quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:11 schreef Sugar het volgende:
En net wilde S me wat ontzien en de kinderen mee naar buiten nemen. S zei daarom: Kom, we gaan naar buiten, dan kan mama even wat voor zichzelf..." Maria onderbreekt hem: "óf even dweilen."
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:26 schreef bixister het volgende:
Amber, groot gelijk!
Piet was tijdens 't eten wat aan 't prutsen met een kartonnetje dat hij zo klein mogelijk probeerde op te vouwen en kwam na een tijdje met de mededeling: "ik ben de opvouwer... de naschoolse opvouwer!"
quote:Op zondag 20 april 2008 12:19 schreef Ireth het volgende:
S. "Mama? mag ik een tent bouwen van mijn teigetjedekentje?"
M. "Die hangt nat aan de waslijn schat..."
S. "Dan maak ik er wel 1 van jouw onderbroek..."
[ afbeelding ]
die van ons worden veeeeeeeeeel ergerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:
Asyniur, dat belooft wat straks al die uitpraken genetisch bepaald zijn
Tjaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:57 schreef Vivi het volgende:
Nou, en jij weet wat je te doen staat Luchtbel
Och..ik zou er bijna emo van wordenquote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef bixister het volgende:
Piet gisteravond tussen 't tandenpoetsen door: "als ik later groot ben zoek ik een meisje dat precies op jou lijkt mama." ik: "aaah wat lief, maar ze mag toch ook wel een beetje anders zijn joh?" Piet: "nee, want liever dan jij, dat kán toch gewoon niet!?".![]()
meneer is in ieder geval al kampioen charmeren, dat heeft ie van z'n papa denk ik.
Awww, wat bedoelde ze?quote:Op zondag 27 april 2008 11:30 schreef Ireth het volgende:
"Mama, mijn velletje zit niet zo lekker...."
Haha wij gingen als kind juist de hartjes uit de bloemetjes opeten, omdat daar honing in zou zittenquote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef DIGGER het volgende:
Kady, wil je ook een hapje (Ciabatta met honing)?
"Nee mamma, ik lust geen bijen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |