Of was dat bij een andere spel dat ik 4 sterren kreeg??quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat de hell.. ik heb daar 158 punten en ben amateur
Niet, Wii Fit is niet naar het Nederlands vertaaldquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef lollifantje het volgende:
Hoe kan ik de taal in-game veranderen. Heb nu Engels maar wil wel graag Nederlands.. of is dat niet mogelijk?
Alles in het wii-menu staat wel gewoon op nederlands.
Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef speknek het volgende:
Waarom zet je hem niet gewoon op blokjes ofzo? Ik zou daar niet voor betalen.
Je hebt een gemodde Wii en boort Nintendo honderden euro's door de neus, it's payback timequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst wel verwacht dat je ze zonder betaling kon bestellen. Dat was met die hoesjes voor de wiimote ook zo. Maarja, dat gebeurt waarschijnlijk alleen als ze veel kritiek krijgen, of als ze onder druk worden gezet. Jammer...
Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef texelonia het volgende:
Bij mij lukt het synchroniseren al niet eens
Dat was dus hier ook het probleemquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef -Mariska- het volgende:
[..]
Bij mij lukte het eerst ook niet maar ik was vergeten om het spel aan te klikken en op beginnen te klikken .... blond zullen we maar zeggen
Dan heeft die eigen weegschaal je telkens mooier voorgespiegeldquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:28 schreef texelonia het volgende:
Volgens de Wii balance board ben ik 2 kilo zwaardre dan mn eigen weegschaal thuis
Ziet er cool uit!quote:
Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
Koortlopen is wel tof bedachtIk heb alleen nog nooit de overkant bereikt
iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
Iedere keer wanneer ik over dat hap ding wou gaan springen kwam ik iets met me voeten van de grond af, waardoor ik de " Je mag niet springen" error kreegquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was juist het deel wat ik het makkelijkste vond en was er meteen de eerste keer direct overheen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Biancavia het volgende:
Ik wacht wel even tot mensen het over een paar weken zat zijn en dan koop ik 'm wel over voor 40 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |