quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, proxy gaat prima hoor. Die mensen hier hebben geen enkel verstand van wat ze aan het doen zijn namelijk. Het zijn geen Chinezen namelijk, maar Indonesiers
De eerste keer niet, toen was er wat misgegaan. De tweede keer vrij snel. En anders even bellen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ph. Hoe zat dat toen bij Simmcity bij jou? Duurde ff voordat je de orderbevestiging kreeg toch? Heb vandaag geheugen besteld, en ben niet in de gelegenheid 'ff' naar Wageningen te rijden dus laat ik het bezorgen. Maar hoe lang duurde het voordat jij die bevestiging kreeg?
Ik wacht dan vandaag ff af en anders doe ik een belletje inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste keer niet, toen was er wat misgegaan. De tweede keer vrij snel. En anders even bellen?
Soms zit het mee...etc etc.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver
Orderbevestiging binnen, wil ik betalen, werkt die kut postbanksite niet mee
Postbank...quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver
Orderbevestiging binnen, wil ik betalen, werkt die kut postbanksite niet mee
Polenquote:
Rabobank FTWquote:
Daar heb je wat aan hequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:53 schreef MPG het volgende:
Weer terug naar de laptop reparatie service
Reparatie duurt fors langer dan geplanned, dus nu krijg ik mijn harddisk maar vast terug
Top!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
Hybride mag misschien toch, doorzeuren ftw
Er komt binnenkort uitsluitsel
Ik heb mijn harddisk weer terugquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan he
Kun je daar al eventjes naar kijken enzulks
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, andere Fokkers in Indonesie kunnen ook niet meer op de websites waar ik ook niet op kan
Deed 't al de hele ochtend hoorquote:Op dinsdag 8 april 200814:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Top! [afbeelding]
Postbank doet het weer, geld is overgemaakt en geheugen is in stock dus wordt het z.s.m. verzonden [afbeelding]
You Toob?quote:Op dinsdag 8 april 200814:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, andere Fokkers in Indonesie kunnen ook niet meer op de websites waar ik ook niet op kan [afbeelding]
onder andere ja..quote:
Niks niet, ze hadden een storing. Ik heb zelfs nog met iemand van de Postbank gesproken die me vertelde dat er sprake was van een storing, en dat het niet aan mij lagquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Deed 't al de hele ochtend hoor. En in stock wil nog weinig zeggen; ken winkels die er het wel zeggen dat 't voorradig is, maar alsnog 1.5week erover doen om het te bezorgen
Nicequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geheugenbankjes voor mijn MacBook
Werkt hier prima: van 512 mb naar 2 gb en dat ding raced opeens al een maniak.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geheugenbankjes voor mijn MacBook
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onder andere ja..
1. Youtube
2. MySpace
3. Multiply
4. Video Google
5. Liveleak
6. Rapidshare
7.Themoviefitna.com
Ziet er best uitquote:Op dinsdag 8 april 200815:04 schreef Pheno het volgende:
De prius is toch echt beter uitegrust dan de honda [afbeelding]
- Voice controlled navigatiesysteem [afbeelding]
- Parking assist voor de vrouw, anders ligt er meteen weer zo'n deuk in die auto....
- smart key
Mja, nu nog maar even wachten op de GO [afbeelding]
tja, vandaag ging Indonesie van redelijke democratie naar een stuk minder goede democratiequote:
Uh, hoe hebben ze dat gedaan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, vandaag ging Indonesie van redelijke democratie naar een stuk minder goede democratie
Ben benieuwd hoe lang dit zo blijft trouwens.
Ik hoop op eenzelfde resultaat. Gaat hier van 1 GB naar 3 GBquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt hier prima: van 512 mb naar 2 gb en dat ding raced opeens al een maniak.
quote:
Nee, Danny heeft nu besloten om alles na 2 uur te verwijderen. Zo wordt het forum weer sneller en is er geen behoefte aan search.quote:
Keurig, netjesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop op eenzelfde resultaat. Gaat hier van 1 GB naar 3 GB
Oh, heb cc gedaan. Twee dev boeken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je er besteld? En moet je daar via CC betalen of PayPal o.i.d.?
Eindelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft nu besloten om alles na 2 uur te verwijderen. Zo wordt het forum weer sneller en is er geen behoefte aan search.
dat is wel de ideale oplossing idd...quote:Op dinsdag 8 april 200815:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft nu besloten om alles na 2 uur te verwijderen. Zo wordt het forum weer sneller en is er geen behoefte aan search.
Oh, dacht dat het echt spannend werd daarquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
http://indonesiepagina.nl(...)tes_te_blokkeren.php
e.d.
Ik wil mn eigen laptop terug /madquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin ze in te bouwen
Ja, maar kost duur enzoquote:
Eens. Er woont nu een hele kudde bij ons om de hoekquote:
Wrijf het er maar weer inquote:
quote:
quote:
quote:
Geniet er van jongen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef MPG het volgende:
Ik ga even een pilsje drinken en dan naar huis
Ik ben al wegquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar het is zo!![]()
Als ik iets vraag doen ze het altijd heel lievvv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |