abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58303803
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wat de hell.. ik heb daar 158 punten en ben amateur
Of was dat bij een andere spel dat ik 4 sterren kreeg?? ik zal vanavond kijken.........

maar 158 punten??? ik heb nu in ieder geval een doel!!! Bedankt
pi_58303820
Hoe kan ik de taal in-game veranderen. Heb nu Engels maar wil wel graag Nederlands.. of is dat niet mogelijk?
Alles in het wii-menu staat wel gewoon op nederlands.
pi_58303830
o kut, verkeerde acount
maar doe het antwoord toch maar geven alsjullieblieft
pi_58304086
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef lollifantje het volgende:
Hoe kan ik de taal in-game veranderen. Heb nu Engels maar wil wel graag Nederlands.. of is dat niet mogelijk?
Alles in het wii-menu staat wel gewoon op nederlands.
Niet, Wii Fit is niet naar het Nederlands vertaald
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_58304621
Nintendo Nederland krijgt die verhogingsstukjes pas binnen en week 19. Het is nog niet bekend wat ze gaan kosten, maar het is wel bekend dat je ze tegen betalen kan bestellen. Lekker geregeld, hoor. Bedankt Nintendo.
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:46:16 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_58304660
Waarom zet je hem niet gewoon op blokjes ofzo? Ik zou daar niet voor betalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_58304749
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef speknek het volgende:
Waarom zet je hem niet gewoon op blokjes ofzo? Ik zou daar niet voor betalen.
Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:07:30 #258
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58305066
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...
Je hebt een gemodde Wii en boort Nintendo honderden euro's door de neus, it's payback time
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:00:41 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58306142
Bij mij lukt het synchroniseren al niet eens
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58306372
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef texelonia het volgende:
Bij mij lukt het synchroniseren al niet eens
Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggen
pi_58306407
Wanneer unlock je nou precies een nieuw spel ??

Als je een bepaalde tijd gespeeld hebt of als je een bepaald aantal punten hebt ??
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:16:27 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58306441
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef -Mariska- het volgende:

[..]

Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggen
Dat was dus hier ook het probleem

Beetje stom van de handleiding ook dat élk detail wordt vermeld, zelfs hoe je het batterij klepje dicht moet, maar dit dan weer niet!

Maar goed, het is gelukt Alleen zo moet ik weg dus vanavond maar verder spelen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 april 2008 @ 17:24:46 #263
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58306586
Godverdomme nog steeds niet binnen, ondanks dat hij wel is verstuurd. Ik ben bang dta er nu een postbode met zijn blote zweetvoeten op mijn Balance Board staat, waarna hij het volgende week, stinkend en wel, bij ons aflevert. Bol.com TNT
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:28:52 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58306660
Volgens de Wii balance board ben ik 2 kilo zwaardre dan mn eigen weegschaal thuis

En mijn Wii-age is 35 (ik ben over 2 weken 27!)

Ik word er tot nu toe nog niet erg blij van
©Dumbo
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:38:00 #265
4235 Kazango
AUF TOETTIE
pi_58306788
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:28 schreef texelonia het volgende:
Volgens de Wii balance board ben ik 2 kilo zwaardre dan mn eigen weegschaal thuis
Dan heeft die eigen weegschaal je telkens mooier voorgespiegeld
pi_58306912
quote:
Ziet er cool uit!

Vraagje over de spieroefeningen, kun je ze ook voornamelijk staand doen? Ik heb geen ruimte om voor m'n tv te liggen, daarnaast staat m'n tv ook te hoog dus zie ik niets meer
pi_58306957
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
Koortlopen is wel tof bedacht Ik heb alleen nog nooit de overkant bereikt
Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.
pi_58307210
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:56:38 #269
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58308071
Ik heb een Wii Fit

Nu nog een Wii
pi_58308122
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
idd

sterkte nog met het verlies van je Corsa
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_58308197
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.
Iedere keer wanneer ik over dat hap ding wou gaan springen kwam ik iets met me voeten van de grond af, waardoor ik de " Je mag niet springen" error kreeg Maargoed, nu is het gelukt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58308245
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Alsof jij zo geduldig bent, jij moest en zou - kosten wat het kost een Wii hebben, en wel direct!
Dat op het moment dat die dingen tweedehands meer opbrachten dan nieuw in de winkel, puur en alleen niet meer via de winkel te krijgen was.
Ik verwacht dit weekend een topic van je in V&A: Ik will een WiiFit... NU!

edit:
[GEZ] Wii Wii IK WIL EEN WII !!! Nu! Omgeving Dordrecht!
[TK] wii console met wiikey

[ Bericht 12% gewijzigd door Dirkh op 25-04-2008 19:11:36 ]
pi_58308674
Haha als je te hard "rent" bij het hardlopen dan gaat je Mii op z'n bekkie :-)

Wanneer wordt het snowboarden ge-unlocked ?
pi_58308750
vreemd om door sugar lee hooper ingehaald te worden bij het joggen...
pi_58308848
Sugar Lee ben ik nog niet tegen gekomen maar ben wel ingehaald door een omaatje .....
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:51:33 #276
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58308878
Ben vandaag opzoek geweest in de stad naar Wii Fit en hij was bij alle zaken waar ik ben langs geweest uitverkocht, echt een gekkenhuis net als met die andere Wii spullen toen ze net uitkwamen. (Ik weet het, ik had het kunnen verwachten).

Gelukkig heb ik online bij Dynabyte nog een exemplaar kunnen bemachtigen. Morgen wordt hij bezorgt maar ik ben er morgen niet... Nahjah, maandag heb ik hem dan in ieder geval. Achteraf wel een beetje stom van mij want ik ben niet langs Dynabyte geweest op de Korte Poten, misschien had ik hem vandaag al kunnen hebben...

Maar goed, binnenkort is het wiebelen en zwiepen op de Wii.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_58309291
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:04 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Alsof jij zo geduldig bent, jij moest en zou - kosten wat het kost een Wii hebben, en wel direct!
Dat op het moment dat die dingen tweedehands meer opbrachten dan nieuw in de winkel, puur en alleen niet meer via de winkel te krijgen was.
Ik verwacht dit weekend een topic van je in V&A: Ik will een WiiFit... NU!

edit:
[GEZ] Wii Wii IK WIL EEN WII !!! Nu! Omgeving Dordrecht!
[TK] wii console met wiikey
Wel mijn lief, ik zal je zeggen dat ik in december 2006 al een wii had willen hebben, nagaande dat ik de wii pas in december 2007 ook echt daadwerkelijk heb gekocht, wil toch zeggen dat mijn geduld redelijk op de proef was gesteld en ook zo was ondervonden en aangezien ik nu echt werkelijk geen idee meer heb van wat ik nu eigenlijk daadwerkelijk had gezegd had willen hebben ga ik maar een punt achter deze vreemde zinsconstructie zetten.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58309426
Had niet verwacht dat het zó snel zou gaan met de Wii Fits dat ze nu alweer schaars zijn!

Ik vermaak me er goed mee. Heb bij dat ballen koppen alleen steeds de neiging weg te duiken, dus te bukken zegmaar, voor de schoenen en dat registreert dat ding niet... en ik krijg het er maar niet in bij mezelf dat ik naar links of rechts moet wegduiken!

Waar staat trouwens dat boksspel? Ik hoor allemaal mensen er over, maar zie 'm er nergens tussen staan! Of moet ie eerst unlocked worden ofzo?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58309699
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wel mijn lief, ik zal je zeggen dat ik in december 2006 al een wii had willen hebben, nagaande dat ik de wii pas in december 2007 ook echt daadwerkelijk heb gekocht, wil toch zeggen dat mijn geduld redelijk op de proef was gesteld en ook zo was ondervonden en aangezien ik nu echt werkelijk geen idee meer heb van wat ik nu eigenlijk daadwerkelijk had gezegd had willen hebben ga ik maar een punt achter deze vreemde zinsconstructie zetten.

Morgen dus maar op jacht naar een WiiFit gaan hoor, ik ben helemaal geen gamer o.i.d. maar dit vind ik toch wel erg leuk, dus het is de moeite waard.
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:59:18 #280
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_58309838
Waar ik nou benieuwd naar ben heeft dit spel nou werkelijk een positief effect op je conditie of is dit meer iets voor de Fun ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Redactie Frontpage vrijdag 25 april 2008 @ 21:02:09 #281
3926 crew  Djeez
pi_58309867
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:48 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Morgen dus maar op jacht naar een WiiFit gaan hoor, ik ben helemaal geen gamer o.i.d. maar dit vind ik toch wel erg leuk, dus het is de moeite waard.
Ik ga morgen ook maar op zoek naar de Wii Fit. Ik ben bang dat mijn zoekgeraakte pakket toch niet meer boven water komt...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_58309903
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook maar op zoek naar de Wii Fit. Ik ben bang dat mijn zoekgeraakte pakket toch niet meer boven water komt...
Waarom bestel je een spel dan ook in vredesnaam op internet, als je daarmee even duur of zelfs duurder uit bent?
Ga gewoon een dag voor de officiele release langs alle winkels, en 9 van de 10 keer heb je 'm binnen. Ik heb hem gisteren ook opgepikt bij de Mediamarkt.
pi_58310387
Van dat box-spelletje bak ik helemaal niks .....
pi_58310514
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Waarom bestel je een spel dan ook in vredesnaam op internet, als je daarmee even duur of zelfs duurder uit bent?
Ga gewoon een dag voor de officiele release langs alle winkels, en 9 van de 10 keer heb je 'm binnen. Ik heb hem gisteren ook opgepikt bij de Mediamarkt.
En ik had er vandaag de allerlaatste
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_58310606
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:59 schreef Steve-O het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben heeft dit spel nou werkelijk een positief effect op je conditie of is dit meer iets voor de Fun ?
Ach, laatst stond er een stukje op de FP dat iemand in 6 weken iedere dag een half uur Wii 4 kilo was afgevallen. Ook van de Wii Fit zullen er wel verhalen komen dat je je fitter zal gaan voelen. Lekker belangrijk, als je een spel leuk vindt dan doe je dat gewoon. Alsof je van een shooting game op een PS3 beter gaat schieten, niet belangrijk dus.
Dit is gewoon een leuk speledingetje en voor die paar tientjes heb je gewoon een hoop lol.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:02:42 #286
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58310844
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:46 schreef Italo het volgende:

[..]

Ziet er cool uit!

Vraagje over de spieroefeningen, kun je ze ook voornamelijk staand doen? Ik heb geen ruimte om voor m'n tv te liggen, daarnaast staat m'n tv ook te hoog dus zie ik niets meer
Er zijn wel redelijk aantal oefeningen die je staand kunt doen hoor, mocht je toch nog een beetje ruimte weten te vinden voor het opdrukken enzo wordt ook via fluitsignalen aangegeven wanneer je van positie moet veranderen, dus je hoeft je tv niet perse in de gaten te houden.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 april 2008 @ 22:34:41 #287
3926 crew  Djeez
pi_58311392
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik had voor dertig euro aan Bol.com tegoedbonnen. Wist er verder toch niks mee te doen, dus maar de Wii Fit besteld. Is eerste en laatste keer dat ik daar iets heb besteld.
pi_58311461
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:59 schreef Steve-O het volgende:
Zie Wii Fit als een makkelijke manier om oefeningen uit te voeren en je vooruitgang bij te houden. Je kunt het zo makkelijk of moeilijk maken als je wil. Doe je het goed dan ben je gewoon push ups of (soort van) situps aan het maken en dat helpt natuurlijk om de doodeenvoudige reden dat je aan het bewegen bent. Echter, je kunt de kantjes er ook eenvoudig aflopen en dan heeft het natuurlijk geen nut.

Je conditie wordt niet beter door Wii Fit, je conditie wordt beter door de oefeningen die je doet. Overigens zou ik het joggen niet te vaak doen het hardlopen op je tenen is een van de beste manieren om blessures op te lopen op de langere termijn.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:43:45 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_58311512
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat was dus hier ook het probleem

Beetje stom van de handleiding ook dat élk detail wordt vermeld, zelfs hoe je het batterij klepje dicht moet, maar dit dan weer niet!

Maar goed, het is gelukt Alleen zo moet ik weg dus vanavond maar verder spelen.
Het staat er heel duidelijk in, eerst de game starten en dan het Balance Board aanmelden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:22:48 #290
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58312265
Ben benieuwd of Wii Fit ook doorheeft dat ik zojuist een zak borrelnootjes naar binnen gestouwd heb
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:27:52 #291
4235 Kazango
AUF TOETTIE
pi_58312360
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Kokstra het volgende:
Ben benieuwd of Wii Fit ook doorheeft dat ik zojuist een zak borrelnootjes naar binnen gestouwd heb
Alleen als die nootjes naar één kant rollen
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:42:56 #292
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_58313889
Ik heb hem ook sinds vanmorgen. Vind hem echt geweldig! - Het enige wat ik niet snap ik hoe ik niet springen, van die schans (bij snowboard ofzo). :x
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:43:17 #293
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_58313898
Ik heb hem ook sinds vanmorgen. Vind hem echt geweldig! - Het enige wat ik niet snap ik hoe ik niet springen, van die schans (bij snowboard ofzo).
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:55:08 #294
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_58314144
Wiifit is best leuk, maar ik vraag me af voor hoe lang.
Ik heb me nog niet gewaagd aan de muscle en yoga trainingen. Alleen hoolahoopen en de balance games. Die zijn zeer vermakelijk. Alleen die balance games zijn ook weer niet zo uitgebreid, is er na advanced bijvoorbeeld nog een expert level voor skien? Want dat gaat zeker vervelen als er maar twee banen zijn, net zoals over het touw lopen of de bubble game. Dat doe je om te halen en dan ben je er wel klaar mee.
Daarnaast op een gegeven moment zit je wel aan je top met de minigames en dan is er geen uitdaging meer en geen motivatie meer om het te doen. Ik kan me voorstellen dat als de nieuwigheid eraf is hetzelfde geld voor de yoga en muscle oefeningen. Oftewel motivatie en discipline zullen uit je zelf moeten komen.
Waar het spel wel gelijk in heeft, is registreer vrienden, dan kan je het tegen iemand anders opnemen. Eén van mijn huisgenoten was bijvoorbeeld anderhalf uur bezig toen ik en nog een huisgenoot weg waren om eten te halen om onze records te verbreken, dus dan heb je een motivatie.

Voor de rest is de ski minigame geniaal, een uitgebreidere versie is dan ook iets wat ik zeker zou kopen.
Al met al vind ik het geen miskoop, maar ik ben benieuwd voor hoe lang het leuk blijft, ook het feit dat je helemaal terug moet naar het begin scherm om een andere mii te selecteren vind ik een gemiste kans, het haalt de snelheid uit het even wisselen om elkaar te verslaan. Of misschien mis ik iets.
pi_58314549
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:55 schreef Tweek het volgende:
Wiifit is best leuk, maar ik vraag me af voor hoe lang.
Ik heb me nog niet gewaagd aan de muscle en yoga trainingen. Alleen hoolahoopen en de balance games. Die zijn zeer vermakelijk. Alleen die balance games zijn ook weer niet zo uitgebreid, is er na advanced bijvoorbeeld nog een expert level voor skien? Want dat gaat zeker vervelen als er maar twee banen zijn, net zoals over het touw lopen of de bubble game. Dat doe je om te halen en dan ben je er wel klaar mee.
Daarnaast op een gegeven moment zit je wel aan je top met de minigames en dan is er geen uitdaging meer en geen motivatie meer om het te doen. Ik kan me voorstellen dat als de nieuwigheid eraf is hetzelfde geld voor de yoga en muscle oefeningen. Oftewel motivatie en discipline zullen uit je zelf moeten komen.
Waar het spel wel gelijk in heeft, is registreer vrienden, dan kan je het tegen iemand anders opnemen. Eén van mijn huisgenoten was bijvoorbeeld anderhalf uur bezig toen ik en nog een huisgenoot weg waren om eten te halen om onze records te verbreken, dus dan heb je een motivatie.

Voor de rest is de ski minigame geniaal, een uitgebreidere versie is dan ook iets wat ik zeker zou kopen.
Al met al vind ik het geen miskoop, maar ik ben benieuwd voor hoe lang het leuk blijft, ook het feit dat je helemaal terug moet naar het begin scherm om een andere mii te selecteren vind ik een gemiste kans, het haalt de snelheid uit het even wisselen om elkaar te verslaan. Of misschien mis ik iets.
Dat laatste stukje is absoluut waar. Het eerste niet, ik denk dat de meesten het de eerste dagen spelen als een game. Ontdek je vervolgens dat het wel bevordelijk is voor de lenigheid van het lichaam. Kun je het met regelmaat gaan doen, als een leuke work-out. En ja, ik vind de yoga- en spieroefeningen toch wel behoorlijk zwaar op sommige punten.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:58:28 #296
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_58315070
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Dat laatste stukje is absoluut waar. Het eerste niet, ik denk dat de meesten het de eerste dagen spelen als een game. Ontdek je vervolgens dat het wel bevordelijk is voor de lenigheid van het lichaam. Kun je het met regelmaat gaan doen, als een leuke work-out. En ja, ik vind de yoga- en spieroefeningen toch wel behoorlijk zwaar op sommige punten.
Ik heb het idee dat het vooral de leukheid en nieuwigheid is waardoor mensen zeker de eerste weken het zullen vol houden, maar op het moment dat het steeds hetzelfde blijft zal zeker de verveling opspelen. Zeker omdat je steeds zelf moet selecteren welke oefining je doet. Als er nou voor gezorgd was dat je uit verschillende trainings programma's kon kiezen. De ene dag boven lichaam, dan weer onderlichaam, alles door elkaar heen oftewel een uitgedacht programma, wat je zou forceren om leuke dingen te doen met de vervelende, dan zou het best goed kunnen werken. Maar nu als de nieuwigheid eraf is, zal voor veel mensen de motivatie ook verdwijen. Zeker voor degene die de discipline niet kunnen opbrengen om iedere week de fitness op te zoeken of een andere sportgelegenheid. Wat dan wel weer voor de wii spreekt is dat het de mogelijkheid geeft om op een leuke manier binnen je eigen huis aan je gezondheid te werken. Dat neemt in ieder geval schaamte weg om er wat aan te gaan doen. Wat misschien wel zorgt dat mensen serieus aan de slag gaan en ook buiten het huis om er aan te gaan werken. Maar dat houd nog steeds in dat men de motivatie en discipilne moet kunnen opbrengen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dus, dat wiifit mensen op een makkelijke en leuke manier in aanraking brengt met beweging. Maar om echt goede resultaten te krijgen zullen ze verder moeten kijken. Er is zeker potentie in het balanceboard en ik hoop dat het goed uitgewerkt gaat worden in andere spelen.

Daarnaast eens kijken hoe het er voor mij uitziet en of het mij gaat lukken om het vol te houden
  zaterdag 26 april 2008 @ 03:30:49 #297
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58315707
Krijg nu wel zin in We Ski nu ik een paar keer die minigame heb gespeeld Die afgezaagde trailer ook
  zaterdag 26 april 2008 @ 07:33:17 #298
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58316084
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 03:30 schreef Kokstra het volgende:
Krijg nu wel zin in We Ski nu ik een paar keer die minigame heb gespeeld Die afgezaagde trailer ook
Hehe, typisch, hoe ze altijd zo dicht en knus op elkaar staan (met z'n vieren of meer) bij het Wii-en in die reclames/trailers.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_58316179
zo ben weer even bezig op de vroege ochtend

Net bij Super Hoola 779 spins gemaakt
pi_58316396
ik heb de wii fit donderdag ook gewoon meegepikt bij de bart smit
en ik vind hetecht super
maar ja als er iemand mee zit te kijken bij je dan zit die je wel uit te lachen ja
maar ach wat boeit het
ik werk me wel in het zweet

hoolahhoopen is erg leuk had bij het gewoon hoolahhoep iets van 280 spins
hoe meer je er vangt hoe hoger aantal spins
what you see, is what you get!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')