Vanavond oké?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef fraubitch het volgende:
ik heb koppijn =(
En mijn moeder heeft zich een splinternieuwe MacBook gekocht en nu ben ik ook nog jaloers =(aai me ik ben zielig
Vanaf welke leeftijd ben je een oud wijf?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef hetzusjevan het volgende:
De eerstvolgende ouwe tang die maar één kutwoord tegen mij zegt vandaag die duw ik een greppel in.
Serieus, ik moest maar 3 uurtjes werken. Hoeveel gezeik kan je hebben in drie uurtjes? :S Manmanman.. en ja ik ben dan iemand die haar hele humeur erdoor laat verpesten. Echt alles ging mis, tel daarbij een paar ouwe zeikwijven op die gewoon boos tegen je gaan doen terwijl je er alles aan doet om het op te lossen en het niet eens jouw schuld is.. BAH.
Zo. Is dat er ook weer even uit. Hoe was jullie ochtend/middag?
Oh, wat schattigquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef hetzusjevan het volgende:
De eerstvolgende ouwe tang die maar één kutwoord tegen mij zegt vandaag die duw ik een greppel in.
Serieus, ik moest maar 3 uurtjes werken. Hoeveel gezeik kan je hebben in drie uurtjes? :S Manmanman.. en ja ik ben dan iemand die haar hele humeur erdoor laat verpesten. Echt alles ging mis, tel daarbij een paar ouwe zeikwijven op die gewoon boos tegen je gaan doen terwijl je er alles aan doet om het op te lossen en het niet eens jouw schuld is.. BAH.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef fraubitch het volgende:
ik heb koppijn =(
En mijn moeder heeft zich een splinternieuwe MacBook gekocht en nu ben ik ook nog jaloers =(aai me ik ben zielig
Doe ik toch liever Clckwrksquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
JAJ
29 April Tilburg blert mee
Ik ben in elk geval weer van de partij
asjemenou ?quote:
aaaah okidokiquote:
je was toch waakhondquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef theKiD het volgende:
Gister in de boulevard geweest. Was gezellig. Met 2 collega's. En zometeen ga ik naar Berkel-Enschot op t fietske. kom ik weer langs me werk waar ik net vandaan kom![]()
Nog twee pagina's de tijd!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef toma het volgende:
ow shit ik zou de OP nog oppimpen
Maar heb volgende week pas tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |