quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Worstel.
KLB / Eén van m'n literaire helden is in het land. John Irving signeert niet
Op die foto ziet hij er uit als een typetje uit jiskefet, Kees Prins die een tokkie neerzet ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een man! Heerlijke stem, verhalen van tien minuten en flinke opwinding over thema's als abortus en seksuele discriminatie. De interviewer was ruk, maar meneer Irving nam het roer volledig over en vertelde gewoon wat hij te vertellen had. Wat een leuke vent!
[ afbeelding ]
Hij maakte het zichzelf comfortabel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op die foto ziet hij er uit als een typetje uit jiskefet, Kees Prins die een tokkie neerzet ofzo
Lol dat snap ik, dat vind ik wel z'n mooiste boek! Ik heb laatst Weduwe voor 1 jaar gelezen, ook mooi. Ik lees ze wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben weer overnieuw begonnen in Owen Meany vandaag.
Niet onbelangrijk bij een schrijver.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef oh-oh het volgende:
bij Irving zijn het echt de karakters en de zinnen.
Mijn twee lievelingsschrijvers waarvan ik alles heb gelezen en blijf lezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Owen Meany en HNH vorig jaar voor de zoveelste keer gelezen.
En die nieuwe leest ook echt heerlijk weg.
Irving is de enige schrijver wiens personages echt bij me blijven hangen.
Bij Murakami is het de sfeer, bij Irving zijn het echt de karakters en de zinnen.
ECHT?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Murakami heeft de boeken van Irving vroeger in het Japans vertaald, hij is duidelijk positief beinvloed door hem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |