Hoe hoog is het balanceboard?quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
"t Apparaat is groter dan ik had verwacht, de doos zal iets groter zijn dan de Wii verwacht ik. Maar je kunt het wel op de fiets vervoeren hoor
Dat weet ik dus nietquote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe hoog is het balanceboard?
Hij moet wel onder mn bank kunnen
Laten we zeggen dat je wel een erg lage bank moet hebben wil het Balance Board er niet onder passenquote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe hoog is het balanceboard?
Hij moet wel onder mn bank kunnen
Ik heb dus een lage bankquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je wel een erg lage bank moet hebben wil het Balance Board er niet onder passen![]()
Heb Wii Fit trouwens kunnen bestellen bij Dixons, zou morgen donderdag bij mij thuis afgeleverd moeten worden
En hoe laag is laag?quote:
hmm dat moet denk ik net lukkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En hoe laag is laag?
Heb het ding helaas niet gemeten toen ik erop stond, maar ik denk dat het Balance Board ietsje hoger is dan de dikte van de Wii zelf. Zal dus tussen de 5 en 7 cm zitten gok ik.....donderdag kan ik het even opmeten als je wilt
En anders gewoon een stuk uit je bank zagenquote:
Dan hebben ze gewoon een extreem goede reserverings lijst, wij krijgen hier ruim voorraad. Genoeg voor de reserveringen. Het gaat eigenlijk ook niet om de eerste voorraad, maar om de voorraad die er na komt. Bij MarioKart was de eerste voorraad ook best veel, daarna kregen we niks meer binnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En anders gewoon een stuk uit je bank zagen![]()
En die voorraad van Dixons valt tegen want niet lang nadat ik mijn bestelling geplaatst had was Wii Fit alweer uitverkocht
Klopt het ook dat Dixons te horen heeft gekregen dat ze Wii Fit pas vanaf donderdag mogen verkopen ofzo, aangezien ik eerst de game op woensdag zou krijgen en niet veel later kreeg ik een mail met de mededeling dat het donderdag zou worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon een extreem goede reserverings lijst, wij krijgen hier ruim voorraad. Genoeg voor de reserveringen. Het gaat eigenlijk ook niet om de eerste voorraad, maar om de voorraad die er na komt. Bij MarioKart was de eerste voorraad ook best veel, daarna kregen we niks meer binnen
Wat is 'wij' en 'hier'?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon een extreem goede reserverings lijst, wij krijgen hier ruim voorraad. Genoeg voor de reserveringen. Het gaat eigenlijk ook niet om de eerste voorraad, maar om de voorraad die er na komt. Bij MarioKart was de eerste voorraad ook best veel, daarna kregen we niks meer binnen
Klopt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Klopt het ook dat Dixons te horen heeft gekregen dat ze Wii Fit pas vanaf donderdag mogen verkopen ofzo, aangezien ik eerst de game op woensdag zou krijgen en niet veel later kreeg ik een mail met de mededeling dat het donderdag zou worden.
Dixons.quote:
Ik denk toch niet dat ze eerder uitleveren dan donderdag. Nintendo heeft een verbod tot en met donderdag, was met MarioKart ook zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef depax het volgende:
dimplus heeft nog niks binnen. Ik denk dat dim een nieuwe leverancier hebben ze zijn niet meer zo snel als voorheen erg jammer.
replay verkocht mario kart al op woensdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat ze eerder uitleveren dan donderdag. Nintendo heeft een verbod tot en met donderdag, was met MarioKart ook zoGebeurd trouwens niet vaak bij Nintendo games hoor
Ah, leuk. Tenminste.. weet niet of dat leuk isquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
Dixons.
bij mij staat er "word verwerkt" maar dat staat er volgens mij altijd als je iets besteld,ook al hebben ze het niet op voorraad,hoop niet dat het nog al te lang duurt iigquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:19 schreef Djeez het volgende:
Bij Bol.com is de status nu 'in behandeling'. Afwachten dus!
Dat is idd ook wel fijn om te wetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Djeez het volgende:
Werkt dat bord nu op vier penlites? Want dan moet ik ff van het werk wat batterijtjes meenemen...
Als de nood aan de man is, kan ik ze dus altijd nog uit vrouwliefs Tarzan slopen...quote:
Worden er bij geleverdquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Djeez het volgende:
Werkt dat bord nu op vier penlites? Want dan moet ik ff van het werk wat batterijtjes meenemen...
Hehe cool, ik zit ook in Hilversum. Het stomme is dat de winkels die hem hebben zeggen dat er een embargo is en de winkels die hem nog niet hebben beweren dat ze hem meteen kunnen verkopen wanneer de game er is.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:30 schreef Roelatie het volgende:
hier in hsum ligt ie al alleen mogen de gaylords em nog niet verkopen.
Naja Embargoquote:Op woensdag 23 april 2008 14:52 schreef RonBroek het volgende:
[..]
Hehe cool, ik zit ook in Hilversum. Het stomme is dat de winkels die hem hebben zeggen dat er een embargo is en de winkels die hem nog niet hebben beweren dat ze hem meteen kunnen verkopen wanneer de game er is.
Doen ze niet, kost ze geld namelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef gamefreek het volgende:
Kreeg vanochtend al bericht dat ze het pakket verzonden hebben, nu dus nog alleen maar wachten op TNT. (als die lamzakken niet ineens met wilde stakingen komen.)
heb jij ook een mailtje vanh bol gehad dat ze niet kunnen garanderen dat ie er vrijdag is vanwege de enorme belangstelling voor het product?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Djeez het volgende:
Kut, Bol.com heeft hem nog niet verzonden. Wordt dus niet eerder dan vrijdag dat hij binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |