De kijkers hebben er toch geen last van, die staan immers vooraan in de file.quote:Op maandag 7 april 2008 08:39 schreef Walter81 het volgende:
Maar als er op de weg NAAST de snelweg een ambulance staat waar je niks mee te maken hebt, RIJ DAN VERDOMME DOOR, en ga niet massaal op de snelweg afremmen om te kijken (terwijl er niets te zien valt), zodat er 5 kilometer file ontstaat!!!!![]()
![]()
T was in dit geval geen ongeval met een ambulance, maar plaatje even ter vermaak van al die nieuwsgierigen. Zodat ze op de weg gewoon aandacht bij het rijden kunnen houden.quote:Op maandag 7 april 2008 08:50 schreef makkie88 het volgende:
ambulance broeders kunnen niet rijden.. terecht dat ze omvallen.. leer rijden, en een beetje normaal aub
quote:Op maandag 7 april 2008 09:07 schreef supersayan het volgende:
Ook al is het een lemming, ben het toch eens met TS
quote:
Ja, maar die hebben vast ook eerst achteraan gestaan. Ik was in ieder geval blij dat ik weer kon rijden. Dan ga ik niet op mn dooie gemakje zitten kijken naar iets wat achter de vangrail gebeurt en ik daardoor tóch niet kan zien.quote:Op maandag 7 april 2008 09:07 schreef 700MB het volgende:
[..]
De kijkers hebben er toch geen last van, die staan immers vooraan in de file.
Misschien dat jij ze even kunt vertellen hoe het wel moet, met je puntenrijbewijsje.quote:Op maandag 7 april 2008 08:50 schreef makkie88 het volgende:
ambulance broeders kunnen niet rijden.. terecht dat ze omvallen.. leer rijden, en een beetje normaal aub
Ambulancebroeders rijden ook niet met de ambulancequote:Op maandag 7 april 2008 08:50 schreef makkie88 het volgende:
+1 Scherpquote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ambulancebroeders rijden ook niet met de ambulance
Wil niet spammen in mn eigen topic, maar je moet eens naar die website gaan waar die bouwplaat op staat. Staan er nog veel meerquote:
En als het ongeval nou op de snelweg zelf was.....quote:Op maandag 7 april 2008 10:58 schreef BobbyB het volgende:
KijkersfileDie is vaak langer dan de file die er staat als gevolg van het ongeval. Stelletje klapmongolen dat het zijn.
quote:Op maandag 7 april 2008 15:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik stond gisteren ook vooraan in de file.
*BOEM* *KNAL* ooooh, mijn autootje!!! :'(
quote:Op maandag 7 april 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
Lemming
*BOEM* *KNAL* ooooh, mijn autootje!!! :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |