Of was dat bij een andere spel dat ik 4 sterren kreeg??quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat de hell.. ik heb daar 158 punten en ben amateur
Niet, Wii Fit is niet naar het Nederlands vertaaldquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef lollifantje het volgende:
Hoe kan ik de taal in-game veranderen. Heb nu Engels maar wil wel graag Nederlands.. of is dat niet mogelijk?
Alles in het wii-menu staat wel gewoon op nederlands.
Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef speknek het volgende:
Waarom zet je hem niet gewoon op blokjes ofzo? Ik zou daar niet voor betalen.
Je hebt een gemodde Wii en boort Nintendo honderden euro's door de neus, it's payback timequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...
Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef texelonia het volgende:
Bij mij lukt het synchroniseren al niet eens
Dat was dus hier ook het probleemquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef -Mariska- het volgende:
[..]
Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggen
Dan heeft die eigen weegschaal je telkens mooier voorgespiegeldquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:28 schreef texelonia het volgende:
Volgens de Wii balance board ben ik 2 kilo zwaardre dan mn eigen weegschaal thuis
Ziet er cool uit!quote:
Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
Koortlopen is wel tof bedachtIk heb alleen nog nooit de overkant bereikt
iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
Iedere keer wanneer ik over dat hap ding wou gaan springen kwam ik iets met me voeten van de grond af, waardoor ik de " Je mag niet springen" error kreegquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
Wel mijn lief, ik zal je zeggen dat ik in december 2006 al een wii had willen hebben, nagaande dat ik de wii pas in december 2007 ook echt daadwerkelijk heb gekocht, wil toch zeggen dat mijn geduld redelijk op de proef was gesteld en ook zo was ondervonden en aangezien ik nu echt werkelijk geen idee meer heb van wat ik nu eigenlijk daadwerkelijk had gezegd had willen hebben ga ik maar een punt achter deze vreemde zinsconstructie zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Alsof jij zo geduldig bent, jij moest en zou - kosten wat het kost een Wii hebben, en wel direct!
Dat op het moment dat die dingen tweedehands meer opbrachten dan nieuw in de winkel, puur en alleen niet meer via de winkel te krijgen was.
Ik verwacht dit weekend een topic van je in V&A: Ik will een WiiFit... NU!
edit:
[GEZ] Wii Wii IK WIL EEN WII !!! Nu! Omgeving Dordrecht!
[TK] wii console met wiikey
Morgen dus maar op jacht naar een WiiFit gaan hoor, ik ben helemaal geen gamer o.i.d. maar dit vind ik toch wel erg leuk, dus het is de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wel mijn lief, ik zal je zeggen dat ik in december 2006 al een wii had willen hebben, nagaande dat ik de wii pas in december 2007 ook echt daadwerkelijk heb gekocht, wil toch zeggen dat mijn geduld redelijk op de proef was gesteld en ook zo was ondervonden en aangezien ik nu echt werkelijk geen idee meer heb van wat ik nu eigenlijk daadwerkelijk had gezegd had willen hebben ga ik maar een punt achter deze vreemde zinsconstructie zetten.
Ik ga morgen ook maar op zoek naar de Wii Fit. Ik ben bang dat mijn zoekgeraakte pakket toch niet meer boven water komt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Morgen dus maar op jacht naar een WiiFit gaan hoor, ik ben helemaal geen gamer o.i.d. maar dit vind ik toch wel erg leuk, dus het is de moeite waard.
Waarom bestel je een spel dan ook in vredesnaam op internet, als je daarmee even duur of zelfs duurder uit bent?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook maar op zoek naar de Wii Fit. Ik ben bang dat mijn zoekgeraakte pakket toch niet meer boven water komt...
En ik had er vandaag de allerlaatstequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom bestel je een spel dan ook in vredesnaam op internet, als je daarmee even duur of zelfs duurder uit bent?
Ga gewoon een dag voor de officiele release langs alle winkels, en 9 van de 10 keer heb je 'm binnen. Ik heb hem gisteren ook opgepikt bij de Mediamarkt.
Ach, laatst stond er een stukje op de FP dat iemand in 6 weken iedere dag een half uur Wii 4 kilo was afgevallen. Ook van de Wii Fit zullen er wel verhalen komen dat je je fitter zal gaan voelen. Lekker belangrijk, als je een spel leuk vindt dan doe je dat gewoon. Alsof je van een shooting game op een PS3 beter gaat schieten, niet belangrijk dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:59 schreef Steve-O het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben heeft dit spel nou werkelijk een positief effect op je conditie of is dit meer iets voor de Fun ?
Er zijn wel redelijk aantal oefeningen die je staand kunt doen hoor, mocht je toch nog een beetje ruimte weten te vinden voor het opdrukken enzo wordt ook via fluitsignalen aangegeven wanneer je van positie moet veranderen, dus je hoeft je tv niet perse in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:46 schreef Italo het volgende:
[..]
Ziet er cool uit!
Vraagje over de spieroefeningen, kun je ze ook voornamelijk staand doen? Ik heb geen ruimte om voor m'n tv te liggen, daarnaast staat m'n tv ook te hoog dus zie ik niets meer
Ik had voor dertig euro aan Bol.com tegoedbonnen. Wist er verder toch niks mee te doen, dus maar de Wii Fit besteld. Is eerste en laatste keer dat ik daar iets heb besteld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom bestel je een spel dan ook in vredesnaam op internet, als je daarmee even duur of zelfs duurder uit bent?
Zie Wii Fit als een makkelijke manier om oefeningen uit te voeren en je vooruitgang bij te houden. Je kunt het zo makkelijk of moeilijk maken als je wil. Doe je het goed dan ben je gewoon push ups of (soort van) situps aan het maken en dat helpt natuurlijk om de doodeenvoudige reden dat je aan het bewegen bent. Echter, je kunt de kantjes er ook eenvoudig aflopen en dan heeft het natuurlijk geen nut.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:59 schreef Steve-O het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben heeft dit spel nou werkelijk een positief effect op je conditie of is dit meer iets voor de Fun ?
Het staat er heel duidelijk in, eerst de game starten en dan het Balance Board aanmelden...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat was dus hier ook het probleem
Beetje stom van de handleiding ook dat élk detail wordt vermeld, zelfs hoe je het batterij klepje dicht moet, maar dit dan weer niet!
Maar goed, het is geluktAlleen zo moet ik weg dus vanavond maar verder spelen.
Alleen als die nootjes naar één kant rollenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Kokstra het volgende:
Ben benieuwd of Wii Fit ook doorheeft dat ik zojuist een zak borrelnootjes naar binnen gestouwd heb
Dat laatste stukje is absoluut waar. Het eerste niet, ik denk dat de meesten het de eerste dagen spelen als een game. Ontdek je vervolgens dat het wel bevordelijk is voor de lenigheid van het lichaam. Kun je het met regelmaat gaan doen, als een leuke work-out. En ja, ik vind de yoga- en spieroefeningen toch wel behoorlijk zwaar op sommige punten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:55 schreef Tweek het volgende:
Wiifit is best leuk, maar ik vraag me af voor hoe lang.
Ik heb me nog niet gewaagd aan de muscle en yoga trainingen. Alleen hoolahoopen en de balance games. Die zijn zeer vermakelijk. Alleen die balance games zijn ook weer niet zo uitgebreid, is er na advanced bijvoorbeeld nog een expert level voor skien? Want dat gaat zeker vervelen als er maar twee banen zijn, net zoals over het touw lopen of de bubble game. Dat doe je om te halen en dan ben je er wel klaar mee.
Daarnaast op een gegeven moment zit je wel aan je top met de minigames en dan is er geen uitdaging meer en geen motivatie meer om het te doen. Ik kan me voorstellen dat als de nieuwigheid eraf is hetzelfde geld voor de yoga en muscle oefeningen. Oftewel motivatie en discipline zullen uit je zelf moeten komen.
Waar het spel wel gelijk in heeft, is registreer vrienden, dan kan je het tegen iemand anders opnemen. Eén van mijn huisgenoten was bijvoorbeeld anderhalf uur bezig toen ik en nog een huisgenoot weg waren om eten te halen om onze records te verbreken, dus dan heb je een motivatie.
Voor de rest is de ski minigame geniaal, een uitgebreidere versie is dan ook iets wat ik zeker zou kopen.
Al met al vind ik het geen miskoop, maar ik ben benieuwd voor hoe lang het leuk blijft, ook het feit dat je helemaal terug moet naar het begin scherm om een andere mii te selecteren vind ik een gemiste kans, het haalt de snelheid uit het even wisselen om elkaar te verslaan. Of misschien mis ik iets.
Ik heb het idee dat het vooral de leukheid en nieuwigheid is waardoor mensen zeker de eerste weken het zullen vol houden, maar op het moment dat het steeds hetzelfde blijft zal zeker de verveling opspelen. Zeker omdat je steeds zelf moet selecteren welke oefining je doet. Als er nou voor gezorgd was dat je uit verschillende trainings programma's kon kiezen. De ene dag boven lichaam, dan weer onderlichaam, alles door elkaar heen oftewel een uitgedacht programma, wat je zou forceren om leuke dingen te doen met de vervelende, dan zou het best goed kunnen werken. Maar nu als de nieuwigheid eraf is, zal voor veel mensen de motivatie ook verdwijen. Zeker voor degene die de discipline niet kunnen opbrengen om iedere week de fitness op te zoeken of een andere sportgelegenheid. Wat dan wel weer voor de wii spreekt is dat het de mogelijkheid geeft om op een leuke manier binnen je eigen huis aan je gezondheid te werken. Dat neemt in ieder geval schaamte weg om er wat aan te gaan doen. Wat misschien wel zorgt dat mensen serieus aan de slag gaan en ook buiten het huis om er aan te gaan werken. Maar dat houd nog steeds in dat men de motivatie en discipilne moet kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is absoluut waar. Het eerste niet, ik denk dat de meesten het de eerste dagen spelen als een game. Ontdek je vervolgens dat het wel bevordelijk is voor de lenigheid van het lichaam. Kun je het met regelmaat gaan doen, als een leuke work-out. En ja, ik vind de yoga- en spieroefeningen toch wel behoorlijk zwaar op sommige punten.
Hehe, typisch, hoe ze altijd zo dicht en knus op elkaar staan (met z'n vieren of meer) bij het Wii-en in die reclames/trailers.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:30 schreef Kokstra het volgende:
Krijg nu wel zin in We Ski nu ik een paar keer die minigame heb gespeeldDie afgezaagde trailer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |