er is toch wel bier bij hequote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hier verder met de actie:
Help Ursel naar 1!
Ik ga nu een benefiet eet actie doen in onze kantine.
Jij ook. Dit is al je tweede nutteloze post in dit topicquote:
Het is een feit. Dat jij het kwalificeerd als nutteloos staat daar los van.quote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ook. Dit is al je tweede nutteloze post in dit topic![]()
![]()
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topicquote:
Ben jij in het vorige topic geweest dan??quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topic
lufjesquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben jij in het vorige topic geweest dan??![]()
jij denkt dat het een one man show aan het worden is zekerquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben jij in het vorige topic geweest dan??![]()
Dat is pas vanmiddag, nu was het puur bodempje leggenquote:
Ik moest zo hard lachen dat ik er gewoon niet op kon reagerenquote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sinds mijn briljante grap in het vorige topic genegeerd is, sluit ik me, afgezien van de tvp en deze post, voor de rest buiten dit topic
Je mag dan wel een naam-topic hebben, ik heb een eigen actie..quote:Op maandag 7 april 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij denkt dat het een one man show aan het worden is zeker
ik heb heel de grap gemist denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
De lunch was een groot succesquote:Op maandag 7 april 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag dan wel een naam-topic hebben, ik heb een eigen actie..
quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
ow ow ow > maak jullie worst maar nat, ik ben begonnen met het organiseren van een briljant tuinfeest aankomende zomer ivm nieuwe woning![]()
nu bezig met onderhandelen over het mogelijke optreden van een super - geile (en ook redelijk goede) meidenband!!![]()
www.six-senses.nl
nieuwe woningquote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
ow ow ow > maak jullie worst maar nat, ik ben begonnen met het organiseren van een briljant tuinfeest aankomende zomer ivm nieuwe woning![]()
nu bezig met onderhandelen over het mogelijke optreden van een super - geile (en ook redelijk goede) meidenband!!![]()
www.six-senses.nl
quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
een vriend van me heeft een woonboerderij gekocht in Ens, daar gaan we samen wonen en verstokte vrijgezellen worden> althans na het optreden van six senses
![]()
ik ga in juni over, feest wordt gegeven in juli/augustus en het wordt echt een briljant zuip/tuin feest![]()
en er is een rijtje BoF-ers wat ik die avond verwacht, no matter what
das de bedoeling ook!!quote:Op maandag 7 april 2008 13:23 schreef staticdata het volgende:
Gefeliciteerd
op die woonboerderij kan je ook goed poolse vrouwtje exploiteren
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!quote:Op maandag 7 april 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
Oe.. Ens.. dat is vlak bij het ketelmeer..
Kunnen we op jacht gaan naar ketelhaaien..
quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!
quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
dat klopt, en in de schuur staat de bonaire, onze zeilboot!!
ik ben dan helemaal niet jarig hoor. weet je dat nou nog nietquote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige weekend wat ik echt niet ga halen is 15/16 augustus. Dan zijn ik enjarig. Voor de rest maak ik gewoon vrij
Sorryquote:Op maandag 7 april 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
ik ben dan helemaal niet jarig hoor. weet je dat nou nog niet
noted!quote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige weekend wat ik echt niet ga halen is 15/16 augustus. Dan zijn ik enjarig. Voor de rest maak ik gewoon vrij
Ik moest ff op adem komen hoor..quote:Op maandag 7 april 2008 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg Ursel zo kom je natuurlijk niet op 1.
Je moet dan wel blijven posten.
Tja het gebeurd natuurlijk niet iedere dag dat ze een actie voor je startenquote:
GoW coop is goedquote:
Ik voel me ook zeer vereerd..quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja het gebeurd natuurlijk niet iedere dag dat ze een actie voor je starten
Uiteraard, maar dan moeten we wel dit topic eerst even dicht lullenquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeer vereerd..
Ik neem aan dat er ook op zijn minst een TT aan gewijt gaat worden..
quote:Pijnlijk zaakje: speler FC Brussels scheurt balzak
Dat voetballers blessures opgelopen is niets nieuws, maar FC Brussels-speler Julien Gorius liep afgelopen weekend een wel heel niet-alledaagse kwetsuur op. De middenvelder scheurde zijn balzak, na een botsing met een tegenstander.
Na het duel moesten er twaalf hechtingen aan te pas komen om het 'zaakje' van Gorius bij elkaar te houden. Verwacht wordt dat hij over twee weken weer kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |