Dank jequote:Op maandag 7 april 2008 13:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, dat ken ik, Duitsers gingen ook vaak Engels praten als ik Duits wilde praten. In Spanje doen ze dat niet want hier spreken ze gewoon geen Engels haha. En ik snap wat je bedoelt, ik vond het soms ook wel een belediging voor mijn Duits.
vind het wel supertof dat je gewoon Zweeds kan, zoveel Nederlanders zullen er niet zijn die dat kunnen
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd leuk tijdens sollicitaties.. "Ik las dat je Zweeds spreekt"
quote:Op maandag 7 april 2008 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Lekker wel, weer op maandag vrij.
whehehequote:Op maandag 7 april 2008 13:46 schreef Leinonlein het volgende:
Hey hoi, welke mafkees heeft er een rickroll van de link naar de OP gemaakt?![]()
Zoals TT zei: ik ben even pauze houden!
quote:Op maandag 7 april 2008 13:46 schreef Leinonlein het volgende:
Hey hoi, welke mafkees heeft er een rickroll van de link naar de OP gemaakt?![]()
En Duitsquote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.
Etc!!quote:
Een Engelse die ik tijdens mijn studie in Zweden ontmoette, stond versteld dat wij verschillende 3 talen kregen op school.quote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.
3 talen, ik kreeg er eerst 5 (Nederlands, Fries, Engels, Frans, Duits).quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Engelse die ik tijdens mijn studie in Zweden ontmoette, stond versteld dat wij verschillende 3 talen kregen op school.
He bah, hoe lang moet je nog dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
momenteel ziekverder: ik ben zat van school
wil gewoon aan het werk maar dat kan nog niet
Eigenlijk 3 moderne vreemde talen, maar hoe moet ik de lessen Fries dan zien? Wat daar ben ik altijd wel benieuwd naar geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
3 talen, ik kreeg er eerst 5 (Nederlands, Fries, Engels, Frans, Duits).
na dit jaar nog een jaarquote:
Nog verder studeren, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit net ff te surfen op het net om te kijken wat ik hierna nu wil studeren
En of ik deeltijd of gewoon voltijd wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |