SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:00 schreef oh-oh het volgende:
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:John Irving in gesprek met Maarten Westerveen
zaterdag 23 januari 2016 15:00
| |
Op 23 januari interviewt Maarten Westerveen schrijver John Irving over zijn nieuwe roman Avenue van de mysteriën in onze winkel op het Amsterdamse Spui. U bent van harte welkom!
N.B. U kunt die dag een gesigneerd exemplaar van de roman aanschaffen.
Veel mensen die ouder worden leven in het verleden. En soms is dat verleden levendiger dan het heden. Juan Diego onderneemt op latere leeftijd een reis naar de Filipijnen. Hij wordt vergezeld door zijn dromen en herinneringen en denkt terug aan zijn bewogen jeugd in Mexico. 'Zijn leven was omhuld door een aura van het lot,' schrijft John Irving over Juan Diego. 'De opeenvolgende gebeurtenissen in ons leven - die ons aanzetten tot hoe we handelen, de wegen die ons leiden naar ons doel, de onverwachte hindernissen en mogelijkheden - blijven vaak mysterieus of zijn juist zonneklaar, als we ze al opmerken.' Avenue van de mysteriën beschrijft Juan Diego's avonturen in de Filipijnen, wat hij meemaakte in Mexico en hoe heden en verleden onherroepelijk met elkaar in botsing komen.
Hij komt zondag eten bij ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja en de 21e is hij in het Paard in den Haag!
Volgens mij signeert hij niet.Veel plezier.Ik wou echt dat ik kon vandaag...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga morgen! Ik hoop dat ik Owen Meany kan laten signeren.
Dan wil je hem misschien vragen of hij mijn tweede uncorrected proof van 'Three by Irving' ook wil signeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 09:50:45 ]
Ik heb het gevraagd bij de boekhandel want dat gevoel had ik ook naar aanleiding van de website. De boekhandeldame kwam inderdaad een moeilijk antwoord in de trant van: ja, je kunt het proberen maar het is wel de bedoeling om zijn nieuwste boek te verkopen. Tja, had hij maar een tweede Owen Meany moeten schrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij signeert hij niet.Veel plezier.Ik wou echt dat ik kon vandaag...
Worstel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is natuurlijk die oude boksblessure die na jaren weer opspeelt.
Waarom komt John Irving niet naar Zaltbommel als ie de beste Nederlandse schrijver kan ontmoeten ?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Worstel.
KLB / Eén van m'n literaire helden is in het land. John Irving signeert niet
Op die foto ziet hij er uit als een typetje uit jiskefet, Kees Prins die een tokkie neerzet ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een man! Heerlijke stem, verhalen van tien minuten en flinke opwinding over thema's als abortus en seksuele discriminatie. De interviewer was ruk, maar meneer Irving nam het roer volledig over en vertelde gewoon wat hij te vertellen had. Wat een leuke vent!
[ afbeelding ]
Hij maakte het zichzelf comfortabel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op die foto ziet hij er uit als een typetje uit jiskefet, Kees Prins die een tokkie neerzet ofzo
Lol dat snap ik, dat vind ik wel z'n mooiste boek! Ik heb laatst Weduwe voor 1 jaar gelezen, ook mooi. Ik lees ze wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben weer overnieuw begonnen in Owen Meany vandaag.
Niet onbelangrijk bij een schrijver.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef oh-oh het volgende:
bij Irving zijn het echt de karakters en de zinnen.
Mijn twee lievelingsschrijvers waarvan ik alles heb gelezen en blijf lezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Owen Meany en HNH vorig jaar voor de zoveelste keer gelezen.
En die nieuwe leest ook echt heerlijk weg.
Irving is de enige schrijver wiens personages echt bij me blijven hangen.
Bij Murakami is het de sfeer, bij Irving zijn het echt de karakters en de zinnen.
ECHT?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Murakami heeft de boeken van Irving vroeger in het Japans vertaald, hij is duidelijk positief beinvloed door hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |