LOL!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:03 schreef Siobhan het volgende:
Goeiemorgen, even heel snel voorstellen: ik ben Jolanda en heb vijf kinderen, waarvan Yisa Mae de jongste is. Zij is net 3 jaar geworden.
Gisteren had ik het in mijn ogen weer eens veel te druk en riep: "Oh, mijn hoofd loopt om!"
Waarop Yisa vraagt: "Is je nek weg?"
ik snap de grap niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens grappig, jij heet Jolanda maar gebruikt als usernaam de Ierse spelling voor Yvonne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt zo schattig.
nog nooit van krootjes gehoord? Rode kroten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
krootjes? nog nooit van gehoord.
Ik zal het verklappen. Knoopjes.
Nee, Djeez ook niet. WAt is het dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
nog nooit van krootjes gehoord? Rode kroten?
Diegene naast jullie ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef texelonia het volgende:
Noah had vandaag weer wat leuke uitspraken
We hadden ergens wat gedronken en maakten aanstalten om weg te gaan. Noah vroeg waar we heen gingen, waarop ik antwoorde dat ik nog even naar de Hema wilde. Noah: "Ik wil niet naar de hemel!"
Later moest Noah naar de wc en hoorden we in het hokje naast ons iemand een scheet latenNoah natuurlijk keihard: "Oooooh! Die laat een windje, he! Bweeeeh!"
Ik was zo blij dat we in een hokje zaten met de deur op slot!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
een lof? dat moet wel een slof zijn?
Ik hoor de hele dag eerste pad, tweede pad, thank you...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ze pikt ook veel van Dora en Diego op. Zo hoor je ineens lasso! En dan vliegt er een ketting oid door de huiskamer. En duwduw, trektrek, klimklim. En kaaaaaart!
Zo krijtte ik Zoë op de vloer maar het moest wel getekend worden met "heremetietjes"quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:40 schreef texelonia het volgende:
Ik vergat nog een leuke!
Ik had vorige week ofzow Noah 'overgetrokken' op een groot stuk papier, zodat ie zichzelf daarna in kon kleuren. Eerst vroeg ie waar z'n 'piepon' (piemel) was, die moest erbij getekendToen heeft ie hem geel gekleurd en vervolgens moest ie weer uitgegumd. Uiteindelijk waren we ook nog gaan verven en verfde hij 2 roze strepen op die plek, dus ik vroeg of ie nu een roze piepon had gemaakt. Trekt ie nog snel even een hele lange roze streep en zegt: "Hihi, een hele lange piepon, hihihi!"
![]()
![]()
Noah heeft een hoekje in de kamer wat ie altijd ombouwt tot zijn huis, of opa's en oma's huis. Maar tijdje geleden was het ineens zijn werk. Wat voor werk ie deed wist ie geloof ik nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier gaat papa elke dag werken en mama doet niks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |