ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
Carlos feliciteert Huub en Claire wel.![]()
Jaap voert weer een toneelstukje op. Hij gaat het huwelijk verpesten anders is dit zijn ondergang.
Ook bij Huub is tegenwoordig het credo "eerst zien dan geloven" helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij refereert aan Dennis hè?![]()
Maar ik geloof dat Huub het écht meent en echt doet ook!
Ja maar, ja maar: Huub feliciteerde Brian ook niet met zijn anderhalf jaatr kooi. Je weet wel, die feestelijke gelegenheid waarvoor de febo op het allerlaatste moment nog een kindertaart regelde.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennen
Ook Held Huub heeft recht op een dipjequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook bij Huub is tegenwoordig het credo "eerst zien dan geloven" helaas.
waarom en waarmee zouden ze hun moeten feliciteren ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ronduit onbeschoft dat die ratten hen niet feliciteren tsjonge die laten zich kennen
Dat is een retorische vraag neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
btw heeft die dweil ze al gefeliciteert?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom en waarmee zouden ze hun moeten feliciteren ?
met hun tv momentje ?
dan kunnen ze elkaar wel blijven feliciteren
geloof dat dat dipje nu net zo lang duurt als nix z'n verblijf in die hutquote:
Wie zegt dat? Ik heb niks gezien hoor. Nadat Huub en Claire binnengekomen zijn hebben ze elkaar amper gesproken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Desii het volgende:
Ze (B,A &R) hebben inmiddels gefeliciteerd... hoe heb ik niet gezien... jammer
Jammer, gewoon die 2 (B&A) in hun sop gaar laten koken en negeren als ze willen zeuren lijkt me moeilijker voor ze dan ruzie maken, dat verwachten ze en daar zijn ze op uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Huub gaat een big deal ervan maken als ze hem niet feliciteren met zijn ondertrouw, hij gaat het dan opblazen tot huge proporties meldt hij.
Amanda ziet twee mensen die ongecompliceerd blij zijn, met elkaar, met de dag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap: Goh Amanda gun je het ze soms niet, je kijkt zo zuur
Ook @akveor: hoe moeilijk kun je het jezelf maken, zand erover en dan verder tot de orde van de dag zou zo veel minder stress opleveren, maar goed, niet dat je me hoort klagen hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
En over het erbij halen van Amans moedertje...dat is waarschijnlijk het enige wat ze zich nog kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |