Ik denk dat Amanda José wil ontwijken, vandaar dat ze beneden zit.quote:
Nee, serieus? Het is ook altijd wat met die TalpaMedia....quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
akveor ik wilde gelijk gaan stemmen maar hij is weg gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, serieus? Het is ook altijd wat met die TalpaMedia....
Mooi gemaakt....quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
De Kooi is weer dood?
Kwam deze tegen op VOL:
[ afbeelding ]
Muchas graciasquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Johnny, morgen heeft Amanda haar theorie-examen ...
Daar hoeft Brain zich toch geen zorgen over te maken? Hij is het gewend om daarheen te gaan, gemiddeld 1 keer per week. Die man moet ondertussen een goede kennis van hem zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 2 verstandskiezen eruit bij Breien
En een poll van Nowlivequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
de uitslag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie vult dat in dit kan nooit zo een groote bek tegen Palma en nog goedkeuren ook
[ afbeelding ]
Tsja dat blauwe broekje is er wel erg opzichtig ingeshoptquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Guuskeee het volgende:
onbegrijpelijk dat 'classy lieke' deze foto op dr hyves heeft staan, en 'm nog 'mooier' gesjopt heeft, omdat ze hem waarschijnlijk dus mooi vind....
[ afbeelding ]
Wat is er aan gesjopt dan? Ik heb er niet zoveel verstand van..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja dat blauwe broekje is er wel erg opzichtig ingeshopt
die witte streepjes van bovenaan uit dr hand alle kanten op, en de lens flare, oftewel de lichtere cirkels over haar heen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat is er aan gesjopt dan? Ik heb er niet zoveel verstand van..
Thanks. Is bij nader inzien ook wel heel duidelijk idd. Wat wil ze hiermee insinueren, een soort van aureool?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die witte streepjes van bovenaan uit dr hand alle kanten op, en de lens flare, oftewel de lichtere cirkels over haar heen.
hoezo? Ze zit tegen Brian aan te lullen. Nu gaat ze naar buiten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de theorie van Amanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |