abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57901679
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

en hem 2 jaar later met verlies terug te kopen.
Verlies? Hij is alleen maar gegroeid hoor.
pi_57901710
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Verlies? Hij is alleen maar gegroeid hoor.
Je gooit alleen wel 2,5 miljoen in een putje. Je had m ook 2 jaar kunnen verhuren aan Groningen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:34:54 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57901723
Hmm, nu lees ik weer dat Ajax 22 miljoen euro wil hebben voor Huntelaar. In de Engelse pers zie je overal 25 miljoen POND (31+ miljoen euro) voorbij komen.
Mag toch hopen dat Ajax meer vangt dan 30. Een spits die zoveel scoort moet je de absolute hoofdprijs voor vangen.
Laat Chelsea, Real en ManU maar flink opbieden. .
-
pi_57901729
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
Ja Lindgren is inderdaad net wat ouder, 2 maanden en 13 dagen
Tering zeg, ben je mongool ofzo? Maduro is (voor een talent) al op relatief late leeftijd weggegaan. Lindgren is net wat ouder en komt net pas bij Ajax, zal daar nog wel even blijven. Hij moet zich immers nog helemaal in de kijker spelen bij clubs die 10 miljoen of meer kunnen betalen. Die hebben hem echt niet bij Groningen gezien. En tegen die tijd is hij transfervrij of heeft ie verlengd nou in het laatste geval lijkt 10 miljoen me helemaal uitgesloten. Daarnaast is hij wel een aardige speler, maar geen speler waar je niet om heen kunt. Je kunt hem rustig op de bank zetten hij zal niet gaan mokken en de kantjes er van af lopen. Nee 10 miljoen zie ik hem niet opleveren.

Maargoed het kan gek lopen in de voetballerij, als je enkele jaren geleden over Maduro had gezegd dat hij voor slechts 3 miljoen naar spanje zou gaan om met Koeman degradatie voetbal te gaan spelen had ook iedereen je voor gek verklaard.
pi_57901803
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:34 schreef toma het volgende:

[..]

Je gooit alleen wel 2,5 miljoen in een putje. Je had m ook 2 jaar kunnen verhuren aan Groningen.
Dat is altijd makkelijk praten achteraf natuurlijk. Lindgren was toen niet goed genoeg en dan is het simpel zat. Wegwezen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:42:46 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57901831
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij moet zich immers nog helemaal in de kijker spelen bij clubs die 10 miljoen of meer kunnen betalen. Die hebben hem echt niet bij Groningen gezien.

Ik denk inderdaad dat een club als Fiorentina alleen maar puur voor Silva op de tribune heeft gezeten
pi_57901839
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, nu lees ik weer dat Ajax 22 miljoen euro wil hebben voor Huntelaar. In de Engelse pers zie je overal 25 miljoen POND (31+ miljoen euro) voorbij komen.
Mag toch hopen dat Ajax meer vangt dan 30. Een spits die zoveel scoort moet je de absolute hoofdprijs voor vangen.
Laat Chelsea, Real en ManU maar flink opbieden. .
Ajax kennende vragen en krijgen ze wel de volle pond. Maar wat maakt het uit als je het toch niet uitgeeft.
pi_57901852
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef toma het volgende:

[..]

Ajax kennende vragen en krijgen ze wel de volle pond. Maar wat maakt het uit als je het toch niet uitgeeft.
Van Basten zal inderdaad niet investeren
pi_57901864
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef toma het volgende:

[..]

Bassie gaat dat geld wel goed gebruiken hoor, let maar op.
pi_57901870
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:42 schreef Prosac het volgende:

Ik denk inderdaad dat een club als Fiorentina alleen maar puur voor Silva op de tribune heeft gezeten
Nou een enkele uitzondering daargelaten dan misschien. Maar dan nog... Op basis van wat wedstrijdjes bij Fc Groningen (met alle respect) zal echt geen enkele club 10 miljoen voor hem neerleggen. Hij zal zich echt nog moeten bewijzen bij Ajax op het hoogste (Nederlandse) niveau.
pi_57901877
ik hoop het maar.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:46:42 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57901881
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bassie gaat dat geld wel goed gebruiken hoor, let maar op.
Wat zei defour nog ?
pi_57901889
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat zei defour nog ?
Hij vond het niet kunnen dat feyenoorders steeds in Ajax topics posten.
pi_57901891
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Van Basten zal inderdaad niet investeren
Die koopt Poepon terug
pi_57901909
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die koopt Poepon terug
Als ie over 2 jaar voor 2.5 miljoen terug komt en hij wordt basisspeler heb ik er geen problemen mee.
pi_57901984
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat zei defour nog ?

-Hij staat niet te springen om naar de Olympische spelen te gaan, liever speelt hij vCL met Standard.
-Dat hij zo'n goede band heeft met Luciano D'Onofrio en zonder probleem nog een jaar voor Standard wil blijven spelen.
-Dat hij absoluut niet kan koppen.

Dat was het zo'n beetje, niks over Ajax iig...
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:02:33 #177
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57902082
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

-Hij staat niet te springen om naar de Olympische spelen te gaan, liever speelt hij vCL met Standard.
-Dat hij zo'n goede band heeft met Luciano D'Onofrio en zonder probleem nog een jaar voor Standard wil blijven spelen.
-Dat hij absoluut niet kan koppen.

Dat was het zo'n beetje, niks over Ajax iig...
Die blijft nog wel dus
pi_57902102
Dat Defour niet kan koppen ziet iederen wel hehe.
pi_57902121
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij vond het niet kunnen dat feyenoorders steeds in Ajax topics posten.
pi_57902822
Column: Ajax te vaak op cruciale momenten de klos 7 april 2008 - door columnist Omid Kahali

Het is zondag 25 februari 2007. Het altijd beladen duel tussen AZ en Ajax staat op het menu. Het gedenkwaardige duel zou zeer ten onrechte in een 1-1 gelijkspel eindigen. Iedereen ziet Demy de Zeeuw in de zeventigste minuut van de wedstrijd een grove overtreding maken op Ajax-doelman Maarten Stekelenburg.

Tot verbazing van heel voetballend Nederland kent Jan Wegereef een zuivere goal toe. Een beslissing die Ajax uiteindelijk vele miljoenen Champions League euro's heeft gekost. Immers, Ajax had anders de zege gepakt en dan waren de Amsterdammers met die verloren punten kampioen geworden, wat directe plaatsing voor de Champions League zou betekenen.

Bij dit moment kun je het puntenverlies volledig aan de scheidsrechter wijten. Men zegt wel dat scheidsrechters ook maar mensen zijn, maar iedere burger wordt bij een baan afgerekend op de fouten. Daarnaast had de arbiter van de F-pupillen ook wel kunnen waarnemen dat dit een aanslag was. Men zegt ook altijd: aan het einde van 34 duels heb je altijd een keer de scheidsrechter mee en een keer de scheidsrechter tegen gehad. Nou, ik durf te stellen dat Ajax geen enkele keer voordeel heeft gekend in dat seizoen. Ajax kreeg op cruciale momenten geen enkele gift van de scheidsrechter.

Jack van Hulten Twee weken geleden was het weer eens zover. Het duel tussen FC Twente en Ajax stond op het programma. Twente strijdt nog volop voor de play-offs, terwijl Ajax vecht voor zijn laatste titelkansen. Het zou een eenzijdig duel worden waarin Twente een stuk beter speelde dan Ajax. Echter hield Ajax het op 1-1 en ging het vol op de aanval spelen. Drie minuten voor tijd maakt Sander Boschker een grove overtreding op Luis Suárez.

Nu weten we allemaal dat de Uruguayaan in het begin van het jaar veelvuldig ging liggen, maar dit was weer voor iedereen heel erg duidelijk. Heel Nederland kon zien dat Jack van Hulten te allen tijde een strafschop had moeten geven. Het is voor hem te hopen dat PSV met minimaal vier punten verschil kampioen wordt, anders heeft Van Hulten op zijn geweten wat Jan Wegereef vorig seizoen op zijn geweten heeft gehad.

We gaan naar 10 februari 2008, het duel tussen Roda JC en Ajax. Het is 1-0 voor Roda JC en Jan-Paul Saeijs maakt overduidelijk hands voor de ogen van de Belgische scheidsrechter. De scheidsrechter geeft wederom geen strafschop en het blijft 1-0. Even verderop in het duel staat het 1-1 en mag Bruno Silva een vrije trap nemen, die er wonderschoon ingaat. Tot verbazing van alles en iedereen wordt ook die treffer afgekeurd. Ajax zou het duel uiteindelijk verliezen omdat het maar bleef aandringen en risico's nemen om voor de winst te gaan. Had het 1-2 gestaan, dan had Ajax niet zo risicovol hoeven spelen en had de ploeg van trainer Adrie Koster wellicht het duel gewonnen.

Even verder graven dit seizoen, kom ik bij het duel tussen Excelsior en Ajax. Ajax speelt uiterst belabberd en staat 2-1 achter tegen het nietige Excelsior. Drie minuten voor tijd wordt onder de ogen van de scheidsrechter Suárez neergehaald. Wederom ziet heel Nederland Ajax een strafschop en een punt ontnomen worden. Ook dit seizoen heb ik helaas voor Ajax geen beslissing van de scheidsrechter kunnen vinden die Ajax onterecht punten opleverde. Wat mij betreft klopt er dus ook niks van dat men elk jaar wat mee krijgt en wat tegen krijgt.

Ik heb ook even een aantal merkwaardige feiten van PSV gevonden. Bij het duel tussen PSV en Excelsior dit seizoen staat het 1-1 in de laatste minuut. Excelsior valt half aan op de helft van PSV en de rechtsbuiten wordt neergehaald. Gek genoeg mag het spel verder en scoort PSV uit die aanval de 2-1. Afgelopen zondag is het PSV - Heracles. Lakic maakt een loepzuivere treffer die de 0-1 oplevert, maar ook deze treffer werd geannuleerd. Daarbij komt kijken dat het aantal penalty's dat PSV gekregen heeft dit seizoen noemenswaardig veel te noemen is.

Ik wil benadrukken dat ik hiermee niet wil aangeven dat wij in deze duels op basis van het voetbal verdienden te winnen. Ik wil met deze column alleen duidelijk maken dat als Ajax volgens de voetbalregels behandeld was dit seizoen, de club minimaal zes punten meer had gehad dan het huidige puntentotaal. Laat het nou zo zijn dat Ajax vijf punten achter staat met nog twee duels te spelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')