er is toch wel bier bij hequote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hier verder met de actie:
Help Ursel naar 1!
Ik ga nu een benefiet eet actie doen in onze kantine.
Jij ook. Dit is al je tweede nutteloze post in dit topicquote:
Het is een feit. Dat jij het kwalificeerd als nutteloos staat daar los van.quote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ook. Dit is al je tweede nutteloze post in dit topic![]()
![]()
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topicquote:
Ben jij in het vorige topic geweest dan??quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topic
lufjesquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben jij in het vorige topic geweest dan??![]()
jij denkt dat het een one man show aan het worden is zekerquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben jij in het vorige topic geweest dan??![]()
Dat is pas vanmiddag, nu was het puur bodempje leggenquote:
Ik moest zo hard lachen dat ik er gewoon niet op kon reagerenquote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topic
Je mag dan wel een naam-topic hebben, ik heb een eigen actie..quote:Op maandag 7 april 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij denkt dat het een one man show aan het worden is zeker
ik heb heel de grap gemist denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
De lunch was een groot succesquote:Op maandag 7 april 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag dan wel een naam-topic hebben, ik heb een eigen actie..
quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
ow ow ow > maak jullie worst maar nat, ik ben begonnen met het organiseren van een briljant tuinfeest aankomende zomer ivm nieuwe woning![]()
nu bezig met onderhandelen over het mogelijke optreden van een super - geile (en ook redelijk goede) meidenband!!![]()
www.six-senses.nl
nieuwe woningquote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
ow ow ow > maak jullie worst maar nat, ik ben begonnen met het organiseren van een briljant tuinfeest aankomende zomer ivm nieuwe woning![]()
nu bezig met onderhandelen over het mogelijke optreden van een super - geile (en ook redelijk goede) meidenband!!![]()
www.six-senses.nl
quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
een vriend van me heeft een woonboerderij gekocht in Ens, daar gaan we samen wonen en verstokte vrijgezellen worden> althans na het optreden van six senses
![]()
ik ga in juni over, feest wordt gegeven in juli/augustus en het wordt echt een briljant zuip/tuin feest![]()
en er is een rijtje BoF-ers wat ik die avond verwacht, no matter what
das de bedoeling ook!!quote:Op maandag 7 april 2008 13:23 schreef staticdata het volgende:
Gefeliciteerd
op die woonboerderij kan je ook goed poolse vrouwtje exploiteren
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!quote:Op maandag 7 april 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
Oe.. Ens.. dat is vlak bij het ketelmeer..
Kunnen we op jacht gaan naar ketelhaaien..
quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!
quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!
ik ben dan helemaal niet jarig hoor. weet je dat nou nog nietquote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige weekend wat ik echt niet ga halen is 15/16 augustus. Dan zijn ik enjarig. Voor de rest maak ik gewoon vrij
Sorryquote:Op maandag 7 april 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
ik ben dan helemaal niet jarig hoor. weet je dat nou nog niet
noted!quote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige weekend wat ik echt niet ga halen is 15/16 augustus. Dan zijn ik enjarig. Voor de rest maak ik gewoon vrij
Ik moest ff op adem komen hoor..quote:Op maandag 7 april 2008 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg Ursel zo kom je natuurlijk niet op 1.
Je moet dan wel blijven posten.
Tja het gebeurd natuurlijk niet iedere dag dat ze een actie voor je startenquote:
GoW coop is goedquote:
Ik voel me ook zeer vereerd..quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja het gebeurd natuurlijk niet iedere dag dat ze een actie voor je starten
Uiteraard, maar dan moeten we wel dit topic eerst even dicht lullenquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeer vereerd..
Ik neem aan dat er ook op zijn minst een TT aan gewijt gaat worden..
quote:Pijnlijk zaakje: speler FC Brussels scheurt balzak
Dat voetballers blessures opgelopen is niets nieuws, maar FC Brussels-speler Julien Gorius liep afgelopen weekend een wel heel niet-alledaagse kwetsuur op. De middenvelder scheurde zijn balzak, na een botsing met een tegenstander.
Na het duel moesten er twaalf hechtingen aan te pas komen om het 'zaakje' van Gorius bij elkaar te houden. Verwacht wordt dat hij over twee weken weer kan spelen.
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Puni:
Ik heb wel een jeugdfoto van je poesje gevonden:
[ afbeelding ]
ahhhhh! Wat liev dat je dat nog weetquote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
Voor vandaag is het wel weer even genoeg geweestquote:
Jorrit, wat is dat voor een actie..quote:Op maandag 7 april 2008 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo jullie gaan snel, heeft dat met Ursel te maken?
Tja, we hebben problemen op de communicatie afdeling.quote:Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Jorrit, wat is dat voor een actie..
Mensen moeten er wel van op de hoogte zijn hoor..
Kom, hup, aan het werk..
quote:Op maandag 7 april 2008 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:nog koffie gedronken in de supermarkt?
˙uɾız uǝʇǝoɯ ɹǝʞɾılǝpınp sʇǝı ʞoo uǝıɥɔssıɯ pɐɥ ʞıquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
Verbaasd zijn dat een ambtenaar het later door heeft
Misschien moeten we dit topic gewoon sluiten en alvast aan een nieuwe beginnen..quote:Op maandag 7 april 2008 20:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
˙uɾız uǝʇǝoɯ ɹǝʞɾılǝpınp sʇǝı ʞoo uǝıɥɔssıɯ pɐɥ ʞı
Er zijn maar 2 manieren om het te sluitenquote:Op maandag 7 april 2008 20:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit topic gewoon sluiten en alvast aan een nieuwe beginnen..
Doe dan iets posten zoals ze in dit liedje zingenquote:Op maandag 7 april 2008 20:41 schreef Mr_Baus het volgende:
topic volspam post
Ai dat is klote, van je vliegtuigje dan natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef jpjedi het volgende:
Zo een heerlijke vrije dag achter de rug vanwege Hindoestaans nieuwjaar!![]()
Vanmorgen gevlogen op het vliegveld met de heli nadat ik gister mijn vliegtuig heb gecrashed,![]()
Dag is helaas weer voorbij en overige vier dagen staat Mumbai en Delhi op het programma voor de interviews met kandidaten voor de positie van regional sales manager.
Ik denk dat optie 1 eerder zal gebeuren als ik het zo zie..quote:Op maandag 7 april 2008 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 manieren om het te sluiten
1 wij posten nog zo'n 275 berichten.
2 een admin sluit hem omdat die deze onzin zat is
Hier nog een leuke awareness test.
http://www.metacafe.com/watch/1158050/awareness_test/
Doe dan wel de goede versie posten..quote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doe dan iets posten zoals ze in dit liedje zingen
Hebben we hier wel admins dan??quote:Op maandag 7 april 2008 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die nieuwe admins durven hier niet eens te komen
quote:
Weet niet of dat wel zo verstandig is. Er schijnen meer topics in online te staan dan die van onsquote:Op maandag 7 april 2008 21:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben we hier wel admins dan??
Ik wil wel MODje worden van online..![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Je doet een dubbelpost
wel een goeie dubbelpost
quote:Op maandag 7 april 2008 21:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is. Er schijnen meer topics in online te staan dan die van ons
Ik stem voorquote:Op maandag 7 april 2008 21:06 schreef ursel het volgende:
[..]Juist wel.. Kan ik een beetje integreren bij de XBOX fanboys..
Kan ik Frankie af en toe een schop hierheen geven als we weer eens een actie hebben..![]()
Nee, maar ik wilde een heel flauw grapje maken door ook 2x te posten, maar je zat er alweer tussendoorquote:Op maandag 7 april 2008 21:01 schreef ursel het volgende:
[..]Ga je zeggen dat je al mijn Quadcores gemist hebt dan..
Bij deze dan..quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde een heel flauw grapje maken door ook 2x te posten, maar je zat er alweer tussendoor
quote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef FJD het volgende:
Nou Urs als je dit tempo volhoudt dan heb je 2x zoveel posts als de nr. 2
Not if i can help itquote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef ursel het volgende:
[..]Whehe.. hebben een counter op mijn account gezet ofzo..
Neem een voorbeeld aan mij. Mijn tijd wordt nog besteed voor een bepaald doel..quote:Op maandag 7 april 2008 21:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Not if i can help it
Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat Ursel weer kan posten en niet steeds dubbels heeft
Ik ben vandaag weer eens heerlijk mijn tijd aan het verknoeien
Oei goeie, kijken of ik ook een mooie target kan halenquote:Op maandag 7 april 2008 22:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij. Mijn tijd wordt nog besteed voor een bepaald doel..
Post count is nu : 10.879
Target to go: 11.500
Precies ik doe er gewoon 1tje extra.quote:
Mooi doel..quote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
6205 zit ik nu op, dan wil ik aan het einde van de maand eigenlijk wel op de 6666 zitten
Wie is Portishead??quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:15 schreef IJsmuts het volgende:
zo net terug van portishead HMH, eerste concert na 10 jaar van ze, en hoe briljant was het dan!!!![]()
zulke condcerten zijn het waard om hier te vermelden frankie
Leuk bandje maar natuurlijk niet vergelijkbaar met een legendarische band als de Eaglesquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:15 schreef IJsmuts het volgende:
zo net terug van portishead HMH, eerste concert na 10 jaar van ze, en hoe briljant was het dan!!!![]()
zulke condcerten zijn het waard om hier te vermelden frankie
Portishead de muziek band in de heineken music haalquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is Portishead Liveboat. IJs is bij PortisheadHMH geweest..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk bandje maar natuurlijk niet vergelijkbaar met een legendarische band als de Eagles
Sinds wanneer ben jij zo serieus 's ochtends..quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Portishead de muziek band in de heineken music haal
je doet er ook alles aan om no.1 te worden
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo serieus 's ochtends..
Om daar maar meteen een eind aan te maken: Guns N Rosesquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:33 schreef staticdata het volgende:
En de eagles zijn niet te vergelijken met de nu al legendarische band Muse![]()
Mozartquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Om daar maar meteen een eind aan te maken: Guns N Roses![]()
Inco ontwijkt je vraag wel elke keer he..quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
sinds.... sinds....ik weet dat ik mijn poesje niet meer zal zien![]()
Had die ook een gitarist die continue stoned wasquote:
Nee, wel eentje die constant Absint aan het drinken wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Had die ook een gitarist die continue stoned was
ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Inco ontwijkt je vraag wel elke keer he..![]()
Ik verdenk hem er toch van..
dan zou ik eerder voor de onderste gaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dit trouwens niet wat voor je..
[ afbeelding ]
Of als we toch in de ruige bandjes zitten:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat hier door sommige ook meer gewaardeerd zal worden ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zou ik eerder voor de onderste gaan
nu moet ie nog verkleind wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier door sommige ook meer gewaardeerd zal worden ja..
Moet je eens opletten hoe snel een of andere NSBer je verlinktquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
Extern laten hosten/linken. Dan zit er geen check op..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel een of andere NSBer je verlinkt
zeg als je nu al een half uur niets post wordt het niets met je nummer 1 positie. komop spammenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]Ligt eraan hoe ver je erover heen gaat..
![]()
Maar er benne idd veel mensen op FOK! die alles uitspitten van je voordat ze op je reageren..![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeg als je nu al een half uur niets post wordt het niets met je nummer 1 positie. komop spammen
Gingen we die datum niet fietsen dan??quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
coŅo's![]()
band is er bijna doornaar alle waarschijnlijkheid gaat 30 augustus het dak er af.
houd de datum vrij, nadere info volgt
Mja, denk dat we dan geen bier krijgen. Dan moet Jorrit namelijk telkens bier gaan halen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:09 schreef FJD het volgende:
en iedereen die buiten de anderhalf uur boven komt moet de hele avond bier halen voor degenen die binnen de anderhalf uur boven komen
Denk eerder dat we dan knetterhard door moeten zuipen omdat Jorrit de hele tijd aan het heen en weer lopen isquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:14 schreef ursel het volgende:
Mja, denk dat we dan geen bier krijgen. Dan moet Jorrit namelijk telkens bier gaan halen..
Wou je zeggen dat hij de verleiding kan weerstaan om een vol dienblad bier naar ons te brengen ??quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk eerder dat we dan knetterhard door moeten zuipen omdat Jorrit de hele tijd aan het heen en weer lopen is
voor de slapers zijn die wel beschikbaar iddquote:
mmmm, zal eens kijken of er nog budget over is, dit ziet er ook wel goed uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:33 schreef FJD het volgende:
Er is meer dan genoeg zo te zien
[ afbeelding ]
Je postte niet meer zoveel omdat je zoveel moest werken. Dat betekend dat je ook weer meer verdient (en krijgtquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmmm, zal eens kijken of er nog budget over is, dit ziet er ook wel goed uit
ik moet al 1150 euro voor de band alleen al aftikken. tel daarbij 30 flessen piper-heidsick, een tap, aankleding, bier, fris, knabbels en een luxe bbq et etc etc bij......quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Je postte niet meer zoveel omdat je zoveel moest werken. Dat betekend dat je ook weer meer verdient (en krijgt) en dus ruimte genoeg voor dit budget..
Luxe bbq? ik neem aan dat ze in ENS toch wel een koe uit een weiland kunnen jatteN?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik moet al 1150 euro voor de band alleen al aftikken. tel daarbij 30 flessen piper-heidsick, een tap, aankleding, bier, fris, knabbels en een luxe bbq et etc etc bij......![]()
wrm denk je dat ik jullie uitnodig, de doos voor de envelopjes moet wel vol
Idd! of moeten we het voor komen doen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:27 schreef staticdata het volgende:
Luxe bbq? ik neem aan dat ze in ENS toch wel een koe uit een weiland kunnen jatteN?
spareribs komen van een varkentjequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd! of moeten we het voor komen doen?
Zulke verse spareribs heb je nog nooit gehad![]()
quote:Wachten op Portishead wordt ruimschoots beloond
Uitgegeven: 8 april 2008 13:56
Laatst gewijzigd: 8 april 2008 14:02
AMSTERDAM - Reikhalzend werd er naar het optreden van Portishead uitgekeken. Het is dan ook tien jaar geleden dat de Britse triphop-pioniers Nederland voor het laatst aandeden.
Optreden Portishead in HMH
Portishead maakte in het midden van de jaren '90 het triphop genre populair. Met een mix van hiphop, jazz, soul en filmmuziek en het wanhopige stemgeluid van zangeres Beth Gibbons drukte de band een duidelijke stempel op de alternatieve muziek van het vorige decenium.
Stil
Het was even stil rondom de band, maar vorig jaar kondigde Portishead ineens de komst van een nieuw album aan. De nieuwe plaat 'Third' moet over drie weken in de winkels liggen, maar veel nummers circuleren inmiddels al op internet. Op het eerste gehoor is de derde van Portishead net als haar twee voorgangers een grimmig meesterwerk. Dat beloofde dus wat voor maandagavond.
Portishead schotelt het publiek een perfect uitgebalanceerde set van oud en nieuw werk voor. De nieuwe nummers die opvallen door hun blikkige, soms industrieël klinkende beats worden afgewisseld met publieksfavorieten als 'Glory Box' en 'Mysterons'. Alles wordt met een bijzondere intensiteit gebracht die recht doet aan de de ernst van de muziek.
Treurig
Beth Gibbons is in topvorm en bewijst dat haar stem na al die jaren niet aan kracht heeft ingeboet. Nerveus en treurig als altijd weet ze de juiste snaar te raken. Ze speelt de rol van schuwe frontvrouw met verve.
Als ze de kans krijgt, keert ze haar rug naar het publiek. Het past binnen de afstandelijke, kille sfeer die de band creëert. Portishead weet met haar beklemmende geluid de immense Heineken Music Hall om te vormen tot een claustrofobische bezemkast.
Zwartgalligheid
Even lijkt het er op alsof Portishead al na een uur van zinnenprikkelende zwartgalligheid het podium verlaat, maar gelukkig krijgt het publiek toch nog een geweldige toegift. Het gedragen 'Roads', waar iedereen op zit te wachten, wordt prachtig gespeeld.
Met de pompende afsluiter 'We carry on', die met z'n ijzige gitaarpartijen sterk doet denken aan Joy Division, lijkt Portishead een nieuwe, meer dansbare weg in te slaan. Het geeft aan dat de band niet op haar lauweren heeft gerust en nog steeds de drang tot vernieuwen heeft.
Portishead bewijst met een sublieme show en een vernieuwend geluid nog steeds een band van grote urgentie te zijn. Hopelijk kunnen we hun mistroostige droommuziek de komende jaren wat vaker live bewonderen.
Leuk hoor spareribs van een varken maar dan mag Jafar ze niet eten. Wij gaan dus gewoon een koe vangenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Gauw ander onderwerp nu je weggelult wordt he..![]()
sla ook gelijk ff een waterbron als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk hoor spareribs van een varken maar dan mag Jafar ze niet eten. Wij gaan dus gewoon een koe vangen
We bouwen ook meteen een kooi voor de poolse damesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sla ook gelijk ff een waterbron als je toch bezig bent
dat laten we doen door shizzlequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
We bouwen ook meteen een kooi voor de poolse dames
die is sufgerukt tijdens zijn massagequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat laten we doen door shizzle![]()
waar is die kerel eigenlijk
Ik ben m'n wichelroede kwijtquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
sla ook gelijk ff een waterbron als je toch bezig bent
terugkijkend op jaffar zn bruiloft denk ik dat pils niet zo'n goed idee is voor die jongenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben m'n wichelroede kwijtIs een kratje pils ook goed?
Oe.. ik hoor eindelijk sappige details komen van de bruiloft..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
terugkijkend op jaffar zn bruiloft denk ik dat pils niet zo'n goed idee is voor die jongen
neuj..., eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. ik hoor eindelijk sappige details komen van de bruiloft..
Heeft ook niets te maken met of het slecht of goed gaat.. het gaat over belastingdruk. Ik geef toe dat het geen sterke grafiek is aangezien er van alles gewoon opgeteld wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar ik merk anders nog steeds niet dat het slecht zou gaan in Nederland.
Als ik naar dat lijstje kijk heb ik het idee dat ik naar een vergelijking van grafische kaarten kijk
Nederland is de op 1 na beste
Precies er gaat niets boven Nederland, behalve die klote fransen, maar die zijn stomquote:
Ik vond het al raar dat Bush 2 termijnen heeft gezeten, maar dat we nu al bezig zijn met Balkenende IV vind ik ook wel enigszins beschamend.quote:
We moeten toch nog ff door gaan. Harry Potter heeft iets meer dan 4 delen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat Bush 2 termijnen heeft gezeten, maar dat we nu al bezig zijn met Balkenende IV vind ik ook wel enigszins beschamend.
En dan schijnt hij ook nog eens niet dood te gaan op het eindequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef ursel het volgende:
[..]
We moeten toch nog ff door gaan. Harry Potter heeft iets meer dan 4 delen..
Maar de film lijkt nooit op het boek..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan schijnt hij ook nog eens niet dood te gaan op het einde
Het boek heeft wel een happy endingquote:
De boeken gaan over de kinderjaren van JP.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef FJD het volgende:
Misschien wil Wilders daar ook nog een film powerpoint over maken!
Wellicht is die hype dan wel goed voor de economie, vraag is alleen hoe lang kunnen we de film dan blijven uitstellen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef FJD het volgende:
Misschien wil Wilders daar ook nog een film over maken!
Dat maakt het dan wel weer een goede representatie van het beleid van Balkenende IVquote:
En check ff op auteursrechten voor je hem uitbrengt..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wellicht is die hype dan wel goed voor de economie, vraag is alleen hoe lang kunnen we de film dan blijven uitstellen...
Uiteindelijk zal het weer tegenvallen
Dus geen potter materiaal gebruikenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
En check ff op auteursrechten voor je hem uitbrengt..![]()
Kan wel, maar dan zit je ook gelijk weer aan een exclusief interview vast.. Weet niet of je daar op zit te wachten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dus geen potter materiaal gebruiken
8 April!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zap ik langs Ned3, zie ik ineens Babbel scoren
Hoe kan dat nu weer...
Zo.. van Basten vanavond ook weer klaargekomen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zap ik langs Ned3, zie ik ineens Babbel scoren
Hoe kan dat nu weer...
NEEEEEEEE, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo.. van Basten vanavond ook weer klaargekomen..
Toch altijd leuk om met die gedachten zometeen naar bed te mogen gaan..
Oei gelukkig, ik trapte er met open ogen inquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oei ik moet nog even doorposten.
Ik moet deze maand ongeveer 20 berichten per dag maken wil ik de 6666 halen.
Ik moet deze maand zo'n 450 posts maken en dat is 2x zoveel als februari en maart samen
Shoot for the moon
O fuck.. zul je zien dat Kuyt nu definitief gepasseerd is..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Nu gaat Babbel zeker mee naar het EK
Weer een slechte nachtrust
Geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
O fuck.. zul je zien dat Kuyt nu definitief gepasseerd is..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef FJD het volgende:
Met het huidige tempo ga ik Ursel keihard ownen deze maand
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Me 20 berichtjes van vandaag ga ik niet redden. De oogjes zitten al praktisch dicht.
Trusten
Ja, tong haal je zo in ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef BugWorks het volgende:
Ga dan gelijk voor de #1 positie van héél fok
aan de andere kant post hij pas een jaar onder dit account dus hij gaat erg hardquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Aantal posts: 17.867 (gemiddeld 32 per dag)
Welke target ga je inzetten..
Op deze pagina heb ik al 10 posts en jij maar 6..![]()
![]()
![]()
Wen er maar aan jongen. Als student had je er misschien geen last van, maar op je werk gaat het alleen maar om doelen te stellen EN ze te halen...quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
aan de andere kant post hij pas een jaar onder dit account dus hij gaat erg hard
quote:zondag 24 september 2006 @ 17:07
Whehehe ik had niet echt naar de datum gekeken, meer op gevoelquote:Op woensdag 9 april 2008 08:12 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Doe jij je ff hier melden aub..
Maar goed, hard gaat tie wel..
Straks als ik ga werken dan gaat het hard achteruit. Zo ging het de afgelopen maand ook. Maar goed, deze hele maand heb ik nog vrij dus heb ik alle tijd om vol te spammenquote:
Mja, zie nu net dat het sept. 2006 dus ook nog geen 2 jaar.. beetje van het midden dus..quote:Op woensdag 9 april 2008 08:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Whehehe ik had niet echt naar de datum gekeken, meer op gevoel
Zoals ik al zei, ff een maandje de sfeer er af tasten en je onmisbaar maken. Daarna kan je gewoon weer tekeer gaan..quote:Op woensdag 9 april 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Straks als ik ga werken dan gaat het hard achteruit. Zo ging het de afgelopen maand ook. Maar goed, deze hele maand heb ik nog vrij dus heb ik alle tijd om vol te spammen
joh als 's ochtends de komkommers gelost zijn heb je bij de greenery 's middags geen fuck meer te doenquote:Op woensdag 9 april 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Straks als ik ga werken dan gaat het hard achteruit. Zo ging het de afgelopen maand ook. Maar goed, deze hele maand heb ik nog vrij dus heb ik alle tijd om vol te spammen
Ik vind het persoonlijk een redelijke no-go. Ik heb zelf heel erg de instelling van "ik zet me 40uur voor 100% in op m'n functie, maar dan niet zeiken als ik niet overwerk om het overwerken". FOK!ken doe ik wel weer als ik thuis benquote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef ursel het volgende:
Zoals ik al zei, ff een maandje de sfeer er af tasten en je onmisbaar maken. Daarna kan je gewoon weer tekeer gaan..
Over het algemeen rekenen bedrijven erop dat je 80% productief bent.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een redelijke no-go. Ik heb zelf heel erg de instelling van "ik zet me 40uur voor 100% in op m'n functie, maar dan niet zeiken als ik niet overwerk om het overwerken". FOK!ken doe ik wel weer als ik thuis ben
eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Over het algemeen rekenen bedrijven erop dat je 80% productief bent.
Pauzes die langer duren, koffie drinken, ouwehoeren. Gemiddeld is een productiviteit van 80% ok..
JP zal het wel gaan ontkennen, maar die is dan ook baas en is niet voor niets naar India gegaan om 100% mensen te zoeken..![]()
En daarnaast compenseer ik het door amper over uren te schrijven. Zit hier best en vaak ook ongemerkt een uurtje langer dan nodig. Daar maak ik me dan weer niet druk om.![]()
Je moet gewoon even kijken hoe de mensen er straks zelf mee omgaan, daar moet je dan zelf je beste mix in vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
Daar pak je dan inderdaad weer je tijd. Ik zal ook niet 100% productief zijn en even je mail checken oid is dan ook geen probleem voor mij maar FOK!ken is me toch net iets te prive om dat onder werktijd te doen. Het is maar net hoe je er instaat, ik ga liever om een uurtje of 5 naar huis om dan thuis door te FOK!ken. Tenzij er natuurlijk iets af moet maar goed dan is het ook raar om te FOK!ken
Op m'n vorige werkplek zaten mensen allemaal op Hyves en ook geregeld filmpjes op YouTube te kijken
Dat zouden ze idd wel moeten verbieden..quote:Op woensdag 9 april 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
Daar pak je dan inderdaad weer je tijd. Ik zal ook niet 100% productief zijn en even je mail checken oid is dan ook geen probleem voor mij maar FOK!ken is me toch net iets te prive om dat onder werktijd te doen. Het is maar net hoe je er instaat, ik ga liever om een uurtje of 5 naar huis om dan thuis door te FOK!ken. Tenzij er natuurlijk iets af moet maar goed dan is het ook raar om te FOK!ken
Op m'n vorige werkplek zaten mensen allemaal op Hyves en ook geregeld filmpjes op YouTube te kijken
Ach ik zal ook echt niet de hele tijd zwaar geconcentreerd achter m'n schermpje zitten, dat was misschien wat overdreven maar de pest met FOK! is dat het allemaal zo leuk isquote:Op woensdag 9 april 2008 08:38 schreef staticdata het volgende:
Je moet gewoon even kijken hoe de mensen er straks zelf mee omgaan, daar moet je dan zelf je beste mix in vinden.
NRC Nextquote:Op woensdag 9 april 2008 08:41 schreef ursel het volgende:
Mijn vorige collega, niet die prutser, maar die daarvoor, nam altijd de NRC next mee en daar deed die de gehele dag over om die op zijn gemakkie door te pluizen..
Vraag je de systeembeheerder om fok te blokkerenquote:Op woensdag 9 april 2008 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ik zal ook echt niet de hele tijd zwaar geconcentreerd achter m'n schermpje zitten, dat was misschien wat overdreven maar de pest met FOK! is dat het allemaal zo leuk isIk kan hier slap ouwehoeren, vervolgens even in de AT kijken en dan is er weer een maatschappelijk probleem of een politieke crisis die m'n aandacht vereist en voor je het weet ben je weer een half uur verder
Tis misschien meer een soort van zelfbescherming.
[..]
NRC NextMaar goed, die lees je in max. een half uurtje uit
Ja, lekkere sjappie... Dan kan die toch ook niet meer in dit topic posten..quote:Op woensdag 9 april 2008 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vraag je de systeembeheerder om fok te blokkeren
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:50 schreef ursel het volgende:
Kan je geen ban aanvragen voor 8-5 op alle fora behalve GAM?
Nou ik denk dat je wel gelijk hebt al zin er geen harde cijfers op te leggen. Efficiëntie is in NL vele malen hoger dan in India maar hier werken ze dan ook 10-12 uur per dag, 6 dagen per week om dat te compenseren.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Over het algemeen rekenen bedrijven erop dat je 80% productief bent.
Pauzes die langer duren, koffie drinken, ouwehoeren. Gemiddeld is een productiviteit van 80% ok..
JP zal het wel gaan ontkennen, maar die is dan ook baas en is niet voor niets naar India gegaan om 100% mensen te zoeken..![]()
En daarnaast compenseer ik het door amper over uren te schrijven. Zit hier best en vaak ook ongemerkt een uurtje langer dan nodig. Daar maak ik me dan weer niet druk om.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je wel gelijk hebt al zin er geen harde cijfers op te leggen.
Efficiëntie en productiviteit zijn toch wel 2 verschillende zaken. Als het alleen om rendement gaat zou je door een hogere efficiëntie een lagere productiviteit kunnen bereiken.quote:Efficiëntie is in NL vele malen hoger dan in India maar hier werken ze dan ook 10-12 uur per dag, 6 dagen per week om dat te compenseren.![]()
Interessant om te weten in lijn met deze discussie.. België heeft volgens Forbes de meest efficiënte arbeiders van de wereld. Ongeveer het dubbele rendement van een Amerikaanse arbeider. Onderzoek spitste zich toe op de assemblage industrie zoals automotive. Dit is in België van oudsher een grote sector.
ik ben je even kwijt,quote:Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
JP die mij gelijk geeft..
![]()
[..]
Efficiëntie en productiviteit zijn toch wel 2 verschillende zaken. Als het alleen om rendement gaat zou je door een hogere efficiëntie een lagere productiviteit kunnen bereiken.
Mja, nu ik er zo over nadenk, ligt eraan hoe je productief interpreteerd. Ik bedoelde het dus eigenlijk als actief werkzaam zijn.
quote:Op woensdag 9 april 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
ik moet nog 38 dagen met een gemiddelde van 11 berichten posten wil ik aan de 10.000 komen
Stel, je doel is om 100 producten in een uur te maken en dat haal je op dit moment. Vervolgens vind je een geniale methode uit die je werk efficienter maakt en waarmee je opeens 200 producten in een uur kunt maken. Als je doel nog steeds 100 producten per uur is dan kun je een half uur koffie drinken. Voila, efficientie omhoog productiviteit omlaag.quote:
Hey, ben je eindelijk onder die boot vandaan gekomen??quote:Op woensdag 9 april 2008 09:42 schreef henkus_ het volgende:
[..]
pfffff. stelt niets voor ik moet er gemiddeld 262 per dag posten wil ik in 38 dagen de 10.000 halen
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Stel, je doel is om 100 producten in een uur te maken en dat haal je op dit moment. Vervolgens vind je een geniale methode uit die je werk efficienter maakt en waarmee je opeens 200 producten in een uur kunt maken. Als je doel nog steeds 100 producten per uur is dan kun je een half uur koffie drinken. Voila, efficientie omhoog productiviteit omlaag.
Dat is iig hoe Ursel het bedoelt. In feite blijft je productiviteit per uur gelijk en schommelt je productiviteit per half uur enorm
Zeikerd, het gaat om de verduidelijking. En zoals ik dus al tegen JP zei ter verduidelijking van mijn interpretatie van productiviteit :quote:Op woensdag 9 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Volgens mij wordt productiviteit niet in procenten uitgedrukt. Slechts in aantallen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef ursel het volgende:
Mja, nu ik er zo over nadenk, ligt eraan hoe je productief interpreteerd. Ik bedoelde het dus eigenlijk als actief werkzaam zijn.
Om vervolgens tot de conclusie te komen dat die vandaag met 100% gestegen is..quote:Op woensdag 9 april 2008 09:55 schreef henkus_ het volgende:
ja leef nog steeds, was vandaag alleen naar een productiviteit van c.a. 0% aan het streven,
Zover ik weet wordt productiviteit uitgedrukt in de verhouding in een index tov een voet.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Volgens mij wordt productiviteit niet in procenten uitgedrukt. Slechts in aantallen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
"Een van de opties is om de nummers drie tot en met tien van de eindstand in de eredivisie te laten strijden om drie tickets voor het UEFA Cup-toernooi."
Echt he![]()
Over vijf jaar spelen de nummers 3 t/m 16 om de UEFA tickets
In de basis is productiviteit een output van een bepaald product per tijdseenheid. Dus het aantal auto's per uur per werknemer oid maar als je tussen landen gaat vergelijken dan zul je dat inderdaad met een voet moeten doen. Dat voorkomt ook dat je bij een land wat van een voet van 10 naar 20 gaat, denkt "zo die zijn 100% gestegen, die zijn goed!"quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef jpjedi het volgende:
Zover ik weet wordt productiviteit uitgedrukt in de verhouding in een index tov een voet.
Hier een voorbeeld met US als 100
[ afbeelding ]
Dat er bij normaal werk enige productiviteit verwacht wordt.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er mis met FOK!ken, Hyven e.d. op je werk?
Ambtenaren krijgen dispensatiequote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er mis met FOK!ken, Hyven e.d. op je werk?
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn werkproductiviteit is vandaag weer hoog
Jammer alleen dat mijn postproductiviteit zo laag is
Ik zie een verband
quote:En weet U wat Jan Willem doet
Dat is nog nooit gedaan
Hij zet twee punten op een doek
Gaat dan naar een verband op zoek
Vertrekt dan uit het ene punt
En komt daarna spontaan
Met behulp van houtskool
Bij het andere punt weer aan
En dat is nog nooit gedaan
Nee hoor, je post alleen maar spamquote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 2.996 (gemiddeld 2 per dag)
maar ik post ook alleen kwaliteits posts
ben ik toch wel mee eens. Gaat toch om de kwaliteit en niet om de kwantiteitquote:Op woensdag 9 april 2008 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh nooit gewetenIk vind dat je best mag FOK!ken .e.d zolang je je werk maar goed uitvoert en je taken doet.
Vandaag heb ik studieverlof
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben ik toch wel mee eens. Gaat toch om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]Toen iedereen zich dat realiseerde was het gauw gedaan met de pret..
In het kader van nutteloos vermaak..
[ afbeelding ]
quote:geregistreerd op: woensdag 24 december 2003 @ 10:34
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 7438 (gemiddeld 5 per dag)
quote:Geregistreerd op: dinsdag 24 september 2002 @ 08:15
Aantal posts: 14.027 (gemiddeld 7 per dag)
Newbie..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
wat een viese newbies zijn jullie eigenlijk allemaal![]()
[..]
Statistiekenquote:
Oe morgen is dat FOK! account jarig..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Statistieken
Vroegah was alles beter
quote:Statistieken
Aantal posts: 5.841 (gemiddeld 6 per dag)
quote:statistieken
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 990 (gemiddeld 1 per dag)
netjes als je pas om 15.00 begonnen bent!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef staticdata het volgende:
vanochtend om half tien vroeg iemand. " heb je even een half uurtje voor me om het e.e.a. te bepraten".
Om 15:21 zijn we eindelijk klaar met het gesprek![]()
nee om 9:30 helaasquote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
netjes als je pas om 15.00 begonnen bent!
Heb je ook zo'n pruts collega als dat wij hier weggestuurd hebben??quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef staticdata het volgende:
vanochtend om half tien vroeg iemand. " heb je even een half uurtje voor me om het e.e.a. te bepraten".
Om 15:21 zijn we eindelijk klaar met het gesprek![]()
quote:The 15th stage of the Tour de France on Sunday the 20th of July which was due to start at Digne-les-Bains, will take off from Embrun.
Indeed, the risk of rock falls in the climb up the Col de Larche being fairly important, the organisers of the Tour de France have decided after speaking to the local authorities and following the recommendations of the State departments, to modify the itinerary in order to guarantee the security of the riders, the spectators and the followers of the Tour.
The risk of rock falls on about 4 kilometres of the course was known for several months and all the parties concerned were trying to find a solution. Unfortunately, three months before the start of the Tour, the works considered could not guarantee the necessary security for the passage of the race, and based on the time necessary for the study of a new course, wisdom commanded to change the itinerary.
Like for the stage on the 23rd of July which will finish at the Alpe d’Huez, the 15th stage of the Tour de France will take off from Embrun and head to Prato Nevoso on a distance of around 185 kilometres (before the reconnaissance), in other words 30 kilometres less than the stage initially planned. Instead of the Col de Larche, the pack will have to face the climb up the Col d’Agnel (2744 m).
Waarom denk je dat ik het niet snapquote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een nerdtaal!
Niks, Nakkes, Nadaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan iemand even op fightordie.dnsalias.com kliken en kijken of je dan op mijn homepage (fightordie) uitkomt.
Mijn ACOG staat ubergeil bij mijn AN/PEQ-2 < mannentaalquote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een nerdtaal!
Dank je.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niks, Nakkes, Nada
[..]
Mijn ACOG staat ubergeil bij mijn AN/PEQ-2 < mannentaal
Nu doet alles hetquote:Op woensdag 9 april 2008 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niks, Nakkes, Nada
[..]
Mijn ACOG staat ubergeil bij mijn AN/PEQ-2 < mannentaal
yep!quote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu doet alles het
http://dikkevettepiemols.fightordie.com
Moest ff zoeken naar de juiste portforwarding en firewall rules, maar als je ze hebt is het wel super lekkerquote:
Teleurstellend linkje hequote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef ursel het volgende:
En weer trug van een verjaardag..![]()
Je dikkevettepiemols linkje doet ut idd..![]()
Ga nou maar slapen, anders ben je morgen niet scherp genoeg om te posten!quote:
* Silver_Shark voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
16-jarige mishandeld voor filmpje
Heel erg ziekKan me hier zo ongelooflijk boos om maken. Laffe hersenloze klote pubers
Dan moet je maar eens kijken wat je krijgt als je zoekt op dikke vette piemolquote:
Mja.. tis wel lekker wakker worden..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Of had je liever deze gezien.
[ afbeelding ]
Aan het plafondquote:
Op naar de volgende!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:03 schreef ursel het volgende:Jorrit, wat een geniale PR campagne man..
Ik ben trots op je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |