abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58071235
het wordt beter dus..(or, more likely: Cornetto beetje moe)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58071778
Krajicek stond 3-1* voor, nu *3-4 achter.
sig verwijderd door FA
pi_58071984
En 6-4 Cornet, wat een drama, nog geen wedstrijd gewonnen in 2008.
sig verwijderd door FA
pi_58074096
Kraaitje toch... waar ben je mee bezig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_58082297
Sinds Wimbledon is het gewoon ruk. 10 keer uitgeschakeld worden in de eerste ronde, dan ben je nog niet klaar voor de subtop. Laat staan voor de top.
pi_58162037
Krilenko in de finale:

De finale van het WTA-tennistoernooi in Estoril gaat tussen Maria Kirilenko en Iveta Benesova.

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58185475
Kirilenko wint Estoril.

De finale van Charleston is nu live op Eurosport (Serena - Zvonareva). Serena al een break voor.
sig verwijderd door FA
pi_58185580
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Kirilenko wint Estoril.
vanavond ff Eurosport kijken
pi_58187893
GSM Williams.

6-4 3-6 6-3.
pi_58304715
Spannende Fed-Cup halve finales coming up

Rusland
Kuznetsova
Chakvetadze
Zvonareva
Vesnina

Versus

Verenigde Staten
King
Rolle
Brengle
Huber

Die andere halve finale (China-Spanje) is ook al zo spannend. De Spaanse top vindt het niet de moeite om naar China af te reizen, zodat Llagostera Vives nu kopvrouw is
pi_58305255

5-0 Mother Russia.
pi_58306721
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:

5-0 Mother Russia.
Nou ja, in de dubbel zijn er nog mogelijkheden met Huber (en waarschijnlijk King), maar dat Rusland gaat winnen lijkt me duidelijk ja.
pi_58344266
Rusland speelt de finale (tegen Spanje). zal een makkie worden.

pi_58406316
Rusland is ook serieus overpowered in het tennis, zeker als die amerikanen echt werkelijk nooit hun sterkste spelers kunnen opstellen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58407925
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:44 schreef Norrage het volgende:
Rusland is ook serieus overpowered in het tennis, zeker als die amerikanen echt werkelijk nooit hun sterkste spelers kunnen opstellen
Servie doet in principe niet veel onder, met Jankovic en Ivanovic, maar die zitten volgend jaar nog in world group II
pi_58413743
Rybarikova geeft tijdens de warming up al op . Heb ik zelden gezien.
sig verwijderd door FA
pi_58428348
Baby Joy For Myskina

MOSCOW, Russia - Russian tennis pioneer Anastasia Myskina, who has been out of action on the Sony Ericsson WTA Tour for nearly a year now, became a first-time mother on Monday, April 28, 2008....

http://www.sonyericssonwt(...)ries/?ContentID=2222

Tempoe doeloe
pi_58488599
ALG is ook weer begonnen aan haar comeback, deze week gekwalificeerd voor de challenger van Zagreb. Ze schijnt de nodige kilo's kwijt te zijn

Date trouwens meteen de finale gehaald in Gifu, die ze nipt verloor van Tanasugarn. Ze won eerder wel van Nakamura (wta-78).
pi_58488949
Wat is eigenlijk de reden geweest dat ze zo ver is afgezakt? En niet zeggen de McDonalds Is ze serieus geblesseerd geweest?
pi_58489115
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:30 schreef eentwee het volgende:
Wat is eigenlijk de reden geweest dat ze zo ver is afgezakt? En niet zeggen de McDonalds Is ze serieus geblesseerd geweest?
Groenefeld? Mentale problemen, niet meer kunnen opbrengen om hard te trainen en altijd op voeding te moeten letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')