Zeker omdat je als beginner nou niet meteen de mooiste muziek uit je versterker tovert.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind 30x best veel voor de gemiddelde slaapkamergitarist. Ik heb zelf een 15W marshall-versterkertje en die brult al het hele huis bij elkaar.
Als de 20x min-of-meer dezelfde functies heeft, maar een behoorlijk stuk goedkoper is, zou ik zeker voor de 20x gaan.
Dank je wel.Toch wel iets om rekening mee te houden. En die koptelefoon komt er ook zeker, vooral als ik laat klaar ben met werken en ik wil nog even oefenen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind 30x best veel voor de gemiddelde slaapkamergitarist. Ik heb zelf een 15W marshall-versterkertje en die brult al het hele huis bij elkaar.
Als de 20x min-of-meer dezelfde functies heeft, maar een behoorlijk stuk goedkoper is, zou ik zeker voor de 20x gaan.
Daarom heb ik ook een 160W versterker hier in mijn appartementjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
Dankies. Snap nu eigenlijk ook een beetje hoe die tabs werken met al die extra info ("h" "p" "/" enzo).quote:
Gotta love tabs.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dankies. Snap nu eigenlijk ook een beetje hoe die tabs werken met al die extra info ("h" "p" "/" enzo).
Lukt mij niet, ik speel eigenlijk alleen maar van papierquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef GoodGawd het volgende:
Naspelen is leuker vind ik. Ik onthoud het dan ook beter, naspelen van iemand die dus gewoon voorspeeld, op youtube bv. En het is leuker
http://www.vanderbilly.com/ heeft dat soort lessen. Ze gebruiken zelfs helemaal geen tabs.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef GoodGawd het volgende:
Naspelen is leuker vind ik. Ik onthoud het dan ook beter, naspelen van iemand die dus gewoon voorspeeld, op youtube bv. En het is leuker
ik zie meestal een leuk filmpje, zoek de tabs, en geef het opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lukt mij niet, ik speel eigenlijk alleen maar van papier
Oefening baart kunst. Begin met vader jacob ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lukt mij niet, ik speel eigenlijk alleen maar van papier
Ik kan ondertussen wel een beetje spelen, maar van iemand afkijken vind ik gewoon super moeilijk. Accoorden op papier en tabs lukken me wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Begin met vader jacob ofzoHet komt vanzelf, eerst losse noten dan combinatie van noten, dan hele akkoorden en dan snelle numers.
Precies, sowieso bij die filmpjes vind ik het vrij moeilijk om te volgen waar ze hun vingers precies zetten, als ze niet precies aangeven welke snaren en frets ze spelen. Aan de andere kant zijn die filmpjes wel weer handig omdat je dan de overgangen kunt zien. Dat je zeg maar een beetje weet hoe je 't speelt.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen wel een beetje spelen, maar van iemand afkijken vind ik gewoon super moeilijk. Accoorden op papier en tabs lukken me wel.
Dat moet je dan ook op gehoor doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, sowieso bij die filmpjes vind ik het vrij moeilijk om te volgen waar ze hun vingers precies zetten, als ze niet precies aangeven welke snaren en frets ze spelen.
Losse noten op gehoor lukt nog wel maar akkoorden...geen idee. Nooit geoefend eigenlijk.quote:
oh, ik niet hoor...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
I guess so.Maar ik bedoel echt alleen op geluid werkend, dus zonder beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |