En hernoemd.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef Atreidez het volgende:
[Indycar] 2009 #3 Only Surfers Paradise left..
Kan deze hernoemd worden naar Indycar 2009?
Graag tussen de lijst van wedstrijden en de aankondiging van de volgende prono.quote:Deadline
Voor elke prono wordt een deadline geplaatst, dit is de starttijd van de wedstrijd. Als je na de start je prono plaatst wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.
Hij had van mij anders best open mogen blijven, maar bijna iedereen postte al in dat centrale topic over Argentinie - Nederland. Ik dacht, laten we het dan ter overzichtelijkheid ook maar zo houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dit slotje niet
Davis Cup Argentinië - Nederland vanaf a.s. vrijdag.
Moeten voetbal interlands ook centraal
Ja er wordt in het voetballen ook veel algemeen gepost over Nederland België. Als de wedstrijd er eenmaal is wordt er in het wedstrijd topic verder gepost.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij had van mij anders best open mogen blijven, maar bijna iedereen postte al in dat centrale topic over Argentinie - Nederland. Ik dacht, laten we het dan ter overzichtelijkheid ook maar zo houden.
Dit is SPT om te beginnen. VBL is in dit geval erg lastig te vergelijken omdat er soms wel in 20 verschillende topics over een wedstrijd wordt gesproken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja er wordt in het voetballen ook veel algemeen gepost over Nederland België. Als de wedstrijd er eenmaal is wordt er in het wedstrijd topic verder gepost.
- Er worden zoveel WR's geschaatst (nee ok, dit jaar niet)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje ?
Op het koningsnummer wordt een wereldrecord geschaatst.
Wereldrecord Shauny Davis op de 1500 meter.
Er werd een barriere overwonnen die historisch is.
Het wordt steeds moeilijker om een WR te schaatsen. Vooral op de 1500 meter waar het record al zo scherp stond. Vergelijk dat record met de 100 meter van Bolt. Dat topic bleef wel open.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Er worden zoveel WR's geschaatst (nee ok, dit jaar niet)
- Het is Shani
- Niet in het juiste filter
- 1.42 is geen barrière, maar gewoon een seconde, 1.40 en 1.50 zijn echte barrières.
Haha, je vergelijkt dit met een bizar WR in de OS-finale op het koningsnummer van de atletiek? Kan begrijpen dat je dan hier een topic voor opent, Bolt was wel 6 topics waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om een WR te schaatsen. Vooral op de 1500 meter waar het record al zo scherp stond. Vergelijk dat record met de 100 meter van Bolt. Dat topic bleef wel open.
Het is Shani idd. Die ene verkeerde U is dus reden om het topic te sluiten ?
Sorry van het filter ik rook shag. Plaats hem dan als mod in het juiste filter.
1.42. geen barriere ? In welke sportwereld leef jij ?
Nee dit is normaal om een wereldrecord te schaatsen een week voordat het er echt toe doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je vergelijkt dit met een bizar WR in de OS-finale op het koningsnummer van de atletiek? Kan begrijpen dat je dan hier een topic voor opent, Bolt was wel 6 topics waard.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dit is normaal om een wereldrecord te schaatsen een week voordat het er echt toe doet.
Dit is het koningsnummer van het schaatsen. Dat jij daar geen feeling mee hebt geeft je nog niet het recht het te baggataliseren
Als ik SPT mod zou zijn had ik zelf een topic geopend over het EK-Atletiek.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:23 schreef Remzz het volgende:
Wat maakt het ook uit, topic is na een dag of 2 weer gezakt en niemand heeft er last van. Bovendien is in SPT natuurlijk al genoeg centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |