quote:Op maandag 7 april 2008 00:22 schreef mcDavid het volgende:
*topic in MyAT zet.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:30 schreef leonieke het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel zin inof laat ik het beter zeggen: ik vind het fijn om hier terug onder de collega's te zijn
Op een half uur tijd al heel wat afgelachen
Eerder in het hier zijnquote:
Ja, daar zijn ze blij mee.quote:
Oeh, vakantiequote:Op maandag 7 april 2008 09:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje extra vakantie voor hen misschien
Ik ga heel hard duimen voor jouquote:Op maandag 7 april 2008 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ben op van de zenuwen, straks een gesprek of ik in aanmerking kom voor een woning.
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 7 april 2008 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Feest hier weer
Gaat een leuke dag worden dacht ik zo
Hoiquote:Op maandag 7 april 2008 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ben op van de zenuwen, straks een gesprek of ik in aanmerking kom voor een woning.
Sloop al die pc's dan ook niet hequote:Op maandag 7 april 2008 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Feest hier weer
Gaat een leuke dag worden dacht ik zo
Vorige maand??quote:Op maandag 7 april 2008 09:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga heel hard duimen voor jou![]()
Tegen wanneer heb je eigenlijk een woning nodig?
Hoi.quote:
Ah, zoals wij willen verhuizen dusquote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vorige maand??
Als je gaat scheiden wil je toch meestal liefst meteen weg??
Noodzakelijk is het niet nee. Maar het is wel fijn en wat minder stressig voor mezelf.
Ookal hebben we geen ruzie ofzo.
Ah, rond half twaalf... lijkt me ideaal om dan ongeveer aan mijn middagpauze te beginnenquote:[..]
Hoi.![]()
Dankje, wel duimen straks he, rond half twaalf en erna dan.
Weer een PC overleden, maar geen vervanging eigenlijk. Nu bij elkaar gesprokkeld nog wat kunnen maken, en nu maar hopen dat ik alles netjes kan afmakenquote:
Ja zo ongeveer.quote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, zoals wij willen verhuizen dusHoe rapper hoe beter.
Ik kan me voorstellen dat het samenwonen nu nog heel wat stress oplevert en je dus het liefst zo vlug mogelijk weg bent. Kun je niet tijdelijk bij iemand anders intrekken om de tijd te overbruggen of is dit geen optie?
De inkomende mail hier werkt heel langzaam weerquote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
Dankje, wel duimen straks he, rond half twaalf en erna dan.
Succes alvast Bengelquote:Op maandag 7 april 200809:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. [afbeelding]
Ben op van de zenuwen, straks een gesprek of ik in aanmerking kom voor een woning. [afbeelding]
Qutiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |