En Egg, dat kleine broertje dat omkomt bij het vliegtuigongeluk, die altijd bij alles What ? zegtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn ook van die mooie melancholische zingen met "proberen te groeien" in HNS...
Oh ik ben stiekem al jaren echt verliefd op hem, dus ik ben nu heel erg jaloersquote:Op zondag 22 februari 2009 21:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Fantastische kerel ook. Ben een keer naar een lezing van hem geweest met een ongecorrigeerde proefdruk van 'Three by Irving' om te laten signeren. Bleek dat ie niet wilde signeren. Aangebeld bij de besloten borrel na afloop wilde zijn agente wel wat boeken aannemen om te kijken of ie toch nog een krabbel wilde zetten. Na 10 minuten werd ik naar binnen geroepen met de vraag of ik even bij meneer Irving wilde komen. Hoe ik in hemelsnaam aan die proefdruk kwam. Enfin, ik kreeg een glas drank in mijn hand gedrukt en even een praatje gemaakt. Heb de krabbel gekregen onder de voorwaarde dat ik hem nooit zou verkopenOnderussen heb ik een tweede ongecorrigeerde proefdruk van 'Three by Irving' op de kop getikt, dus nu maar wachten tot ie weer in Nederland is, dan ga ik uiteraard weer langs.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ga binnenkort een weekje op reis met een slaperige oom van me, en ik heb mezelf toegezegd twee dikke boeken mee te nemen. Wat is nu het ultieme erop-uit-met-Irving-boek?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb Owen Meany aangeschaft
Ik denk alleen dat ik hem al voor ik op vakantie ga uit ga hebben.
En en en en en???quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb Owen Meany aangeschaft
Ik denk alleen dat ik hem al voor ik op vakantie ga uit ga hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |