Eerder. Nog 40 kilometer ongeveer...quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Dos37 het volgende:
Hoelaat zal de finish zo ongeveer zijn 17:00 uur of eerder
Boonen it will be.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:53 schreef icebliss het volgende:
Nou, massasprint it is.
Nee, ze hoeven nog maar 23 kilometer dus dan zullen ze waarschijnlijk al wel binnen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef Breach het volgende:
Ga ik nog op tijd zijn voor de aankomst als ik zeg dat ik om 16.45 thuis ben?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef Dos37 het volgende:
ik hoop op Freire
Idd, accepteer gewoon dat Freire veel en veel te sterk was...quote:Op woensdag 9 april 2008 16:56 schreef Damzkieee het volgende:
Belgen
Slechte verliezers, vooral Wuyts himself
Mjah, om je dan met de hele QS-ploeg in een tweede groepje te laten terugvallen waarmee achtervolging noodzakelijk wordt.......quote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Ereinion het volgende:
Ach, om Boonen zou ik me niet teveel zorgen maken. De laatste jaren hield hij zich ook altijd rustig in Gent-Wevelgem.
[ducrot] Da's het nieuwe wielrennen.[/ducrot] Een normale (lees: niet ge-dopete) renner is na drie dagen nog niet volledig hersteld van een buffelkoers als Vlaanderen. Zeker niet van de laatste editie, waar de finale al zo'n beetje op 100 kilometer van de finish begon.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Leatherface het volgende:
Boonen toch niet zo overtuigend vandaag als in Vlaanderen's mooiste. Zwak op de Kemmelberg, of speelt ie gewoon verstoppertje
Vergeet de Tirreno niet!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat een palmares!
3 maal wereldkampioen
3 etappes Tour de France
6 etappes Vuelta
2 maal Milaan San Remo (8 deelnames allemaal top10)
3 keer Brabantse Pijl
Gent Wevelgem
Hamburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |