Let's the show begin
Hier kan ik wel mee leven, lekker evil.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef Lady-night het volgende:
Let's the show begin
+1 mooi geschreven!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda ziet twee mensen die ongecompliceerd blij zijn, met elkaar, met de dag.
Zij heeft dat niet. Want wanneer is Brian nou écht blij en gelukkig met Amanda? Gewoon om wie ze is, als mens, en om het feit dat ze samen zijn? Amanda wil het misschien niet inzien, maar zij weet diep in haar hart ook wel dat Brian op haar neerkijkt, en dat hij Amanda vooral ziet als applaus-slaafje, als middel om zijn superioritetsgevoel te bevredigen.
Ze moeten eerst nog gaan trouwenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Donnaaa het volgende:
Wanneer zullen ze weer gaan scheiden?
Wat voor vragen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef Varen het volgende:
Amanda stelt vreemde vragen aan Carlos
Vreemde vragen? Ze gaat toch niet plots naar Chinese sterrenbeelden vragen, hè?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef Varen het volgende:
Amanda stelt vreemde vragen aan Carlos
Die verhalen weer van Brian.quote:
Hoe langer het geleden is hoe beter hij het heeft gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef petraa het volgende:
Brian heeft gewonnen voor zijn gevoel.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef Varen het volgende:
Als Brian nog een ronde had kunnen boxen, had hij Dino KO geslagen, want Dino was moe moe!
dat brian dit zegt, had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef petraa het volgende:
Brian heeft gewonnen voor zijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |