gelukkig heb ik daar echt geen last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Starr_003 het volgende:
OMG.. ik heb er net één dag opzitten...en ik sterf gewoon bijna van de honger.
Dit kun je toch geen 9 weken volhouden?!?!? Ik hoop echt dat dat gevoel snel weggaat..anders trek ik het niet![]()
Heyy jij bent dus gisteren ook begonnen, haha grappigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef Linda__ het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen. Anderhalf jaar geleden heb ik succesvol een paar zwangerschapskilo's weggebakkerd. De onsjes slopen toch langzaam er weer bij, en om de bovengrens niet al te ver te verleggen, ga ik nu toch weer even rigoureus doen. Eigenlijk is het voor mij voldoende om niet meer te snoepen, maar ik kan dat blijkbaar alleen aan het handje van Sonja.
Stand tot nu toe: 1 dag, - 0,8 kilodat zal wel voornamelijk vocht zijn
Doel: -4 kilo
De appel die staat bij de lunchquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Linda__ het volgende:
Ik háát sport. Nee dus. Ik had gisteren wel even honger, maar gisteravond ging het weer goed. Ik vind het avondeten ook best veel. Ik doe overigens niet strikt de avondmaaltijden van Sonja. Ik heb een groentenabonnement en moet dat dus een beetje inpassen. Mijn ervaring is echter dat porties wegen, en niet vet koken al heel effectief kan zijn.
Welke appel trouwens? Ik doe deze week nog via het oudste boekje (dat ik niet meer heb, maar het menu heb ik van internet geplukt). Volgende week doe ik 'zomerslank'.
't is wel lastig met fruit, appels/peren/kiwi's kan ik niet eten in de zomer. In combinatie met hooikoorts zorgen die voor allergische reacties. Mandarijnen it is!
Hmm..nou ik kan het niet vinden. Ik lees wel dat je je tussendoortje het beste voortijd kunt nemen (maar ik heb altijd geleerd om minimaal 3u voor het hardlopen niet meer te eten!) en dat je evt een sportdrankje kunt drinken. Maar als ik het daar mee moet redden....quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
wat betreft sporten schrijft sonja ook dat je bij intensief sport extra dingen kan en mag eten
wat moet je even kijken gewoon het boek verder bladeren
ik zal eens kijken of ik het kan vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:29 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hmm..nou ik kan het niet vinden. Ik lees wel dat je je tussendoortje het beste voortijd kunt nemen (maar ik heb altijd geleerd om minimaal 3u voor het hardlopen niet meer te eten!) en dat je evt een sportdrankje kunt drinken. Maar als ik het daar mee moet redden....
hihi dat kan ook ja!quote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben overgestapt op het SHEdieet
Sonja Bakker staat nu niet bekend om de beste eetstijl die je aan leertquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Siral het volgende:
Ik buts dit topic toch maar even op, ik wil ook gaan Sonja Bakkeren namelijk.
Niet omdat ik kiloooss hoef af te vallen, maar omdat ik graag op mijn ideale gewicht wil blijven, en wil weten wat ik beter kan doen qua mijn eet stijlIk ga al ongeveer 2/3 x in de week fitnessen, maar eten hoort er natuurlijk ook bij. Ik wil graag 5 kilo afvallen, en dan op dat gewicht blijven.
Nog mensen actief aan het sonja bakkeren hier?En met succes?
ok thanks voor de tipquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sonja Bakker staat nu niet bekend om de beste eetstijl die je aan leert
Er zijn veel topics hier in LIF die gezonde tips geven, kijk bijvoorbeeld eens in het Slank topic
Idd!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sonja Bakker staat nu niet bekend om de beste eetstijl die je aan leert
Er zijn veel topics hier in LIF die gezonde tips geven, kijk bijvoorbeeld eens in het Slank topic
Hmm ja ik moet zeggen, heb een aantal pdf's van Sonja Bakkers boeken, en je mag inderdaad niet echt veel eten...quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:21 schreef Tsunade het volgende:
Vooral lekker gaan sonja bakkeren idd, t mens heeft zelf anorexia,lijkt me DE aangewezen persoon om voedingstips van te krijgen idd![]()
Het verstoort je metabolisme voor de rest van je leven omdat je veel te weinig eet. Zodra je stopt kom je toch weer aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |