quote:Op maandag 7 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Hier een willekeurig artikel van Telegraaf.nl en ik denk ik post het gewoon ff, er zal vast wel iemand zijn die er wat aan heeft
quote:Op maandag 7 april 2008 13:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me opzich een handig lijstje toch?
TS zitten er bij de photo en image programma's ook photoshop schtige toepassingen en welke daarvan bevald het best?
Bevaldquote:Op maandag 7 april 2008 13:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me opzich een handig lijstje toch?
TS zitten er bij de photo en image programma's ook photoshop schtige toepassingen en welke daarvan bevald het best?
Waarom zou je dan GIMP gebruiken als je net zo eenvoudig Photoshop binnen kan trekken?quote:Op maandag 7 april 2008 13:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, GIMP is photoshop achtig. Maar natuurlijk een stuk minder uitgebreid.
Welk deel van "gratis software" snap je niet?quote:Op maandag 7 april 2008 14:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom zou je dan GIMP gebruiken als je net zo eenvoudig Photoshop binnen kan trekken?
Zijn definitie is ook nog steeds "gratis"quote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welk deel van "gratis software" snap je niet?
Als je onder gratis verstaat: "alles waar je niet voor betaalt", in plaats van "alles waar je niet voor hoeft te betalen", dan is Photoshop inderdaad gratis ja.quote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn definitie is ook nog steeds "gratis"
Dan zou dit topic ook al vol zijn voor de TS zijn hele lijst gepost kon hebbenquote:Op maandag 7 april 2008 14:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je onder gratis verstaat: "alles waar je niet voor betaalt", in plaats van "alles waar je niet voor hoeft te betalen", dan is Photoshop inderdaad gratis ja.
Nou... een stuk minder uitgebreid vind ik overdreven. Ja, uiteraard is het minder uitgebreid maar het zijn echt geen cruciale dingen, voor normale tot behoorlijk gevordere taken merk je hier niks van.quote:Op maandag 7 april 2008 13:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, GIMP is photoshop achtig. Maar natuurlijk een stuk minder uitgebreid.
ternzij je een klein bedrijf hebt (2 a 3 man) en je dus geen licensie a 1000 euro kan/wil aanschaffen..quote:Op maandag 7 april 2008 15:06 schreef EvilMarc het volgende:
Photoshop is beter dan Gimp, en als je gewoon windows of osx runt moet je photoshop downloaden en niet zeiken
Dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, of hij een gratis programma gebruikt, of een niet-gratis programma downloadt en illegaal gebruikt. Het laatste doe ik zelf ook. Maar kom niet met domme vragen aanzetten van "Waarom Gimp gebruiken als je ook Photoshop kan downloaden?".quote:Op maandag 7 april 2008 15:06 schreef EvilMarc het volgende:
Photoshop is beter dan Gimp, en als je gewoon windows of osx runt moet je photoshop downloaden en niet zeiken
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 7 april 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar kom niet met domme vragen aanzetten van "Waarom Gimp gebruiken als je ook Photoshop kan downloaden?".
Typisch antwoord van iemand die veel domme vragen steltquote:Op maandag 7 april 2008 18:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
En ik heb nog steeds geen antwoord op deze vraag gehad.![]()
Ga jij eerst maar eens een cursus Nederlands downloaden, in plaats van Photoshop, en probeer daarna een gevoel voor humor te onwikkelenquote:Op maandag 7 april 2008 18:34 schreef slacker_nl het volgende:
Das een dom antwoord.
Want ik heb nog geen plezie gezien toen ik Photoshop ging gebruiken ookal heb ik er niet voor betaald. Als het illegaal is moeten ze met vervolgen!
Wat is er illegaal aan het aanklikken van een torrentje?quote:Op maandag 7 april 2008 18:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Typisch antwoord van iemand die veel domme vragen stelt
Maar als je dan perse antwoord wil hebben: Misschien omdat het illegaal is om gratis gebruik te maken van Photoshop, terwijl het niet illegaal is om gratis gebruik te maken van Gimp?
Niets. Maar het gebruik maken van betaalde software door middel van een hack of illegale licensie is wél illegaal.quote:Op maandag 7 april 200818:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er illegaal aan het aanklikken van een torrentje?![]()
Bovendien betaal ik niet voor niets dik voor m'n snelle adsl-lijn, daar wil ik dan ook het optimale uithalen.
Als je slim gaat doen, zorg dan wel dat je weet waar je over praatquote:Op maandag 7 april 2008 18:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er illegaal aan het aanklikken van een torrentje?![]()
Bovendien betaal ik niet voor niets dik voor m'n snelle adsl-lijn, daar wil ik dan ook het optimale uithalen.
Laat jij je nou niet opnaaien door anderen..quote:Op maandag 7 april 2008 18:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens een cursus Nederlands downloaden, in plaats van Photoshop, en probeer daarna een gevoel voor humor te onwikkelen
Doe jij dan eens niet zo "grappig" met je kloon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:22 schreef slakkie het volgende:
[..]
Laat jij je nou niet opnaaien door anderen..
Deze bijvoorbeeld?:quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef fruityloop het volgende:
Een mooie lijst, maar ik mis eigenlijk nog een item genaamd "Audio [Codecs]:"
- knip -
Misschien zouden die er nog bij kunnen?
Hmm, het concept is inderdaad leuk, maar ik kan zo niet 123 vinden welke codecs er allemaal in zitten, ben ik toch wat huiverig voor..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld?:
Combined Community Codec Pack
zucht. vanaf de pagina waar naar gelinkt is hoef je maar zo'n 3 of 4 keer op je linkermuisknop te drukken om bij het lijstje van supported formats te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hmm, het concept is inderdaad leuk, maar ik kan zo niet 123 vinden welke codecs er allemaal in zitten, ben ik toch wat huiverig voor..
Oh het zal er vast ook wel staan, maar dat is toch wel een fundamenteel iets lijkt me, waar veel mensen hun keuze tot downloaden op baseren, en iets wat dus met 1 a max 2 klikken te vinden moet wezen naar mijn idee. Echt intuitief is het nou niet echt in mijn beleving.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef thedude0 het volgende:
[..]
zucht. vanaf de pagina waar naar gelinkt is hoef je maar zo'n 3 of 4 keer op je linkermuisknop te drukken om bij het lijstje van supported formats te komen.
Dat is echt een non-argument. Met één klik kom je terecht in een heuse Wiki waar alles in staat wat je maar zou willen weten, inclusief een lijst met supported formats.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Oh het zal er vast ook wel staan, maar dat is toch wel een fundamenteel iets lijkt me, waar veel mensen hun keuze tot downloaden op baseren, en iets wat dus met 1 a max 2 klikken te vinden moet wezen naar mijn idee. Echt intuitief is het nou niet echt in mijn beleving.
Dat die lijst er is lijkt me logisch, ik heb het over hoé je er bij zou moeten komen, en ik blijf van mening dat het onnodig puzzelen is, mi hoort er een directe link naar zoiets te staan op de frontpage, die desnoods naar die wiki verwijst.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is echt een non-argument. Met één klik kom je terecht in een heuse Wiki waar alles in staat wat je maar zou willen weten, inclusief een lijst met supported formats.
Geloof het of niet, zoiets is er al jaren, onder de titel Windows XP Musthaves. Daarom is dit topic ook redelijk overbodig. Misschien is het handiger als hier alleen aanvullingen voor de Wiki worden aangedragen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:09 schreef its_me_ het volgende:
Gaat TS (of iemand anders) ook een overzichtelijke Wiki aanmaken met al deze gratis software programma's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |