*AUCH*quote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef Wootboon het volgende:
Garp, het boek met de legendarische pijpscene.
Haha, inderdaad! Heb dat boek gelezen in de trein en op de uni enzo, en ik werd steeds aangesproken door mensen die ik niet eens kende: of ik al bij dé scène was.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef Wootboon het volgende:
Garp, het boek met de legendarische pijpscene.
Tom Sharp zou ik zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Zijn er schrijvers die andere Irving fans aanraden trouwens?
Ik vind zelf Meir Shalev qua vertelkunst wel op hem lijken, hele andere verhalen , maar ook veel gelijkenissen vind ik.
En net als Irving heeft Shalev ook 1 boek waar ik niet door heen kom ( de Kus van Ezau ).
Voor mij blijft Garp de beste.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Owen Meany is ook een van mijn allerliefste lievelingsboeken allertijden ja![]()
Dat vind ik van Irving het boek met het duidelijkste en beste plot, en ik weet nog hoe verbijsterd ik was toen ik dat einde de eerste keer las
Wilt Omnibus (1996) - een omnibus met de eerste drie Wilt romans, ook bekend als "Wilt in drievoud"quote:Op zondag 22 februari 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Zegt me helemaal niks.
Nog titels die je aanraadt?
Maar dan in het Engels neem ik aan?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilt Omnibus (1996) - een omnibus met de eerste drie Wilt romans, ook bekend als "Wilt in drievoud"
Daar moet ik dan ook als eerste aan denken.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie ook lievelingszinnen uit zijn boeken?
Ik vind "Keep passing open windows " uit Hotel New Hampshire zo mooi.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef conleche het volgende:
Wat ik bij Garp zo prachtig gedaan vond was dat na DE scene, het over alles en iedereen ging, die had dat en de ander zus, maar over het ene zoontje werd bladzijden lang niet gerept en dan ineens krijg je het langzaam in de gaten en denk je: WTF, het zal toch niet??!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |