Not a chance..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:48 schreef toma het volgende:
[..]
als jullie nou niks meer posten t/m dinsdag dan heb ik nog tijd
heerlijk, wat heb je in de aanbieding?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:00 schreef existenz het volgende:
Bier?
quote:The Phone rinkelt in 013
In maart zijn er opnames gemaakt in o.a. 013 voor het Tv-programma The Phone van de AVRO. Die afleveringen/beelden kun je op zondag 20 april om 21.45 uur op Nederland 3 zien. The Phone zet wekelijks het leven van twee mensen op zijn kop. Nietsvermoedend doen zij hun dagelijkse ding totdat ze, ergens in een stad, zomaar worden geconfronteerd met een onbeheerde rinkelende telefoon.
see u in my bed honeyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Tilburg #31: met toffe nieuwe OP en eigen waakhond
Oh iets te vroeg eh.
Wat te denken van dit gave avondje:quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:37 schreef toma het volgende:
Gaat er nog iemand iets doen dit weekend?
Vorige week was t zo druk hier rond dit tijd stipFB is zeker niet online?
quote:
Wedden dat je vanavond weer wel zin hebt!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef theKiD het volgende:
* theKiD zit er zwaar over te denken om vanavond lekker thuis te blijven![]()
*geen zin in iets*
Ik ga zometeen naar ver boven de sloten toequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Wedden dat je vanavond weer wel zin hebt!
Ok ik ga dus niet ver naar boven de sloten toe..quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar ver boven de sloten toeDus denk idd dak vanavond nie veel ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |