Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?quote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef Houniet het volgende:
Tegen Heracles met DANCE4LIFE op het shirt.
Dat is een idee van ABN AMROquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?
De goeie aankopen zijn dan allemaal bekende en dure spelers als Huntelaar, Suarez, Davids, Stam, Perez en Silva. Een TD met een beetje connecties kan ook jonge talentjes kopen voor een appel en een ei die hetzelfde brengen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Ruiseart het volgende:
Hij heeft enkele goede en zeer goede aankopen gedaan, staan alleen zoveel mislukkingen tegenover. En de goede aankopen staan niet in verhouding tot het aantal topspelers dat hij verkocht heeft.
Wat ook opvalt is dat de goede spelers die hij gehaald heeft allemaal voor veel poen gehaald zijn terwijl hij ze een jaartje eerder vaak voor een appel en een ei had kunnen krijgen.
mijn gevoel zegt dat PSV zondag tegen Twente de boot in gaat. Ze de week erop gelijkspelen tegen Vitesse en wij niet winnen van Heracles.quote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat PSV komende zondag gaat verliezen van Twente.
En in de laatste wedstrijd word Ajax onverwachts kampioen omdat PSV gelijk speelt.
Net zo onverwachts dat PSV vorig jaar kampioen werd, worden wij dat dit jaar.
DANCE4LIFE? Damn, zo'n shirtje moest ik eigenlijk moeten kunnen krijgen voor op m'n werkquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?
Tjah dat is allemaal achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld koop je een talent die het niet waar maakt. Suaréz en Huntelaar hadden ook verkeerd kunnen gaan voor zoveel geld maar nu verkoop je ze voor het driedubbelequote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Neem nou bijv. Lucas van Liverpool. Die stond in de belangstelling van Ajax, maar van Geel vond dat het prijskaartje te hoog was voor een speler die nog niet zo veel had laten zien. Nu hij bij Liverpool rondloopt is ie inmiddels 5 keer zoveel waard.
Waar het om gaat is dat er te weinig onbekende talenten worden gekocht. Als je geen risico wil nemen kun je beter geen TD worden. Sulejmani had ie een tijdje terug ook voor 7 ton kunnen kopen ipv 10 miljoen nu. Dat is gewoon een tekortkoming van v. Geel.quote:Op maandag 7 april 2008 15:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tjah dat is allemaal achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld koop je een talent die het niet waar maakt. Suaréz en Huntelaar hadden ook verkeerd kunnen gaan voor zoveel geld maar nu verkoop je ze voor het driedubbele
Twente speelde erg slecht tegen Excelsior, nee, die zie ik niet winnen van PSV.quote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat PSV komende zondag gaat verliezen van Twente.
En in de laatste wedstrijd word Ajax onverwachts kampioen omdat PSV gelijk speelt.
Net zo onverwachts dat PSV vorig jaar kampioen werd, worden wij dat dit jaar.
Precies, en 7 ton is 1 maand rente met al het geld wat wij op de bank hebben staanquote:Op maandag 7 april 2008 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er te weinig onbekende talenten worden gekocht. Als je geen risico wil nemen kun je beter geen TD worden. Sulejmani had ie een tijdje terug ook voor 7 ton kunnen kopen ipv 10 miljoen nu. Dat is gewoon een tekortkoming van v. Geel.
Wat een kut gevoelquote:Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef toma het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt dat PSV zondag tegen Twente de boot in gaat. Ze de week erop gelijkspelen tegen Vitesse en wij niet winnen van Heracles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |