LOLquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen...
Mijn keuze stond er niet bij:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik... je kunt geeneens een keuze vóór Palma maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Die keuzes zijn wederom nietszeggend en liggen veel te dicht bij elkaar.
whahahaha de mijne welquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen...
Mijn keuze stond er niet bij:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Amanda José wil ontwijken, vandaar dat ze beneden zit.quote:
Nee, serieus? Het is ook altijd wat met die TalpaMedia....quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
akveor ik wilde gelijk gaan stemmen maar hij is weg gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, serieus? Het is ook altijd wat met die TalpaMedia....
Mooi gemaakt....quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
De Kooi is weer dood?
Kwam deze tegen op VOL:
[ afbeelding ]
Muchas graciasquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Johnny, morgen heeft Amanda haar theorie-examen ...
Daar hoeft Brain zich toch geen zorgen over te maken? Hij is het gewend om daarheen te gaan, gemiddeld 1 keer per week. Die man moet ondertussen een goede kennis van hem zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 2 verstandskiezen eruit bij Breien
En een poll van Nowlivequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
de uitslag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie vult dat in dit kan nooit zo een groote bek tegen Palma en nog goedkeuren ook
[ afbeelding ]
Tsja dat blauwe broekje is er wel erg opzichtig ingeshoptquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Guuskeee het volgende:
onbegrijpelijk dat 'classy lieke' deze foto op dr hyves heeft staan, en 'm nog 'mooier' gesjopt heeft, omdat ze hem waarschijnlijk dus mooi vind....
[ afbeelding ]
Wat is er aan gesjopt dan? Ik heb er niet zoveel verstand van..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja dat blauwe broekje is er wel erg opzichtig ingeshopt
die witte streepjes van bovenaan uit dr hand alle kanten op, en de lens flare, oftewel de lichtere cirkels over haar heen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat is er aan gesjopt dan? Ik heb er niet zoveel verstand van..
Thanks. Is bij nader inzien ook wel heel duidelijk idd. Wat wil ze hiermee insinueren, een soort van aureool?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die witte streepjes van bovenaan uit dr hand alle kanten op, en de lens flare, oftewel de lichtere cirkels over haar heen.
hoezo? Ze zit tegen Brian aan te lullen. Nu gaat ze naar buiten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de theorie van Amanda?
De theorielessen, bedoel ik. Ze zat net toch verdiept in haar boeken? Oh wacht, vergeet ik helemaal die korte attentionspan van Amanda.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:49 schreef avonne het volgende:
hoezo? Ze zit tegen Brian aan te lullen. Nu gaat ze naar buiten.
Ik kreeg net nog mee dat ze 2 toetsen heeft gedaan, in de ene 3 fouten, de andere 6 fouten. Zegt Amanda dus hè?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:53 schreef Copycat het volgende:
De theorielessen, bedoel ik. Ze zat net toch verdiept in haar boeken? Oh wacht, vergeet ik helemaal die korte attentionspan van Amanda.
Maar niemand heeft meegekregen hoe ze het er bij het oefenen vanaf bracht? Dan zal het wel niet echt goed zijn geweest, anders had ze het van de daken geschreeuwd.
6 en 12 fouten dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog mee dat ze 2 toetsen heeft gedaan, in de ene 3 fouten, de andere 6 fouten. Zegt Amanda dus hè?
OMGquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Guuskeee het volgende:
en deze staat ook op lieke's hyves... spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de scheelste van he land???
[ afbeelding ]
Grappig en die vieze pisnicht gaat niet samenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een grappig gifje
haha dan kan je iemand echt gek maken ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 2 verstandskiezen eruit bij Breien
nee dat hebben ze juist niet gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
Zorgden De Broertjes toen ook niet voor ophef met een item waarin ze afdongen op een voor de camera pijpbeurt door een heel triest gevalletje van heroïnehoer?
Ik zie tal van carrièrekansen voor Lieke.
Volgens mij mag ze vaak theorieexamen doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog mee dat ze 2 toetsen heeft gedaan, in de ene 3 fouten, de andere 6 fouten. Zegt Amanda dus hè?
Het gekke is dat ze na de lagere school wel Havo advies heeft gehad. En ook naar de Havo gegaan is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda is blij dat ze makkelijk leert. Als ze geslaagd is voor haar theorie heeft ze weer een papiertje in handen, het zoveelste hoogtepunt in dat hok.
Zou Til vergeten zijn dat Amanda haar theorie voor de nagelstyliste cursus nog moet halen?
Nu gaat het weer over piemels en sex. MUTE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |