Ik doe ook altijd de gordijnen dicht als ik ga Wii-en (nogal inkijk hier), doe ik ook als ik ga tennissen ofzo, maar met de WiiFit al helemaaaal!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:23 schreef Dirkh het volgende:ik lach me kapot met dat ding, schanspringen en het koppen van ballen (en schoenen
) is toch echt geweldig, hahahaha, wat een dom gezicht voor anderen trouwens.
leuk om er zo ook met de wii mee bezig te zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 22:15 schreef Butterscotch het volgende:
Mijn probleem is vast snel verholpen met de mooie combinate van Wii Fit en medical health programma![]()
Table Tilt is lastig
Yep. Wii Fit is echt een toffe aanvullingquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
leuk om er zo ook met de wii mee bezig te zijnkomt helemaal goed
ik heb die table tilt nog niet gedaan maar vond die tree oefening bij yoga wel heavy
BMI 23.29 (Ideal) Wii Fit en echte leeftijd beide 20, centre of gravity 52,1 links en 47,9 rechts, had gedacht dat ik echt helemaal scheef zou staanquote:Op donderdag 24 april 2008 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
wat is jullie BMI en/of (wii fit) leeftijd?
Mijn BMI is 22.35 en is Ideal
Mijn Centre of Gravity is links 49,6 en rechts dus 50,4 vond ik wel netjes
Wii Fit leeftijd is 36(echte leeftijd 25
)
Hij is echt de moeite waarde en zal nog voor een paar leuke avondjes zorgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef santax het volgende:
Grappig, was gisteren even de lokale (mega kleine) platenboer hier in het dorp en hij had er 5 gekregen. Heb nog overwogen hem te kopen maar 90 euro vond ik te veel. Ik denk dat ik dat een weekje leuk vind en dat ie dan dienst zou gaan doen als stofhapper. Mario kart was helaas wel nog steeds uitverkocht
Om 1 of andere reden raakte ik bijna alleen maar de schoenen en panda's, ballen vlogen links en rechts om me heenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Ninedarts het volgende:
mijn leeftijd is 29 en wii fit zei 34 dus heel aardig!!
Bal koppen al 134 punten..........iemand beter???
Het meet ook alleen je balans!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:49 schreef Naamah het volgende:
Mijn WiiFit leeftijd is twee jaar jonger dan ik eigenlijk ben.. slaat helemaal nergens op, want zo fit ben ik echt niet!
Whehehe,ik heb ook al een duitse fuhrer op zijn bek zien gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:44 schreef Petertje81 het volgende:
De mii van mijn broertje ging net op zijn bek tijdens het joggen.
Het is echt wel de moeite waar hoor. Dit kan je makkelijk elke dag even doenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef santax het volgende:
Heb nog overwogen hem te kopen maar 90 euro vond ik te veel.
http://nl.wii.com/software/23/quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef SnuggLe het volgende:
Zijn er ook filmpjes online van hoe dit eruit ziet en wat de preciese mogelijkheden zijn?
Ben wel nieuwsgierig namelijk!!!
Watjequote:
Boksen was niet zo moeilijk, ik kon hoelahoepen absoluut niet. Maarja ik heb de game in het japans gespeeld en die uitleg was dus ook niet bepaald duidelijk toenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef Kazango het volgende:
Wie heeft dat boks game al gespeeld? Je moet op het board gaan staan en met remote en nunchuck bewegen. Ik bak er even weinig van.
Hoelahoepen was ik al best goed in! Leuk, dat heupzwierenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Boksen was niet zo moeilijk, ik kon hoelahoepen absoluut niet. Maarja ik heb de game in het japans gespeeld en die uitleg was dus ook niet bepaald duidelijk toen
Rawrquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoelahoepen was ik al best goed in! Leuk, dat heupzwieren.
Of te moe om nog weg te rennenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef Ninedarts het volgende:
dat word dus voorlopig geen sex meer![]()
Ze is dan te moe
Ik wil gewoon naar huis. Punt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef linebear het volgende:
Wil eigenlijk ook weer naar huis toeWil weer nieuwe oefeningen unlocken...
Vooralsnog niet ontdekt. Hoop wel dat het kanquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef linebear het volgende:
Is er trouwens een mogelijkheid om bijv de yoga oefeningen in 1 keer achter elkaar te doen !? zonder terug te keren naar het menu bedoel ik
Je kan toch ook gewoon een rubber matje eronder gooien? Zal ook wel werken??quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb Wii Fit net gekocht. (Mediamarkt Groningen had er nog minstens 20 liggen)
Trouwens wel een dikke naaistreek dat je die verhogingsstukjes, voor als je op bijv. tapijt wilt spelen, los moet kopen. Denk ik lekker te kunnen spelen, kom ik erachter dat die dinkies te niet bij zitten. Dat was dan dus ook weer de enige keer dat ik een spel koop. Ben ik toch weer blij met m'n gechipte Wii. Ik kan me echt kwaad maken om dit soort debiele fratsen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis. Punt.. Maar goed, ik sport sowieso al ruim 2 uur per week, Wii Fit wordt echt een leuke afwisseling af en toe tussendoor heb ik al gemerkt
.
Het is zeker errug leuk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef -Mariska- het volgende:
Ik heb um! :-)
Net even wat spelletjes gedaan, dat koppen en koordlopen lukte nog niet echt, maar vind wel errug leuk!
Ik heb ook vloerbedekking thuis, heb een plank die ik voor de tafel gebruikt om groter te maken( voor gasten) op de vloer gezet en de board erop gezet, werkt uitstekend!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef earthquake het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een rubber matje eronder gooien? Zal ook wel werken??
Wat de hell.. ik heb daar 158 punten en ben amateurquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik heb ook vloerbedekking thuis, heb een plank die ik voor de tafel gebruikt om groter te maken( voor gasten) op de vloer gezet en de board erop gezet, werkt uitstekend!!!
en het mooie is: de plank is ook wit!!!!![]()
bij ballen koppen had ik meteen 4 sterren met 134 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |