Oh, sorry..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
Zou je die toffe paint wat nader kunnen verklaren? Ik snap niet waar ik naar kijk namelijk...
Dat kan ik dus echt niet, heb echt veel kleinere vingers dan jij...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
Zo doe ik de a-vorm (hij is iets te overdreven, om het wat duidelijker zichtbaar te maken):
[ afbeelding ]
En zo doe ik de e-vorm als ik niet van en naar de a-vorm hoef te schakelen (de foto is via een spiegel genomen, dus vandaar de witte vlekjes):
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de gebruikelijke vorm, maar de vorm met twee vingers pak je een stuk vlugger. En je houdt je pink over om nog wat mee te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef Moozze het volgende:
De 'A' vormen speel ik echt niet met 2 vingers hoor! Gewoon een barre leggen en dan 3 overige vingers gebruiken voor de A...
Hmmm, ik zou niet weten wat ik nog wil doen met mijn pink... Maar ik zal het maar eens proberen denk ik...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is dan ook de gebruikelijke vorm, maar de vorm met twee vingers pak je een stuk vlugger. En je houdt je pink over om nog wat mee te doen.
Met een barré gebruik ik mijn pink en ringvinger voor die drie onderste snaren. Zo zet ik ook de A trouwens.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt al zo vaak geprobeerd, maar die houding is voor mijn hand toch echt onmogelijk...
D7sus4, bijvoorbeeld (x57788). Speel hem als een normale D, maar dan met de pink op de e- en b-snaar, 8e fret.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou niet weten wat ik nog wil doen met mijn pink... Maar ik zal het maar eens proberen denk ik...
Dan breek ik twee vingers schat ik zo in...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
D7sus4, bijvoorbeeld (x57788). Speel hem als een normale D, maar dan met de pink op de e- en b-snaar, 8e fret.
Ik snap het niet meerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:50 schreef Jordy-B het volgende:
Een normale D barré, natuurlijk... (dus x57775)
Jeuj, succes!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Yay, net mijn verjaardag en wat boekjes gehad om te oefenen.May the eelt be with you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:01 schreef GoodGawd het volgende:
Ja zeer mooie set!De LP is 449 euro en de de cube 219 euro bij de Rock Palace. Hoeveel geld ben ik ongeveer kwijt aan accessoires en wat moet ik allemaal hebben? (zoals een gitaarkabel enz.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom begin je met zo'n dure set?
Moet je niet eerst even kijken of je het wel echt leuk vind?
30W kan prima toch? Je zal niet gelijk het plafond eraf spelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
30W is best wel veel voor een oefenversterker...
Die Roland Cube is een kwaliteits ding.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
30W is best wel veel voor een oefenversterker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |