Laat ik het anders stellen: Hoe kom je in hemelsnaam op het 'merk' Dizzy als je tig andere keuze's hebt?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
Je kunt er flauw over doen wat je wilt hoor... maar onbekend maakt gewoon onbemind.
Ik heb in die buurt gewoond.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen: Hoe kom je in hemelsnaam op het 'merk' Dizzy als je tig andere keuze's hebt?
Ow jawel, maar als je niet op een 11e kunt komen, zo vlak voor het eten...quote:Je had niet zoiets van 'Dat zal die MM vast niet goed rekenen' of zo...?
Nu je het zegt, die had Giel gisteren wel...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef cafca het volgende:
En dan vergeten ze gewoon met z'n allen the Smiths
R.E.M. - Accelerate?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb vandaag sinds jaren weer een nieuwe laatste cd in mijn cd-kast. Wie raad er even welke dat is?
Nee, maar Zeromancer is wel tot vandaag de laatste geweest (ZZYXZ ofzo, die was nieuwer). Volgens mij is de gevraagde bij de meeste platenzaken ook de laatste in de rijquote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeromancer - Eurotrash?
En de titel?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
zZz dan maar?
Het zal toch niet Mescalero van ZZ Top zijn: is een paar jaar oud, maar nog steeds hun laatste?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar Zeromancer is wel tot vandaag de laatste geweest (ZZYXZ ofzo, die was nieuwer). Volgens mij is de gevraagde bij de meeste platenzaken ook de laatste in de rij
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef Burnett het volgende:
zz en de maskers - dracula
Da's niet Nico Haak, da's Don van Vlietquote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Wist niet dat hij Boxy Foxtrot samen met Nico Haak had gedaan...
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:44 schreef Berkery het volgende:
Als rechts Badfinger is dan is de link zeker en vast 'Without you'
Nee, maar warm, het betreft twee verschillende covers, daar zit weer een link tussen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef schaap001 het volgende:
Ze doen allebei dezelfde cover (is een gok: zal wel niet Easy zijn...) ?
In de zin van een zeiknummer dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef Berkery het volgende:![]()
Je moet meer denken in de richting van het nummer uit de vorige vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |