quote:Nijmegen, fuchsialaan. Kan goed dat ze hem daar afgeprijsd hebben liggen. Lagen er een stuk of 3.Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Hartigan het volgende:
Welke Bruna was dat dan? Op de website kost ie 10,00.
quote:Beginnen met New Hampshire of Garp.Op zaterdag 17 oktober 2009 14:12 schreef MrEko het volgende:
Nooit wat van gelezen, maar heb hier 'De Beren Los' wel staan.
Is dat een aanrader? Of is een andere titel beter om eerst mee te beginnen.
Bladzijdes zijn helemaal geel en tekst is lettertype 8 ofzo dus dat weerhield me een beetje
quote:Deze is echt weer topkwaliteit en doet je de laatste drie boeken meteen weer vergeten, I promiseOp vrijdag 22 oktober 2010 08:53 schreef Mark het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje kopschuw door de laatste boeken....
Ik vond Twisted River ook veel beter te doen dan de laatste boeken inderdaad. Máár op den duur toch weer iets langdradig. Ik mis Owen Meany.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze is echt weer topkwaliteit en doet je de laatste drie boeken meteen weer vergeten, I promise
Bedoel je dat positief of negatief ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar vanavond zit ik wel voor de buis. De man is en blijft een vreselijke charmeur vind ik
bronquote:John Irving hoofdgast VPRO Boeken Festival
ma 2 apr 2012
Op 2 juni vindt in de Nes theaters, Amsterdam, het VPRO Boeken Festival plaats. Met meer dan 60 programmaonderdelen in 4 theaters, op 11 locaties, in aanwezigheid van hoofdgast John Irving en Arnon Grunberg, Jelle Brandt Corstius, Esther Gerritsen, Wim Brands, A.L. Snijders, Wilfried de Jong, Andrew Makkinga, Redmond O’ Hanlon, Jonathan Maas, Franca Treur, Hugo Hoes, Wim Noordhoek en vele anderen.
De VPRO, die vorig jaar een festival rond het vrije denken organiseerde, pakt dit jaar uit met het thema boeken, een van de speerpunten van de omroep. De Amerikaanse auteur John Irving, schrijver van onder meer De wereld volgens Garp, Hotel New Hampshire en De regels van het ciderhuis is hoofdgast van het VPRO Boeken Festival.
Irving is in Nederland voor zijn nieuwe boek In een mens, waarin de biseksuele hoofdpersoon Billy het tragikomische verhaal vertelt van zijn leven als ’seksuele verdachte’. Festivalbezoekers kunnen met Irving in gesprek en televisie- en radio-opnamen bijwonen waarvoor hij wordt geïnterviewd. Wim Brands ontvangt de auteur voor VPRO Boeken, dat op zondag 10 juni om 10:20 uur wordt uitgezonden op Nederland 1 en Maarten Westerveen spreekt hem voor De Avonden, dat op maandag 4 juni om 21.00 uur is te horen op Radio 6.
Beetje spam voor de VPRO kan geen kwaad lijkt mijquote:In een mens is de meest ambitieuze en controversiële roman van John Irving sinds zijn succesromans 'De wereld volgens Garp', 'Bidden wij voor Owen Meany' en 'De regels van het ciderhuis'. Net zoals in deze grote voorgangers staat in In een mens één gedurfd thema centraal, in dit geval seksualiteit, en de biseksuele hoofdpersoon Billy is voorbestemd om net zo'n geliefd personage te worden als Garp, Owen Meany en Homer Wells. Wim Brands praat met de Amerikaanse schrijver John Irving over zijn nieuwe roman en zijn schrijverschap.
Uitzending: zondag 10 juni, 11.20 uur Nederland 1
Laatste keer in Wenen nog even bij Grillpatzer voorbij geweest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beginnen met New Hampshire of Garp.
Dan begrijp je de inside grappen beter.
Zo niet genieten van het boek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |